Stem stem stem eerst daarna gaan lezen!
Perspectief Layla:
Vgm gaan ze me dit x niet zo snel vinden. Ze weten geeneens dat k er niet ben. Ik snikte wat en barste toen van de tranen. Er kwam 1 jongen binnen hij pakte me vast en duwde me tegen de muur hij zoende me. En ik duwde, sloeg, spuugde en stribbelde tegen maar niks werkte. Toen kwam er een ander jongen binnen. "WAT BEN JE ALLEMAAL AAN T DOEN?!" Zei die, de jongen liet me gelijk los. "S..or..ry" hij trok hem die kamer uit en keek me nog aan. Ik begon moeilijk adem te krijgen. Ik voelde me zo vies. Ik ging op het bed zitten. Elke dag brengen ze 1 sneetje bruin brood met niks erop en 1 glas water. Ik eet soms, want k ben bang dat ze me proberen te vergiftigen ofz t kan allemaal.
Perspectief Safouane:
Ik hoorde dat Layla dus verdwenen is fuck fuck me eige kleine zusje. Shit man. Ik belde me pa op en vertelde hem alles. Hij werd hyack boos enz. Maar hij snapte t niet, hij wist namelijk niet dat het uit was enz k vertelde hem dan ook niet. Layla zou me killen. We verzamelde allemaal in ons huis om tickets te kopen naar Thailand.
Sayf: "Wat is er allemaal aan de hand"
Ik: "Niks broertje ga maar naar je kamer met mama"
Sayf: "Is er wat met Layla??"
Ik: "Neee niks"
Sayf: "K dacht al want k sprak er nog 3 dagen geleden"
Ik: "W..at? Wat zei ze"
Sayf: "Gwn dat ze t niet leuk vond daar"Ik was beetje verbaast dat ze mij niet op belde. Fuck k ben echt een slechte broer man. "Ga maar naar boven vertel je straks alles" zei ik. Hij liep beetje bezorgd weg. Hij s nog echt jong voor deze shit tfoe.
Perspectief Vader van Layla, Safouane en Sayf:
Ik verzamelde elke goeie man in me huis.
Ik: "Heren, mijn dochter is vermist in Thailand. Ik ben bang dat t een van onze vijanden is die haar ergens vasthouden. Maar het kan ook zijn dat ze verdwaald is ofz. Het punt is dat ze misschien gevaar loopt. We gaan over een paar dagen nadat we het plan besproken hebben naar Thailand. Ik heb daar een paar panden waar we in kunnen verblijven. Zorg ervoor dat je ready bent. Want we willen geen mannen hier die geen risico's willen nemen. Neem goed afscheid van je familie, voor t geval er iets gebeurt. Ik denk zelf dat er niks gaat gebeuren want we gaan alles voorbereiden. Als we haar vinden ben ik jullie dankbaar!"
Perspectief Safouane:
We gaan nu het plan bespreken. Natuurlijk hebben we dat niet 123 net zoals de vorige keer, want toen was ze gwn in Nederland en wisten we dat ze ontvoerd was. We hebben nu letterlijk niks.
Perspectief Ilyas:
Ik ben met me mannen in het pand, ik ben aan het videobellen met Safouane en zijn mannen en vader in Nederland. We hebben ze op een groot scherm. We vertellen omstebeurt het plan. We moeten nog wel veel dingen weten en regelen. Ik heb de meeste taken aangezien ik al hier in Thailand ben. Ik hoop dat het goed gaat met me prinsesje, ik mis haar!🥺
Perspectief Layla:
Het gaat dus echt niet goed met me, ik ben bijna uitgehongerd en nog een paar keer geslagen. Alles doet zoveel pijn, ik voel me eigen lichaam geeneens. Af en toe krijg ik een paracetamol voor verdoving zodat ik niet al teveel pijn lijd, maar ze me alsnog verrot kunnen slaan. Ze willen me vgm niet doden of ze durven het gwn niet aangezien ze weten wie mij vader en broer zijn. I..k hoop alleen nn...iet dat k vve..rk...acht word ofz....
Perspectief Elif:
Ik snap er helemaal niks meer van, ik hoorde van Sayf dat Layla misschien vermist is. Ik en Zaineb zijn nu met elkaar en we willen naar Thailand gaan, helpen zoeken. Aangezien wij ook kunnen weten waar Layla heen zou gaan. Sayf gaat ons ook helpen. Ik weet alleen niet hoe t met de moeder van Layla zit of ze weet wat er aan de hand is, maar we willen en hebben ook haar hulp nodig. Maar als ze maar niks tegen de vader van Layla zegt want die wilt niet dat wij helpen denk ik, aangezien het blijkbaar gevaarlijk is. En ja ik en Zaineb weten alles over hun familie en we weten prc wie er van hun in de drugs zit. Zelf zitten een paar neven van mij erin en werken met Ilyas en Safouane. We zijn nu bij mij thuis en hebben Sayf gebeld om te komen. De bel ging, ik deed open.
Perspectief Sayf:
Ik ga Elif en Zaineb helpen om mijn zus te vinden. Me ma mag niks weten want dat word ze ongerust en dat is geen fijn gevoel voor mij. Ik ging naar Elif's huis en belde aan. Ze deed open.
Ik: "Hoii"
Elif: "Hey kom binnen"We gingen praten over dat ik met Layla gebeld had en wat er zou kunnen gebeuren. Ik heb ook verteld over wat me pa tegen de mannen zei, want ik had alles gehoord. Ik hoop dat we me zus gaan vinden😞
Einde.
Heyy babe's die me verhaal lezen, hoop dat t leuk is en vergeet zekerrr niet te stemmen! Houvanjulliee xx ❤️
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍