Ik liep zo snel mogelijk het gebouw uit want k hoorde alveral sirenes 🚨 mensen hebben politie gebeld shittt!
Heeyy mensen voordat jullie verder gaan lezen, druk op het sterretje het duurt paar seconde en dan maak je me blij! Veel lees plezierr💞💓
Perspectief Layla:
Ik wou net mijn scooter op rijden om weg te gaan maar de politie hielt me tegen fuck en nu? "Hallo mevrouw, we hebben gehoord dat er schot geluiden kwamen uit dit gebouw we zouden u graag willen fouilleren" me mond viel bijna open. Ik wist niks wat k moest zeggen. Als ze me gaan fouilleren dan vinden ze me wapen in me zak fuck. "Uh...mh ll...ievver nnie" voordat k me zij af kon maken werd k met me buik tegen de muur aangeduwd met me handen tegen me rug aan. Een of andere mannelijke politie agent begon me te fouilleren "Als ik het niet dacht" zei hij ineens met me pistool in zijn hand. "U gaat mee naar het bureau voor een overhoring" zei hij. Met betraande ogen liep ik de politie auto in op naar het bureau. Ik had plastic touwtjes om me hand die doen zoveeeel pijn. Me hele pols was rood. Toen k aangekomen was hielden ze me vast en liepen we naar binnen. "Kunt u alle accessoires die u om heeft in de bak leggen" ik deed wat er van me gevraagd werd en K liep de kamer in. "Zo mevrouw we hebben een aantal vragen voor u......"
Perspectief Ilyas:
Ik liep naar beneden en zag Layla nergens. Zou ze al naar huis zijn gegaan? Hmm raar ze heeft niks gezegd. Ik belde haar een paar keer op maar al gauw merkte ik dat het niet binnen kwam. Ook me appjes kwamen niet binnen. Ik belde Elif om te vragen of zij iets wist maar die wist ook niks. Toen belde ik Zaineb en die wist ook niks. Zain wist niks pff nu moet k Safouane bellen maar shit. Ik belde hem en hij nam op.
Ik: "Bro weet jij waar Layla is?"
Safouane: "Nee hzo ze was toch bij jou"
Ik: "Ze is ineens weg en niemand weet waar ze is"
Safouane: "Yo wacht ff K word gebeld door onbekende nummer"Perspectief Safouane:
Ik werd tijdens dat k belde net Ilyas zomaar gebeld door een onbekende nummer... ik nam op
Onbekend: "Hallo met u de heer Safouane?"
Ik: "Ja waarom?"
Onbekend: "We hebben u zusje aangehouden vanwege gebruik van wapenbezit"Me mond 👄 ik wist niks ik ik wist niks wat k moest zeggen ik hing op en belde zo snel mogelijk Ilyas op.
Ik: "ZE IS AANGEHOUDEN!"
Ilyas: "WAT?! Voor wat?"
Ik: "Gebruik van wapen"
Ilyas: "K kom er nu aan""Wat is er schatje" hoorde ik Zaineb zeggen. "Layla is aangehouden" ze schrok en liet haar glas vallen. "Wat????" Zei ze "Rustig maar ik ga nu met Ilyas erheen en dan komt alles goed" "Ik ga mee" zei ze "Nee niks ervan ga naar Elif ik wil niet dat je alleen bent" ze knikte en ik bracht haar snel naar Elif. Zain deed de deur open. Wtf doet hij hier nou.
Zain: "Wats er wdj hier?"
Ik: "Layla is aangehouden k bracht Zaineb ff hier k ga naar bureau kom mee"Zonder na te denken liep Zain met me mee hij stapte de auto in en k reed naar Ilyas.
Ik: "Wat deed je bij Elif"
Zain: "Gwn ze s me vriendin geworde"
Ik: "Nice man nadat we me zusje terug hebbe hebben we t wel erover"We waren aangekomen bij Ilyas.
Perspectief Elif:
"Maar waarom had ze dat wapen dan?" Vroeg ik aan Zaineb. "Ik heb geen idee Layla zou nooit een wapen hebben tenzij" "Tenzij wat?" "Ze misschien bedreigd word ofz" zei ze "Neejoh ze is met Ilyas niemand zou durven Layla te bedreigen en sws dan zou Layla het echt wel zeggen" "Je hebt gelijk t zal vast jiks zijn" zei Zaineb.
Perspectief Sayf:
Me ouders zijn de hele tijd aan t fluisteren en ze gaan zometeen weg? Waarheen tis kapot laat in de nacht. "Mama?"
Mama: "Wah?" ( Ja )
Ik: "Waar gaan jullie heen?"
Mama: "Enraag a outchma enesh" ( We gaan naar je zus )
Ik: "Huh"
Mama: "Ze is aangehouden"
Ik: "VOOR WAT?!"
Mama: "Sweshweey wesinegh" ( rustig, ik weet het niet )
Ik: "Mag ik mee"
Mama: "Eleh kiem die tedaad ( nee blijf thuis ) we komen zo terug saffi?"Ik knikte maar wat. Voor wat zou ze aangehouden zijn. Ik belde Safouane op.
Ik: "Saf voorwat is Layla aangehouden gaat t wel goed met haar ben je nu bij dr?"
Safouane: "Rustig broertje niks belangrijks ga maar slapen ze is als je wakker word gwn weer thuis isgoed?"
Ik: "Oké"Ik hing op en trok me pyjama aan en ging gelijk naar bed. Ik kon zo niet slapen pff. Als het maar goed komt met Layla.
Nou dat denk ik niet🤡
Einde.
Stem stem stem zou lieff zijn. 🤍🖤 Er komt weer beetje drama aan 🎭
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍