Na dat ik geshopt had ging k snel weer naar het hotel, pff eigenlijk vind k t best saai hier. Natuurlijk tis zo mooi en alles maar alleen is gwn niet leuk geen gezelschap. Ik ging beetje treurig de kamer in en hoorde Ilyas bellen.
Ilyas: "DAN MOET JE M VERMOORDEN!"
Ik schrok best, ik zuchtte en hij draaide zich snel om en hing op. Ik weet dat Ilyas in de drugs zit maar hij beloofde me een x niet meer mensen te vermoorden...
Ik: "W...at do...e j...e?"
Ilyas: "Beetje zaken geen zorgen"Ik kwam naar me toe en wou me een schouder tikje geven maar ik duwde m weg. "Raak me niet aan, moordenaar ben jij!" Zei ik hij keek verbaast en zei "Hahahah dan moet je je broer eens zien!" Ik schrok er van Safouane vermoord hij mensen?!
Perspectief Ilyas:
Ik kwam weer terug van die pand. Ik was in t hotel ik wou net gaan douche maar k werd gebeld door Yassin.
Yassin: "Ewa ik heb die ene man die drugs stal uit kantoortje"
Ik: "Heeft ie gezegd van wie t moet?"
Yassin: "Nee man hij praat niet, we hebben alles al geprobeerd hij s helemaal kapot geslagen alles"
Ik: "DAN MOET JE M VERMOORDEN!"Shit ik hoorde wat, ik draaide me om en zag Layla. Ik hing snel op. ( jullie weten t gesprek )
Shit k had niet moeten zeggen over Safouane, wejoo als ze verteld dat k t zei word ie echt boos. Maarja tis wel zo Safouane heeft veel mensen vermoord dusja...
Perspectief Layla:
Ik ging maar douchen en huilde het uit, me eigen broer die K dacht zo goed te kennen vermoord mensen. Toen ik klaar was trok k gwn een korte broek pak aan wat chil zat en belde Sayf hij s me schatje en als iemand iets bij m doet maak k die gene af!
Ik: "Heeyy Sayfjee"
Sayf: "Ewaaa hoe is t daar?"
Ik: "Uhm k moet je ff wat vertellen.. heb je tijd?"
Sayf: "Jaa"Ik vertelde hem hoe de situatie is tussen mij en Ilyas nu en letterlijk k vertelde alless ook van vandaag.
Sayf: "ALS DIE SUKKEL IETS BIJ JE DOET GELIJK MIJ BELLEN K BREEK ZN MOEDER!"
Ik: "Maak je geen zorgen maar vertel niks tegen mama papa en vooraaaal niet tegen Safouane"
Sayf: "Saf geen zorgen, veel plezier daar nog"
Ik: "Thnx loveyou!!"
Sayf: "Hou ook van jou siss"Dat deed me echt goed, gwn ff met hem praten. Hij s de enige die tenminste niks illegaals doet en mama ook natuurlijk. Maar alsnog zij wist gwn dat papa en Safouane in de drugs zaten en ze vertelde me niks. Ze logen alle drie tegen me. Behalve me schatje Sayf❤️
——————-
( Verder vandaag is er niks gebeurt )Perspectief Safouane:
Ik hoorde dat die klawie die gestolen had dood moest volgend Ilyas. Ewa k vv me toch dus kan k t net zo goed doen. Ik liep naar het pand waar hij opgesloten zat en ging naar de kelder. Ik zag hem helemaal knockie geslagen hahaha.
Ik: "Dit is de reden dat je nooit meer van ons moet stelen"
Zei ik lachend.
Man: "W...ollah ss.orry pls doe niks ik ga hier weg en kom nooit meer terug! Je gaat me niet meer zien beloofd"
Smeekte hij zachtjes verder
Ik: "Eens een sukkel altijd een sukkel dus helaas je gaat nergens heen, nouja eigenlijk wel.
Hij keek hoopvol...
Ik: "Je gaat naar het graf"
Lachte ik verder. Ik pakte me gun uit me broek en richtte op hem, ik haalde de trekker over en BOEM. Dede was ie. Weer een zaak opgelost.
Einde.
Vergeeet niet te stemmen, geldt vooral voor de spooklezers👀 voor de gene die stemmen hou van jullie!!💋
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍