#33❤️

122 5 5
                                    

Perspectief Ilyas:

Kheb t echt verpest man tfoe. Ik liep de zaal uit en zocht haar alveral. Totdat ik haar buiten zag, heel haar Make-up was uitgelopen. Die heeft veel gehuild shit man. Ik ging naar haar toe en tikte op dr rug. Ze schrok en deed gelijk een stap naar achter. "Ga weg!" Zei ze heel kalm maar toch duidelijk

Ik: "Ik ga niet weg ik hou van jou!"
Layla: "Hahaha dats het de grap van t jaar, als je van me hield ging je niet met andere meisjes zoenen"
Ik: "Ik had gwn niet door enz Wollah sorry geef me nog een kans"

Ik leek echt op een 5jarige die smeekt om een lolly, maar alles voor Layla. Ze heeft echt gelijk ik heb t flink verpest.

Layla: "Ga maar gwn weg k wil alleen zijn"

Ze probeerde langs me weg te gaan maar hield haar tegen. "Niet weggaan" kwam er uit me mond. Ze wou net iets zeggen maar toen kwam er een auto aangereden. Shit man k herkende gelijk tis Ebru weleyema.

Perspectief Layla:

Er kwam ineens een auto de parkeerplaats op rijden en Ilyas keek geschrokken. Wie zou t zijn? De auto stopte voor onze neus met het raampje naar ons, maar ik kon niet naar binnen kijken ( pff k kom niet op t woordje zo dat je wel naar buiten kan kijken maar niet naar binnen snapje ) Opeens ging het raampje omlaag naar beneden, ik schrok zo erg dat k automatisch Ilyas vast hield. Ohw shit wat doe ik ik liet meteen los en keek hc naar Ilyas en naar Ebru.

Ebru: "Hey Ilyas vorige week was leuk lounge moeten we vaker doen, vraag Youssra mee!"

Wacht wat? Lounge? Vorige week? Ilyas? Wtf wtf wtf wtf wtf wtf???!!!!!!! Ik keek niet begrijpend en Ilyas keek vol spijt.

Perspectief Ilyas:

Fuuuuck ja k was vorige week lounge, maar dat was heeel even gwn voor zaken en toen bleef k daar gwn en was k beetje dronken geworden, maar zover ik weet is er niks gebeurt. Layla keek woedend naar me en sloeg me en liep weg. Auch ze slaat wel focking hard. Ebru was aan t lachen en reed weer door.

Einde.


Mini deeltje, maar k drop morgen ofz weer deeltje. Mohim stem gwn✌🏼

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu