Perspectief Layla:
Toen ik thuis aankwam wou ik het aan me ouders vertellen, want uhm k moet over 5 dagen met hem trouwen. Ik kan sws niet zeggen dat het uit is, wantja ik word uitgehuwelijkt. Ik kan wel zeggen dat we t moeten uitstellen. Dan kan ik nog ff nadenken en hij ook... niet te geloven dat hij denkt dat ik vreemd ga, hij is altijd de gene die met andere meisjes gaat enz. Me tranen waren opgedroogd op me huid. Ik zag er niet uit. Ik liep gelijk de trap op naar boven. Gelukkig was alleen Safouane in de woonkamer. Huh waar zijn me ouders eigenlijk en Sayf. Ik liep ff naar de kamer van Sayf en zag hem slapen, ik werd op me rug getikt. Shit het was Safouane, hij keek me bezorgd aan. "Layla gaat het?" Fluisterde hij. Ik liep naar me kamer en hij liep achter me aan. "S..afou...ane"
Safouane: "Ja Layla"
Ik: "Ilyas denkt dat ik vreemdgegaan ben en het is nu uit"Zei ik met betraande oogjes. "Ik ga m slopen wacht maar, Layla niet huilen" "Nee pls niks doen laat t ik moet alsnog met hem trouwen en anders word het erger" Hij knikte en gaf me een kus op me voorhoofd en liep de kamer uit. Ik viel in slaap.
Perspectief Ilyas:
Ik werd wakker, ik was kapot moe. De eerste dag zonder Layla... ik kreeg een traan, maar veegde snel weg. Ik liep de douch in ff snel douchen 🧼 ik liep me kamer weer in en pakte een outfit. Ik ging naar me pand toe, gwn weer zaken afhandelen enz.
Perspectief Ebru:
Ik had gisteren iemand naar de lounge gestuurd om foto's te maken van Ilyas, ja k wist gwn dat die jongen naar de lounge gaat. Hahaha echte sukkel. Maar blijkbaar had ie zich goed vermaakt met een paar hoertjes. Ik besloot Layla te appen en de foto te sturen
Ik: "Ilyas is je al snel weer vergeten😂"
Ik stuurde de foto erachter.
Perspectief Layla:
Ik kreeg een berichtje, ik hoopte dat ie van Ilyas was maarrr t was van Ebru.
Ebru: "Ilyas is je al snel vergeten😂"
Me telefoon viel uit me handen, Ilyas is gwn al met andere bezig. Ik barste uit in tranen, me hele kussen was nat. Ik zag ook dat ik in een groepsapp was gezet met Elif en Zaineb, dat vrolijkte me wel op.
Zaineb🥰❤️: Ewaaa sukkelss straks chillu?"
Elif💗💋: "Oehh jaaa hoelaat??"
Zaineb🥰❤️: "Over 2 uurtjes"
Ik: "Wat doen?"
Elif💗💋: "Gwn stad of ergens eten, of naar mij"
Ik: "Ik kijk wel ff"
Zaineb🥰❤️: "Jeh saaie we gaan je gwn ophalen"Ik lachte fftjes maar eerlijk k had echt geen zin, ik wil er niet zielig bijlopen. Ik besloot maar gwn de douchen en om te kleden. Ik trok dit aan👇🏼
Ik liep wat sufjes naar beneden en zat op de bank. Ik kreeg toch geen hap door me keel. Ik hoorde de bel en deed open. Zaineb en Elif sprongen in me armen en trokken me meteen de auto in. "Kom wat eten" zei Elif "Ik heb geen trek" zei k "heb je al gegeten?" "Nee" ze keken me allebei scheef aan.
Zaineb: "Gaat het wel?"
Elif: "Ja wollah sinds wnr heb je geen trek un eten?"
Ik: "Sinds het uit is met Ilyas"Er liep een traan op me wang en Zaineb stopte de auto en knuffelde me Elif kwam ook achterin zitten. Zo zaten we met zn drieën oo de achterbank. Ik vertelde ze alles en k zag Elif super boos kijken. "IK GA NAAR HEM TOE" schreeuwde Elif. Ik wou nog wat zeggen maar ze was al uit de auto gestapt. Shit is dit wel een goed idee dacht ik. "Het komt goed lieffie Elif gaat met m praten" zei Zaineb. Ik knikte en lag ff tegen d'r schouder aan, terwijl zij over me haren wreef.
Perspectief Elif:
Die kaulo zemmer denkt zomaar me vriendin te gaan kwetsen. Wacht maar wat k met m ga doen. Ik stapte de auto uit en liep nouja rende naar het pand van Ilyas. D'r waren allemaal bewakers. Ik liep naar binnen, maar een bewaker hielt me tegen.
Bewaker: "Je mag hier niet zomaar naar binnen"
Ik: "LAAT ME LOS IK MOET ILYAS SPREKEN"
Bewaker: "Meneer heeft het nu druk"
Ik: "Dat kan me dus helemaal NIKS schelen"Toen kwam Zain naar buiten. Hij keek me verbaast aan.
Zain: "Elif?"
Ik: "Zain ik moet Ilyas spreken"Ik werd een beetje agressief en beukte op die hek. "ILYASSS" schreeuwde ik. Uiteindelijk zag ik hem naar buiten komen. "Wat is er aan de hand" zei die. "Kaulo homo zomaar maak je Layla verdrietig!!" "Elif kom ff binnen praten" ik liep naar binnen en zat tegenover die sukkeltje.
Ik: "Waarom tf doe je dit"
Ilyas: "Zij ging vreemd"
Ik: "NEE EN DAT WEET JE BEST IEMAND VIEL PERONGELUK OP LAYLA"
Ilyas: "JA EN TOEVALLIG DR EX"
Ik: "Je mag echt niet praten he, Layla heeft jou ex met je zien zoenen dat is pas iets om boos over te zijn, maarja Layla vergeeft je gelijk omdat ze van je houd. Hou jij niet van haar?"
Ilyas: "Dat weet je best alleen zij heeft een fout gemaakt"Zain kwam naar ons toe en liet iets aan Ilyas zien op zn telefoon....
Perspectief Ilyas:
Zain kwam naar me toe en liet me een foto zien waar ik met die 2 meisjes in de lounge zat shit. Iemand heeft gwn een foto van me gemaakt. Maar wieee??
Elif: "Wat is dat"
Zain wou net die telefoon omdraaien maar k gooide m snel op de grond. "Sorry prive dingen enz" ik liep weg naar buiten weg van iedereen. Als Layla die foto te zien krijgt shit shit...
Perspectief Elif:
Ik ben geen hoer maar k wil weten wat er op die telefoon staat het heeft sws met Layla te maken en k heb dit voor d'r over. Jullie denken nu vast huh wat. Ik ga ervoor zorgen dat Zain het laat zien wat k ook moet doen. Ik liep sexy naar m toe en zei "Zain wat liet je zien aan Ilyas" "N...ik..s" zei die stotterend terwijl die naar me keek. "Hmm je laat het mij toch wel zien?" Hij was aan t twijfelen en liet het zien. Ohw wauw het was die ene foto van Ilyas in de lounge, die liet Layla me in de auto al zien. Niks nieuws. Ik lachte ff akward naar Zain en liep het pand uit. Hmm iets klopt hier niet. Een foto van Ilyas maken, terwijl hij zoent met een meisje en een foto maken van Layla, terwijl d'r ex op d'r valt. Dat is echt raar. Wie doet nou zoiets?
Einde.
Er komt wat drama aan... hopelijk vinden jullie me boek nog leuk💋 Vergeet niet te stemmen, dat geeft altijd motivatie om meer te schrijven!❤️
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍