#28❤️

140 4 0
                                    

Ik stopte met douchen en ging weer naar me kamer.

Ik deed de deur dicht en keek in me kleding kast. "LAYLA KAN JE BROOD HALEN" pfff k ben net thuis van "vakantie" en k moet nu al naar winkel. Nou k ga gwn wat chills aantrekken namelijk dit

 Nou k ga gwn wat chills aantrekken namelijk dit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte wat geld en liep naar beneden. Ik ging gelijk de deur uit. Aangekomen bij ah pakte k was croissantjes chocolade broodjes en gwn brood 🍞 ik liep naar de kassa en betaalde. K ging gelijk weer naar huis. Pff k ben kapot k ging ff snel wat eten en daarna gelijk me bedje in.

1 maand later

Safouane heeft Zaineb haar hand gevraagd!! We gingen gisteren langs Zaineb om haar vaders toestemming enz. En ze gaan volgende week trouwen joejoejoe! Vandaag gaan ik Elif en Zaineb trouwjurk halen en ook voor ons gwn. Ik stapte me bed uit en ging douchen en omkleden K deed dit aan

 Ik stapte me bed uit en ging douchen en omkleden K deed dit aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

K moest wel snel zijn want was ietsjes later uit bed gegaan. K pakte snel ff brood en melk en ging alles in me mond proppen. K deed me schoenen aan pakte me tasje telefoon en shit en liep de deur uit. K pakte me auto en reed naar Zaineb en daarna naar Elif.

———

Aangekomen bij allemaal bruidsjurken winkels begon Zaineb met passen al gauw had ze een hele mooie jurk en ze wist meteen dat ze die wou. ( pas te zien op bruiloft😌 ) we liepen nog een paar winkels in en nu zochten we voor mij en Elif. K had er al eentje maar Elif struggelde nog wat. Na 2 uur in die winkel ja 2 UUR had Elif een mooie jurk pff zij duurt niet normaal lang. We liepen de winkel uit en t was al donker. Ik keek op me telefoon en t was 21:00 "Tijd om te eten!" Riep ik. We gingen naar de dicht bijzijnde restaurant en t boeide ons niet wat er was als t maar eten is. Want we hadden echt honger. We liepen wat door de straten en zagen ineens Zain die ruzie aan t maken was met zo'n meisje. Kuch hoer bedoel ik. Hij sloeg hem auch en hij sloeg op de muur. Mhh Wats hier gaande. Elif keek boos en liep snel door. Aangekomen bij.... ff kijken Ohw MacDonald aten we wat. Elif was er helemaal niet bij vgm dacht ze nog aan Zain pff Wrm zijn jongens zo? Hebben ze niet genoeg aan 1 meisje. Toen we klaar waren met eten gingen we weer naar huis toe k bracht Elif en Zaineb thuis. Toen k thuis was ging k gelijk naar me kamer. K ging naar Snapchat en opende de verhalen van Zain en Ilyas en k zag dat ze samen op pad waren. Beetje dronken 😵 🥴 uhm okay..? Ik ging naar de groepsapp van mij Zaineb en Elif.

Ik: "Kijk snapverhaal van Zain en Ilyas!"
Elif: "Okee"
Zaineb: "Isgoed"

Paar seconde later belde iemand de groep aah Elif dus. Ik en Zaineb namen op.

Elif: "Wtf deden ze pff"
Zaineb: "Niet zo stressen man tis vast niks"
Ik: "T boeit me echt niks meer man"
Zaineb: "Goedzo MOB toch"

We lachte wat en na een tijdje hangden we op. Pff wat n dag. Net toen k wou slapen belde Ilyas. Huh wat moet hij nou? Opnemen op laten gaan Hmm k besloot op te nemen.

Ik: "Ja?"
Ilyas: "Hey mooierd al jurk gevonden nig?"
Ik: "Uhm ja jij?"
Ilyas: "Nee K heb geen jurk gevonden voor mij"
Ik; "K bedoel een pak sukkel"
Ilyas: "Hahaha k weet ja k heb r eentje, heb je zin in bruiloft"
Ik: "Ja tuurlijk🙄"
Ilyas: "Niet hc doen staat je niet kom morgen chillen
Ik: "k zie wel doeii"

En k hing op pff wat denkt hij allemaal.

Einde.

Heyy dit was t weerr morgen of overmorgen weer een deel, vergeet niet te stemmen✌🏼🥰

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu