#18❤️

155 5 1
                                    

Perspectief Layla:

Later op de dag ging ik terug naar huis, thuis aangekomen ging ik ff douchen 🧼 en me trainingspak aandoen 👇🏼

Ik wou naar beneden lopen maar kreeg een appje, huh van Ilyas.

Ilyas❤️💍: "We moeten ff ervoor zorgen dat die kaulo bruiloft word verzet"

Ugh ik heb hem nog zo staan. Gelijk naam bewerken.

Fuckboy🖕🏼: "We moeten ff ervoor zorgen dat die kaulo bruiloft word verzet"

Aah beter!

Ik: "Uhm ja k wou net tegen me ouders zeggen"
Fuckboy🖕🏼: "Ben je dom ofz moet toch samen anders is opvallend"
Ik: "Uhm wees blij dat ik überhaupt nog reageer op je tyfus berichten sukkel"
Fuckboy🖕🏼: "K zou maar ff opletten en niet zo tegen me praten eh sukkel"
Ik: "Want anders?"
Fuckboy🖕🏼: "Wil je niet weten"

Ik gooide me telefoon tegen de spiegel en het brak. Ik ben niet bang voor m, loser. Ik liep naar beneden en besloot het toch lekker te zeggen, PUUR OM HEM DIE SJNOEN TE GEVEN. Whahaha.

Ik: "Mama papa k moet jullie ff spreken"
Mama: "Ja?"
Ik: "We moeten de bruiloft verzetten, ik en Ilyas willen nog ff iets speciaals regelen"
Papa: "Jullie kunnen ook ff op vakantie gaan en als jullie terug komen gaan we alles regelen"
Ik: "Uhm geen goed idee, we moeten juist hier blijven"
Papa: "Nee niks jullie gaan gwn met zn tweeën op vakantie"
Ik: "Maar"
Papa: "NIKS MAAR"

Ik liep huilend het huis uit, nu heb ik dit ook weer. Ik ging maar een paar rondjes om het parkje heen lopen.

Perspectief Ilyas:

"ILYAS KOM IS FF NAAR BENEDEN" riep me moeder. Ik kwam en me ma vertelde dat ik met Layla op vakantie moest. Tzz wtf heeft ze gedaan? Sws ging ze tegen ze zeggen over die bruiloft. Ik zei nog ze moet wachten, maar nee die chick luistert natuurlijk weer niet. Tfoe ghes!! Ik liep boos naar buiten even afkoelen. Ineens zag ik Layla door de straten heen lopen. Ik liep boos op d'r af en ze schrok.

Ik: "WTF HEB JE NU WEER GEDAAN"
Layla: "Laat me met rust"

En ze begon te huilen en botste haar schouder expres tegen de mijne. Hahaha vgm deed t haar meer pijn maar mohim. Toch wil ik niet dat ze huilt. K weet ook nie wrm want tis gwn een hoertje maarja t word toch me vrouw. Ik liep achter d'r aan ze ging naar ah en er stonden paar junks dus ging ff mee voor d'r veiligheid. Ik bleef buiten wachten totdat ze kwam. "Wrm achtervolg je me hele tijd LAAT ME MET RUST" zei ze. "Deed ff voor jou eh msgot" ik ging weg want had zo geen zin in haar gejengel. Ik liep naar huis waar me ouders op me zaten te wachten. "Ilyas hier zijn de tickets, jullie gaan naar Thailand 🇹🇭 " ik keek verbaast, wtf hebben ze nu al tickets enz maar ik zag er 1 waar is die van Layla. "Hzo eentje dan" "Layla's ouders geven m zometeen ook aan haar, dus koffers inpakken jullie vliegtuig vertrekt morgen ochtend om 6:00" OJOOO WTF zo focking vroeg, vanwaar die fk haast.

Perspectief Layla:

Ik kwam thuis aan en me broer riep me. Ik zag Safouane en me ouders op de bank. "Layla je vertrekt morgen om 6:00 met Ilyas naar Thailand" me mond schoot open. "HZO MORGEN AL?!" "Wat is t probleem kapot chil toch?" Zei Safouane. Ohja k reageerde iets te heftig, iedereen denkt natuurlijk dat ik en Ilyas een stel zijn pff. "O...h ja hahaah k z..ag gwn nieet aankomen.." zei ik stotterend. Ik pakte wat kleding. Ik hoorde dat we voor een tering hele week geboekt zijn in een hotel. Ojoooh 7 dagen lang in Thailand met Ilyas. Nouja Thailand is wel mooi. Ik ga dus lekker shoppen en zwemmen enz hoor. NIET MET ILYAS maar alleen. Mis leer k nog iemand kennen ofz. Btw een meisje hoor voordat jullie denken.. het was ongeveer 18:00 al ik besloot te gaan douchen. Ik had me koffers al ingepakt en alles klaar gelegd. Ik had me wekker gezet om 4:00 dus k ga ff Netflix nog en daarna slapen, wantja k moet hyack vroeg op.

—————

K werd wakker en Omg k was kapot. Ik stond op liep met me spullen naar de douch. Ik douchte ff snel 15 min. Want me haar had k gisteren al gedaan zodat k t nu niet hoef te doen. Ik liep terug me kamer in met me badjas en ruimde me kamer ff snel op, want me deken lag op de grond enz. Ik deed een chille outje aan👇🏼

K deed geen make-up want k wil gwn comfortabel in t vliegtuig zitten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

K deed geen make-up want k wil gwn comfortabel in t vliegtuig zitten. Dus k deed wat dag crème en dat was t. Ik liep naar beneden en ja Ilyas moest me komen ophalen weer. Dus m wachtte op m. K had geen trek dus at niks.

Perspectief Ilyas:

Ik werd wakker t was 4:30 k moet snel zijn dus k ging ff douchen enz je weet wel. Hele routine blablabla. Ik deed trainingspak gwn aan en spoot luchtje. Ik ging naar beneden en had geen tijd om te ontbijten. Ik pakte me auto sleutels en ging naar Layla. Ik appte dr dat k voor de deur sta en ze zei dat ze kwam. Ik leunde wat op me auto en wachtte. Ik zag haar naar buiten komen en ohmygod ze is zo knap😍 ik scande haar ff en ja k zag haar ook gwn kijken. "Kan je t zien" zei ik. Ze begon rood te worden en stapte ze3ma boos de auto in. Hahaha.

Perspectief Layla:

Ik ging naar buiten en wauw hij leunde met z'n trainingspak die hem zo mooi stond op z'n auto. Ik had niet door dat k bleef kijken dusss. "Kan je t zien" zei hij ineens. Ik voelde me rood worden maar k negeerde het en stapte in de auto. Tijdens de heen weg zei k niks tegen hem. K gunde hem zelfs niet een blik. Ik keek de hele tijd uit t raam gwn. Blijkbaar had hij dus nog niet ontbeten. "Gaan we ff ergens eten snel we hebben nog ff" ik knikte en we gingen croissantjes halen. We rende de douane langs want we waren te laat. Omggg de vliegtuig ze wouden net dicht doen. Maar we rende hyack hard. Ennn ja hoor we hadden t gered gelukkig🥵 we stapte in K zat naast Ilyas en nog een jongen. Wauwie hij was echt knap. K zag Ilyas beetje vies naar m kijken. K hoop dat ie beetje jaloers is k wil m laten zien wat hij gedumpt heeft.

Einde.

Heeyy people stem ff enjaa dit was t😎❤️

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu