Voordat jullie gaan lezen STEMMM kleine moeite en dit is een helee lange deeltje. Langste tot nu toe.
Veel lees plezier!❤️
Perspectief Layla:
Ik werd wakker, doordat iemand aan me dekentje zat. ACHRAF wtf doet hij? "Uhm wat doe je" zei ik. "Niks K deed ff voor je goed" zei hij, Uhm apart ik stond gelijk op. Shitttt hoe kan k nou weer alleen in een mega trui van Ilyas zitten. Hij keek naar beneden naar me benen en lachte. "Wat lach je? Zou je vriendinnetje Ebru dit wel leuk vinden?" Zei ik met een brutale stem. Hij pakte me arm en zei "Wat er speelt tussen mij en Ebru zijn zeker niet jou zaken dus hou je kaulo bek" Achraf stopte meteen en deed een stap naar achter toen Ilyas beneden kwam.
Perspectief Ilyas:
Ik werd wakker en herinnerde me dat Layla hier was, dat gevoel maakte me gelijk zo blij. Ik ging ff snel douchen en omkleden. Ik deed een blauwe broek aan met gaten en een Gucci riem en een witte lv t-shirt ik deed me haren goed en liep naar beneden. Ik zag Achraf en Layla beetje naast elkaar wat doen zij?
Ik: "Ewa"
Achraf: "Ey k ga"Ik liep naar Layla en zei "Hsoema man ga je zo erbij lopen met hem"
Layla: "Sorry, wist k veel dat hij hier ineens aan me zat"
Ik: "WAT?!"
Layla: "K mag m gwn niet hij s een vies mannetje"Ik knuffelde haar, maar wtf doet Achraf allemaal man. Ik tilde dr op en ze wou dr benen om m heen doen maar deed t niet, ohja ze heeft geen broek aan hhhh. "Laat me loss" zei ze.
Perspectief Layla:
Omg Omg k heb amper wat aan k moet me echt omkleden. "Laat me loss" zei ik hij hielt me nogsteeds vast en bracht me naar de keuken en legde me op de keukeneiland. Hij zat tussen me benen en gaf me schattige kusjes op me wang. En toen een lange op me mond. Ik stopte de kus want t werd beetje extreem...
Ilyas: "Sorry hhh"
Ik: "Hahaha maakt niet uit"Ik stond op en zei "K ga me even omkleden" ik liep naar de douch en ging eerst douchen🧼 K had btw nog een extra outfit in me auto liggen en k heb gwn handdoek en shampoo van Ilyas. Pff t lijkt alsof we samen wonen. Grappig. Mohim toen k klaar was trok k een outje aan
Beetje bloot? Maar t was echt warm hè iets van 24 graden. Ik liep naar beneden en Ilyas keek me met open mond aan.
Ilyas: "Hyack mooi maar daar ga je niet mee naar buiten"
Ik: "Let maar s op"
Ilyas: "Geen grappe Wollah trek uit"
Ik: "Nee hzo"
Ilyas: "Hzo? Is focking kort k zie alles jongens gaan naar je kijken en alleen ik mag van je genieten"
Ik: "Ben je jaloers?"
Ilyas: "Ja heel erg trek uit"
Ik: "Pffffff"Ik liep boos naar me kamer en wou net me topje uit doen en toen kwam Ilyas.
Ik: "ILYASS K wou net uitkleden"
Ilyas: "Doe maar"
Ik: "Was toch bloot?"
Ilyas: "Ja voor andere jongens voor mij mag je hiero naakt lopen"
Ik: "Ha ha echt grappig nu weg voordat k gwn zo ga"
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍