Pff deel #40 alweerr, Druk nog ff op het sterretje voordat je gaat lezen🥰
Perspectief Layla:
Ik: "Ilyas laat kom we gaan"
Ilyas: "Hij moet niet zulke bullshit lullen hierzo om jou te brainwashen"En BOEM Ilyas sloeg hem. Hij stootte z'n hoofd 3x tegen de tafel rand. Rayen stond daar met een bebloede hoofd. Ik keek gelijk weg en ik voelde dat ik opgetild werd door Ilyas. Ik praatte helemaal niet gewoon ik was ff shocking.
Perspectief Ilyas:
Ik tilde haar op en bracht haar naar buiten, ik zette haar in de auto en ging aan de bestuurders kant zitten. Ik bracht haar naar een van me panden, anders zou iemand haar bij mij thuis kunnen zien met haar betraande oogjes. Me hart scheurt gwn als ze huilt, als zij pijn heeft heb ik dat ook. Wat doet ze toch met me. De hele rit keek ze uit t raam. Ik stond op want we waren voor de poort en tilde haar uit de stoel. Ik liep naar binnen en stuurde de boys weg. Ik legde haar neer op de bank.
Ik: "Layla?"
Layla: "J..ja"
Ik: "Ben je bang voor me?"Het was ff stil en ze keek weg.
Ik: "Ik zou jou nooit iets aan doen dat weet je toch ik kan jou geen pijn doen want jou pijn is mijn pijn prinsesje"
Ik pakte haar kin en schoof het richting mijn gezicht. Ik gaf een kusje op haar wang en ze lachte zwakjes. Ik streelde over dr haren en liet haar tegen me aan liggen. Na een tijdje kwam ze overeind.
Layla: "Mag ik hiero douchen"
Ik: "Ja tuurlijk"Ze pakte haar spullen en liep de douch in.
Perspectief Layla:
Ik hou gewoon teveel van die guy dat k niet boos kan blijven, hij doet zo zijn best.
Ik: "Mag ik hiero douchen"
Ilyas: "Ja tuurlijk"Ik liep naar boven, ik wist gwn prc waar alles was ik kom hier te vaak hahah. Toen ik klaar was met douchen.... shit shit shit ik ben me kleding in de kamer vergeten Tfoe. 1 manier
Ik: "ILYAAAAAAAAAAAAAASSS!"
Riep ik zo hard mogelijk. Na 10x heeft ie me eindelijk gehoord. Hij kwam tegen de deur aan
Ilyas: "Ja prinsesje?"
Ik: "I..K heb ehm geen ehhh kleding kan je ff pakken t ligt in die logeerkamer"Akwardd hij lachte en zei "Ik ga ff pakken"
Perspectief Ilyas:
Hahaha ze zit daarzo zonder kleding meskina. Ik liep naar de logeerkamer en pakte die stapel met kleren. Ik kwam weer bij de douch en zei "Doe dan open" ze deed de deur open en ik zag haar in dr handdoek staan. Hhhh ze pakte snel die kleding en deed de deur meteen dicht met een rode hoofd.
Perspectief Layla:
Ik deed de deur open 🚪 en met een beschamende tomaten hoofd deed ik die deur snel dicht. Ik kleedde me om en liep weer naar de logeerkamer ff me haar goed doen enz. K liep naar me benden en vv me dood duss Schatje gaan we bios?" Zei ik met pruimlipjes. "Sinds wanneer doe jij lief?" Zei hij "Altijd hoor" zei k hc hij kwam naar me toe en pakte me bij me heupen. Ik deden me armen over hem heen en hij gaf allemaal kusjes in me nek en aan t einde op me mond. "Gaan we nou" "Jaja" we reden naar bios en we moesten onderweg snel film kiezen ging niet zo soepel
Ik: "Romantisch
Ilyas: "Horror"
Ik: "Romantisch"
Ilyas: "Horror"
Ik: "Pff actie?"
Ilyas: "Nee Thriller"Perspectief Ilyas:
Hahahahaa k maak haar echt gek Wollahmeh boeit me waar we heen gaan k ga toch niet naar die film kijken maar naar haar.
Ik: "Prinsesje fa2 K vind alles best"
Layla: "Hhh isgoed"We kwamen aan en we gingen popcorn enz pakken en drinken. Ik liep naar de kassa en scande snel me padje voordat Layla het zou doen. K ga dr natuurlijk niet laten betalen. We liepen de zaal binnen en gingen op onze stoelen zitten.
——————- Midden in de film 🎥 🍿
Er zit een kaulo hinderlijke mens achter me hele tijd te schoppen tegen me stoel. K dacht eerst inhouden maar dit gaat te ver. Ik draaide me om en stond op die stoel zodat hij net me riem van me broek kon zien. K deed me shirt een beetje omhoog en hij zag me gannoe. Hij zag ook gelijk wie k was. Want bijna iedereen kent me wel. Hij schrok en zei "S..sorry ik had niet door ddat u het was Ilyas" ik knikte en draaide me om. "Wat was dat?" Zei Layla. "Niks niks" ik deed me armen over dr heen en legde me andere hand op haar hand. "Rot s op met die hand k eet toch" hahahaa alleen zij is zo. "Hahah K dacht romantisch doen toch" ze schoot in de lach en gjng verder eten😍 wat is ze toch Kaulo lekker. Ik hoop dat ik me kan inhouden man want soms....
Einde.
Stem stem stem & 841 woorden geschreven, volgende deeltje komt er ook snel aan!🥰
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍