Ilyas: "Luister babe, jij bent altijd al de enige geweest. Ik voel niks bij een ander meisje dan wat ik bij jou voel. Bij jou in de buurt is er alleen maar positiviteit. Ik wil je als mijn vriendinnetje.
Maar okey wat moet k zeggen. Mhhh shit ik ben te lang stil.
Ik: "Ehm i..k weet t niet"
Ilyas: "Ik beloof je met geen een meisje meer om te gaan en niet meer naar lounge niks."
Ik: "Oké maar als je 1 ding weer verpest he dan"Ik kon me zin niet eens afmaken want Ilyas sprong op me en kuste me 💋 ik ging erin mee en deed mijn armen over zijn nek en hij deed zijn handen bij me heupen. Zo zaten we dan midden in t park, na 2 minuutjes stopte ik. Hij lachte fftjes en ik ook.
Ilyas: "Dat heb k nou t meest gemist"
Ik sloeg hem op z'n arm en hij hield me hand vast en zo gingen we naar zijn huis toe. Gwn chillen 😎 we gingen eerst langs ah dingetjes kopen enz. Natuurlijk staan daar een paar jongens weer voor de deur, maar omdat Ilyas stevig m'n hand vast heeft durven ze me geeneens aan te kijken. T voelt wel vertrouwd. Maar ohja K dacht helemaal niet aan wat Ebru of nu ook Youssra ervan zou vinden shit. Door de schrik liet k Ilyas z'n hand los.
Ilyas: "Wats er?"
Ik: "Ni..ks"
Ilyas: "Jawel k zie t toch"
Ik: "Wat nou als Ebru en Youssra ons zien, ik wil niet dat er weer wat ergs gebeurt"
Ilyas: "Geloof mij, er gaat niks met jou gebeuren!"K vertrouwde op z'n woorden en liet z'n hand weer toe. Ik pakte een zak chips, chocola, popcorn en een kapotttt grote bak ijs gwn mega "dikzak" zei Ilyas zachtjes in zich zelf, "Wat zei je daar?" "Nee niks schatje" we kwamen aan bij de kassa en ik pakte me briefje van 20 💸 "Wilt u de bon" "K heb geeneens betaald" zei ik "Die lekkere hottie daar heeft voor je betaald" zei ze ik draaide me om en zag Ilyas met z'n padje. Wacht wacht noemde ze hem nou hot en lekker en wtfff. "Die lekkerding daarzo is van mij dus kijk nog 1x naar m en k stop je met je hoofd in die kassa kut wijf en K hoef geen tering bonnetje van je stop die maar in je!" En k trok aan Ilyas z'n arm en liep boos de winkel uit.
Perspectief Ilyas:
Wowowowowow wat heb k zojuist gehoord allemaal, die werd abnormaal jaloers ejeh. "Gevaarlijke chickie hoor" zei ik "Ja zijn ze blind ofz pff sommige meisjes" zei Layla. Hahaha kga echt stuk om haar. We kwamen aan bij me huis. Niemand was thuis, dus we childe m gwn in de woonkamer met het eten dat we gekocht hadden. Layla is thee aan t maken. Toen ze aankwam ging ze shen meter van me vandaan zitten.
Ik: "Ik bijt niet"
Layla: "Ja maar voordat iemand ons ziet"
Ik: "We gaan trouwen dus"
Layla: "Ohja vergeten"Zei ze kortaf, hoe kan ze zoiets vergeten tzz. Ik trok haar naar me toe en legde dr op me schoot. Ik begon haar te kietelen. "Il..yas ssstooopop hhahshshsbdbnwkeije kdhhsjdnsj" ik stopte na een tijdje. En legde me hoofd in dr nek en begon dr geur op te snuiven. Ik gaf haar allemaal kleine kusjes in dr nek en dan kietelde volgens haar. Totdat ik een goed plekje had en een Zuigzoen gaf. "AUW ILYAS!"
Ik: "Hahaha sorry"
Layla: "Kijk dan hele rode vlek op me nek!"
Ik: "Zo weet iedereen dat jij van mij bent👌🏼"
Layla: "tggg"Ze wou opstaan maar k trok haar weer naar mij. Zo zaten we ff film te kijken, totdat iemand binnen kwam. Ik hielt haar strak vast zodat ze niet op kon staan hahaha. T was Achraf ( broer van Ilyas en "vriendje" van Ebru ) tzz wat doet hij nu hier..
Perspectief Layla:
Ohw Achraf kwam binnen tzz hele sfeer verpest. Ja k mag m niet zo erg...
Achraf: "Fakka tortelduifjes, geen gekke dingetjes doen hè. Want met Ilyas weet je t maar nooit hij s definitie van mannelijke hoer"Ik stond uit schaamte gwn op en ging op de bank tegenover zitten.
Ilyas: "Echt je bek houden!"
Achraf: "Ze mag waarheid toch weten?"
Ilyas: "Dat was toch vroeger kowed s keh je maakt me echt moe"
Achraf: "Dus je geeft toe dat je vroeger mhh"
Ilyas: "OPROTTEN NU"
Achraf: "Is toch ook mijn huis"
Layla: "Ga dan lekker naar je kaulo kamer en laat ons met rust"Zei ik en k stond op en schreeuwde het in z'n gezicht. Hij pakte me schouder vast en zei "Rustig hoor schoonzusje"
Perspectief Ilyas:
Zomaar raakt hij haar aan, ik stond meteen op en duwde hem naar achter. "Niet haar aanraken" zei ik kalm maar luid. Hij ging weer weg.
Ik: "Sorry prinsesje"
Layla: "Maakt niet uit"Zei ze verlegen. "Nou waar waren we gebleven?" Zei ik. We maakte dr nog een leuke avondje van en Layla bleef in de woonkamer slapen, want het was al laat. Niemand was thuis alleen Achraf. Maar ja..
Einde.
Heyhoii, stem ff kleine moeite! En er komt weer snel deeltje aan💋
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍