#41❤️

124 6 2
                                    

Super bedankttt babess❤️❤️ K hou echt van de mensen die steeds stemmen, ik zie ook prc wie t doet en pff love man💋 Mohim dit word als bedankje een lange deeltje!! Alvast veel lees plezier❤️ en vergeet niet te stemmen!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Super bedankttt babess❤️❤️ K hou echt van de mensen die steeds stemmen, ik zie ook prc wie t doet en pff love man💋 Mohim dit word als bedankje een lange deeltje!! Alvast veel lees plezier❤️ en vergeet niet te stemmen!


Perspectief Layla:

De film was alweer afgelopen en we gingen allebei naar huis weer. "Wil je bij me slapen" vroeg Ilyas. "Uhmm k moet denk naar huis" "Jawellll kom" "Pff Isg wacht k ga me ma appen" we gingen naar zijn huis 🏠 ik had al een hoodie van hem gekregen. Pff zijn hoodies jonge😍 amazing ik liep naar zijn slaapkamer en kwam binnen. Oooopwss hij had geen shirt aan en geen broek alleen z'n bokser

Ik: "Omg sorry"
Ilyas: "Hahaha geeft niet kom je bij me liggen"
Ik: "U..Hm we zijn nog niet getrouwd dus tis raar"
Ilyas: "Je bent me prinsesje kifesh raar we gaan toch trouwe binnenkort"
Ik: "Okee maar niks raars doen"
Ilyas: "Jawel k ga je verkrachten"
Ik: "Ha ha wat zijn we weer grappig"
Ilyas: "Hahahahaa kom nou maar"

Ik liep naar m toe en stapte naast hem in bed ik lag tegen zijn borstkas aan en hoorde zijn hartkloppingen hard tekeer gaan. Ahww kapot lief ik begon wat rood te worden bij me wangen.

Ilyas: "Hzo word je rood prinsesje"
Ik: "Hhh je hart gaat snel"
Ilyas: "Pff ja wat doe je allemaal met me je bent echt hyack lekker"

Ik ging op hem liggen en gaf 100 kusjes op z'n wang, ineens duwde hij me van hem af. Huhh

Ik: "I..s er wwat?"
Ilyas: "Soms is t moeilijk om me in te houden"
Ik: "Ohw sorry Ilyass"
Ilyas: "Haha je hoeft echt geen sorry te zeggen jij kan er ook niks aan doen dat je zo mooi bent🥵"

Ik knuffelde hem en zo vielen we in slaap💤



Perspectief Ilyas:

Ik werd wakker en keek op me wekker ⏰ het was 10:00 ik heb kapot lekker geslapen. Eindelijk een x uitgeslapen en dan ook nog met me wifey naast me. Ik kijk haar aan en streel vanaf haar wenkbrauw over haar wangen en lippen. Ik zie dat ze langzaam wakker word. "Goeiemorgen prinses" zei ik ze lachte en gaf me een kusje. Haar kusjes zijn zo schattig alles is schattig aan haar. Dr haren, ogen, wangen die rood worden als ik iets liefs zeg en haar prachtige lichaam waar k altijd naar kijk. Ik smelt gwn.

Layla: "Iiiiilyyyaaaaaaasss aarde aan Ilyaaaas"
Ik: "Ohw hahaha ewa"
Layla: "Waar zat je met je lelijke hoofd"
Ik: "Bij jou wacht wat lelijk? Ik?"
Layla: "Is hier dan een andere lelijkerd in de kamer?"
Ik: "Ja"

Zei ik en keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Zeker?!" Zei ze met een enge toon. "Grapje niemand nee" zei ik "Precies" zei ze. Ze stond op "Wat ga je doen" zei ik "douchen" "samen?" "Tfoe doe normaal" zei ze hahaha ik stond ook op en ging in die andere douch douchen. Toen k eruit kwam zag k Layla nergens. Ze zal vast beneden zijn. Ik ging me ff aankleden enz in dit

 Ik ging me ff aankleden enz in dit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Perspectief Layla:

Ik liep naar beneden, ineens kreeg k een berichtje ik opende hem.

Onbekend: "Hallo Layla, als je wil dat ik Ilyas of je familie en iedereen die je lief hebt geen pijn doe dan kom je vanavond om 21:00 voor de deur staan en pak je het pakketje dat er ligt en breng je dat naar ....straat. Als je iets tegen Ilyas zegt of wie dan ook, zul je er flink spijt van krijgen."

Met trillende handen legde k me telefoon weg. Ik pakte me spullen en ging met me auto naar me huis. En nu? Wie is die onbekend? Wat wilt ie van me? Waarom ik? Gunnen ze me geen geluk. Net wanneer alles weer perfect is moet dit gebeuren. Zou k het tegen Ilyas zeggen. Nee nee nee anders vermoord die gene misschien pfff moet r niet aan denken. K doe gwn wat ie zegt en tis voor 1x maakt niet uit.

—————21:00

Oké het is negen uur 🕘 ik liep naar beneden en pakte het 📦 pakketje ik opende hem en er lag een andere pakket erin en een pistool er naast. Me telefoon ging 📱

Onbekend: "Lever het pakketje bij de juiste adres. Je hoort 1000 euro ervoor te krijgen. Zorg dat je het geld hebt! Voor het geval dat... neem je wapen mee!"

Ik pakte een geschikt outfit waar niemand me in zou herkennen. Zit ik nu ineens in de onderwereld. Nouja voor 1 dag of nee 1 uur! Ik deed een zwarte Adidas broek aan met een zwarte hoodie en capuchon en zwarte vans schoenen👇🏼

 Nouja voor 1 dag of nee 1 uur! Ik deed een zwarte Adidas broek aan met een zwarte hoodie en capuchon en zwarte vans schoenen👇🏼

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed het wapen in me broek tegen me zij aan en K liep naar buiten. Ik spatie me scooter 🛵 op en reed naar de locatie. Aangekomen stapte ik uit en ik kwam aan bij een flat het was erg vies en t stonk er zo vreselijk. Ik belde aan bij het juiste nummer en er kwam iemand uit het balkon en die keek hij ging terug en de deur klikte open. Ik liep bang naar binnen naar het juiste appartement en de deur ging open. Het was een vieze breede oude man rond de 40 hij stonk en er zaten alveral zweetvlekken op z'n t shirt met pizza vlekken. Hij keek me aan en zei "Krijg ik me pakketje nog of wat!" "Eerst het geld" zei ik met een luide toon. "Denkt mevrouwtje dat ze geld krijgt hoertje" "Wat zei je?!!!!" Schreeuwde ik en pakte me wapen uit me zak. "ZEG DAT NOG EEN KEER DAN!" Hij keek me schokkend aan en pakte me arm vast. Het wapen ging 1x in de lucht af. Hij probeerde het naar me toe te draaien wat hem gemakkelijk lukte. "Ik zei dat je een hoer was" zei hij met het wapen op mijn zij gericht. "Wacht is even?" Zei hij "Bben j..ik niet het vriendinnetje van Ilyas?" Zei hij een beetje bang "Ja dat ben ik zeker!" Hij liet het wapen los en gaf hem terug aan mij. "Het spijt me mevrouw hier is het geld" zei hij ineens beleefd. Oké dan hoef k niemand dood te schieten. Ik pakte het aan en gaf hem het pakketje. Ik liep zo snel mogelijk het gebouw uit want k hoorde alveral sirenes 🚨 mensen hebben politie gebeld shittt!


Einde.



Vergeet niet te stemmen mensen & 1070 woorden voor jullie geschreven!❤️

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu