#4❤️

232 7 0
                                    

Ik loop van het restaurantje naar huis, ik zie me ouders samen op de bank zitten en ze roepen mij
Papa: "Layla we moeten je wat vertellen kom"
Ik ga tegenover hun zitten, ze kijken beide niet heel heel erg blij.
Ik: "W..wat is er?"
Mama: "Layla je bent nu al 22 en klaar met school, je hebt goeie baan enz en alles op orde"
Papa: "vgm is het tijd om te trouwen en ik heb iemand geregeld via me vriend en het is ook nog een vriend van Safouane"
Ik: "Ik bepaal zelf wanneer en zeker met wie ik ga trouwen en ik ga niet met een vreemde trouwen!"
Papa: "JE HEBT NIKS TE WILLEN DIT MOET IK HAD T OOK ANDERS WILLEN ZIEN"
Ik: "HZO MOET HET?!"
Mama: "De baas van je vader en zn vriend die wilt het zo kan hij z'n schulden af betalen"

Nu denken jullie huh... ja mijn vader zit ook in de drugs samen met mijn broer.

Ik: "Wie is die jongen"
Papa: "hij komt morgen je hand vragen en jij zegt ja of je wilt of niet"

Ik loop boos en huilend naar me kamer en Safouane komt ook.
Safouane: "Layla k weet met wie je moet trouwen"
Ik: "ken k m😢"
Safouane: "Ja het is Ilyas"
Ik: "WAT?!"
Safouane: "Ja papa en zijn vader zijn heel goed bevriend net als ik en Ilyas en we werken met zn vieren allemaal voor 1 baas"
Ik: "Maar... Maar Ilyas wilt me geeneens meer"
Safouane: "Klopt maar misschien gaan jullie elkaar nog leuk vinden"

Ik keek hem met een kots blik aan, never dat ik verliefd word op Ilyas....

Perspectief Ilyas:

Ik zit in de lounge met me boys en k werd gebeld door me madre, ik nam op.

Mama: "Hoi Ilyas je vader en ik willen dat je nu naar huis komt, we moeten iets belagrijks vertellen"
ik: "Zeg nu, k ben druk"
mama: "Uhm oké, je word uitgehuwelijkt aan Layla"

Voordat ik iets wil zeggen hangt ze op. wtffffffffffff wtffffff. Ik drink nog een glas en nog eentje, ineens kwam er een meisje op me schoot zitten. Ik nam haar mee naar een kamer en ze zoende me vurig. Ik ging er ook in mee. ik legde haar op die tafel die in de kamer stond en toen werd k weer gebeld dit x door me pa. Ik duw het meisje van me af en neem op.

Papa: "KOM NU NAAR HUIS NU!"

Hij hing ook op wtf is er mis met ze. ik loop de lounge uit, stap in me auto en rij naar huis. toen ik thuis aagekomen was deed k me schoenen en jas uit en ging naar de woonkamer waar me ouders zaten.

Ik: "Wat is dit allemaal ineens, kifesh trouwen met Layla?!"
papa: "Ja je bent al oud genoeg en je blijft maar achter die kehba's aangaan in die lounge, genoeg. tijd voor een echte vrouw"
ik: "Layla is ook gwn een vieze hoertjee"
mama: "Nou dan ken je haar niet ze is heel netjes en is nog maagd"

Ik schrok wel ff op dat moment k wist geeneens dat ze maagd was wejoh...

Perspectief Layla:

Ik ga Zaineb appen en vertellen dat ik uitgehuwelijkt word.

Ik: "Heey liefie, je raad dit x never wat er gebeurt is😔"
Zaineb🥰❤️: "Ahw schatje wat is er?🥺"
Ik: "Ik word uitgehuwelijkt aan Ilyas"
Zaineb🥰❤️: "OMG WAT?!"
Ik: "Ja k weer kapot erg"
Zaineb🥰❤️: "Komt goed babe❤️❤️"

Ik hou echt van Zaineb ze is me bestf en k ken er al zolang. Zij is me enigste echte vriendin die ik vertrouw en die d'r altijd voor me is. Ik ga ff douchen want k heb kapot veel gehuild. Ik pak me lingerie setje, me badjas en badslippers en loop naar de douch. Als ik klaar ben doe iets chils aan.

Toen kreeg ik een appje van Ilyas.
Ilyas: "Dus we moeten focking trouwen, luister kaulo goed naar me, ik vind je een kech, ik mag je niet en k hou niet van je! Dus we trouwen en ieder gaat zn gangetje na 2 jaar ofz gaan we scheiden klaar."
Ik barste weer uit in tranen wrm??? Begin ik hem nu wel echt leuk te vinden. Shit ik heb spijt dat ik het uitgemaakt heb met m, anders had ik gwn met hem😭😭 ik laat het bericht voor wat het is en skot het gwn. Ik ben moe dus k bestel sushi te bestellen. De bel gaat, huh nu al?! Ik ren naar beneden en doe open
Ik: "BEN JE HIER WEER WEJO"

Einde.


Heeyy k zie steeds meer mensen die me boek lezen, super fijn. Vergeet alleen niet te stemmen! Volgende deel word een lange deel.

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu