Gelukkig is alles goed gekomen met Safouane, t was blijkbaar niks ernstigs. Het is al 1 week na die gebeurtenis en ik en Ilyas hebben alles goedgemaakt en ohja hij had me voor de leukheid nog een x ten huwelijk gevraagd. Was kapot cute gegaan. Hij had allerlei dingetjes geregeld enz. En over 2 weken gaan we al trouwenn wejoo k was helemaal vergeten. Ik ga vandaag met me moeder, Ilyas's moeder en Zaineb een jurk kopen. Ik stond op t was 10:40 ik pakte me boxen, badslippers, badjas en handdoek en ging de douch in. K ben kapot blij enz, dus k zong hyack hard mee. Na 30 minuten was ik klaar. K heb me haren ook gewassen enz. Ik liep weer naar me kamer en ging kijken wat k aan ga doenn. Uhmm na 5 min wist k t. Ik pakte een grijze gescheurde broek met een witte coltrui. ( Hier beneden outfit )
Ik liep naar me make-up tafel en deed beetje make-up, k spoot nog wat parfum en deed me verlovingsring om 💍 over prc 2 weken ik de verloving en de dag erna de bruiloft... k heb er zoveel zin in. Ik liep naar beneden en k zag Sayf en Safouane op de PlayStation. Ik ging wat ontbijten me ma had al gemaakt. De deurbel ging en t waren Zaineb en de moeder van Ilyas, we gingen met zn alle in Zaineb's auto. OP NAAR STADD YEEYY. K ben zo enthousiast, maar wat nou als k geen jurk vind ofzz.... We kwamen aan, gingen winkel in en uit. Uiteindelijk had ik me droomjurk. ( gaan jullie later zien ) shit tis al 15:00 ik had ook nog met Elif, Ilyas en Zain afgesproken om 16:30. We zouden naar bios gaan. We reden allemaal naar huis. Ik ging naar me kamer en ging douchen, nadat ik gedoucht had ging k kijken wat k aan ga doen. Mhhh.... ik deed dit aan.
Ik deed nog wat make-up, spoot parfum en deed me sieraden om. Daarna ging k naar beneden ik hoorde de bel gaan, ik deed open en zag Elif. Ze zag er echt zo mooi uit, ze had dit aan.
We gingen ff op de bank chillen en wachten op de boys. En toen werd k geappt door Ilyas.Ilyas❤️💍: "We staan buiten prinsesje"
Ik: "We komen❤️"We liepen de deur uit en stapte achterin. Zain reed en keek hele tijd via het spiegeltje naar Elif. Hahaha ze werd er echt ongemakkelijk van. Toen we aankwamen kochtte we de kaartjes, want dat hadden we nog niet gedaan. Yess ik zag naast Ilyas haahahah en Elif zat naast Zain en ook nog voor ons, want er was geen ruimte meer. We gingen de zaal in en zaten op onze plekken.
Ik: "Hahaahah vgm vind Zain Elif leuk"
Ilyas: "K ga stuk zie m heletijd kijken, dat word sws nog wat niemand zegt nee tegen me bradda"
Ik: "Inderdaad hij is heel knap"Zei ik om hem te irriteren. Ilyas keek geschrokken en boos naar me.
Ilyas: "Alleen jij zegt nee tegen hem"
Hahaha meskin. We keken naar de film, midden in de film zat Ilyas aan me been. "Volgende x trek je iets anders aan, dit is allemaal veelste kort, ik zie zelfs je inkijk" "Uhm k bepaal zelf wat k aan doe" zei ik "Zolang je met mij bent, altijd dus luister je naar mij" "Sukkeltje" wtf man k bepaal lekker zelf hoor. Ik skotte hem een beetje tijdens de film, want hij gaf me nog een kussje in me nek. Ik kreeg wel rillingen over heel me lijf maarja. Ik zag voorin dat Zain zn arm over Elif deed, maar Elif trok hem weg HAHAHHA. De film was voorbij en ik en Ilyas gingen zo erg stuk nog erom. "Om wat lachen jullie" zei Zain "HAHAH je probeerde Elif te fixen toch" zei ik. Ik en Ilyas liepen voorop en begonnen nog harder te lachen. Elif werd beetje rood en keek me dodelijk aan van wacht maar. We gingen met zn alle naar Ilyas zn huis, want niemand was thuis. Gelukkig was Achraf er ook niet. K mag hem niet. We liepen gelijk door naar de woonkamer, ik was best stil. "Gaat t Layla" zei Ilyas. "Ja hoorr" hij klopte op zn schoot van kom zitten. Ik zat op zn schoot en leunde tegen zn borst. Hij wreef over me haren. Hahaha k vind echt grappig, elke x als k dichtbij m zit probeert ie me topje naar beneden de duwen. Maar dat lukt niet zo goed😉
Ik: "Gaan we met zn alle lounge"
Iedereen keek geschrokken behalve Elif. "Jaaa gaan we" zei ze Zain keek echt van shit en Ilyas zei "Ja maar jullie blijven allebei hele tijd bij ons" we gingen en we kwamen aan. OMG JE RAAD NOOIT WIE WE ZAGEN!!!!
Einde.
Oehh wie zouden ze gezien hebben?? Vergeet niet te stemmen!!🥰
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍