#9❤️

227 5 2
                                    

Perspectief Ilyas:

Ik werd wakker gebeld, het was Zain

Zain: "We weten wie de pakketjes verkloot"

Ik ging rechtop zitten

Ik: "WIE?!"
Zain: "Tis Ebru"
Ik: "E..br..u?"
Zain: "Ja je ex Ebru"
Ik: "K weet heus wel wie je bedoeld a zemmer"
Zain: "Mohim dat je ff weet"

Hij hing op, TERING EBRU TFOE TFOE. Als Layla hier achter komt shittt. Fuck sws weet Safouane dit nu ook. Zz zz. Werd weer gebeld. Ainaa tis Safouane...

Ik: "Ewa"
Safouane: "Kifesh ewa je heb toch gehoord wie onze pakketjes naaid"
Ik: "Iewa wat kan k er aan doen bro"
Safouane: "FIX HET EH MONGOOL"
Ik: "EY BETER VOOR JE PRAAT JE GWN NORMAAL K KAN ER TOCH NIKS AAN DOEN A KAULO HOMO"
Safouane: "Als je zo door gaat ga je echt spijt krijgen"

En hij hing op, tfoe ghes tfoe tfoe alles weer verkloot. tering Ebru. Ik wou ff langs lounge gaan naar de boys enz. Ff alles plannen wat we gaan doen. Ik ging naar de douch, na 15 min was k klaar k pakte snel kleding en deed aan.( 👇🏼 )

Ik pakte me sleutels en ging gelijk de deur uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik pakte me sleutels en ging gelijk de deur uit. Ik was r binnen shen 10 minuutjes. Ik wou net naar binnen maar huh Layla stond ineens achter me.

Layla: "Ga je srs nog naar lounge terwijl je met me gaan trouwen"
Ik: "Babe k moet alleen paar boys spreken meer niet"
Layla: "Okey dan ga k mee"
Ik: "Wollah kan niet prinsesje sorry"
Layla: "Hzo k weet toch alles al over wat jullie doen enz"
Ik: "K vertel je later isgoed?"

Ik gaf haar een kus op d'r wang en liep naar binnen. Ik groette de boys en nam sisha. K vertelde ze alles en we zouden morgen afspreken bij mijn huis om alles door te nemen enz, want we moeten ervoor zorgen dat Ebru stopt. Ik zag alle jongens ineens met open mond kijken, ik draaide me om en zag Layla naast me. ( Layla's outfit )

"Wazebi, k wist niet dat zulke lekkere wijven nog bestonden" zei Ibrahim ( Werkt voor Ilyas ) "Hjb is me wifey" zei k focking boos

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wazebi, k wist niet dat zulke lekkere wijven nog bestonden" zei Ibrahim ( Werkt voor Ilyas ) "Hjb is me wifey" zei k focking boos. Ik liep naar Layla en trok haar mee naar de kamers.

Ik: "K ZEI TOCH WACHT BUITEN"
Layla: "IS TOCH NIET ERG WAT SCHREEUW JE EH SUKKEL"
Ik: "Ey let op je taal eh...
Layla: "Wat"

Ze wou de deur boos uitlopen, maar k pakte haar arm. T deed r beetje pijn maar k duwde d'r tegen de muur aan en keek haar emotieloos aan. K zag dat ze bang werd. K wreef over d'r haren en knuffelde haar, ze voelde zich meteen veilig en knuffelde me terug. Ze keek me onschuldig aan met d'r puppy oogjes. K legde haar op zo'n tafel. K ging naar d'r nek en gaf een zuigzoen. Hahahah ze duwde me weg.

Layla: "ILYASS"
Ik: "Hahahaha sorry man"

We lachte en gingen de lounge uit. Ik heb besloten niks te zeggen tegen Layla over Ebru. We gingen naar d'r huis en k wou niet naar binnen, want Safouane s echt irritant

Layla: "Kom je nog?"
Ik: "Ik moet weg babe, ander xtje"

Ze ging met een zielig gezichtje naar binnen, maarja wat kan k doen dat ze zo'n broer heeft die baasje probeert te spelen. Ik liep naar me pand en groette nog een paar boys k kreeg een berichtje. Omg nee t was van Ebru..

Ebru: "Hey, ik zie dat je mij al vervangen hebt. Maar wacht maar you are the mine schatje"
Ik: "Ebru rot op k ga met d'r trouwen, zij is tenminste geen hoertje zoals jij"
Ebru: "Hahahah Ilyas en trouwen, laat me pls niet lachen je neemt elke dag een ander"
Ik: "Dat was vroeger, nu niet meer laat ons met rust.
Ebru: "Je hoort nog van me"

Wtf man k word echt gek van d'r. Ik ging ff snel naar ah boodschappen doen voor me ma enz. In de winkel tikte iemand op me schouder. Het was Ebru "Heb je me gemist" zei ze "Wat doe je hier?!" "Ik ben hier naartoe verhuist, dus je zult me vaker zien" zegt ze. Shit ze woont er, dus ze gaat Layla ook zien enz. K stond echt op instorten gwn. Ik pakte d'r arm en trok haar naar buiten. Ik duwde haar hard tegen de muur aan. Ze zoende me ineens, Ik trok haar gelijk van me af. En toen kwam Layla, ze keek heel boos en verdrietig shit. Ik liep achter d'r aan "LAYLAA!" K zag via me ooghoek Ebru lachen.

Perspectief Layla:

Ilyas wou niet naar binnen gaan. Ik besloot naar zijn pand te gaan, ik zag een paar bewakers voor zijn pand. Ze herkennen me. "Hoi Layla" zei een bewaker "Heey, weten jullie waar Ilyas is?" "Ja hij is ff boodschappen doen bij ah" Ik liep naar ah en zag Ilyas met een meisje  zoenen wtf, me ogen begonnen nat te worden. Gaat hij nou vreemd?? Omg jongens zijn echt fuckboys en nooit te vertrouwen. Hoe kon ik verliefd worden op hem. Hij riep me een paar keer maar k rende snel naar me auto en reed weg. Hij reed vlak achter me....

Perspectief Ilyas:

Ze rijd kapot snel weg. Ik rij achter d'r aan, wejoo k probeer d'r te bellen dat ze rustig aan moet doen straks veroorzaak ze nog een...

Perspectief Layla:

Hij blijft maar bellen en appen, ik rij door en door, totdat.... ik zwart zag.

Perspectief Ilyas:

FUUUUCK EEN AUTO IS TEGEN DR AAN GEGAAN. Ik stap focking boos uit en doe de deur van Layla open. Ze zit helemaal onder het bloed en d'r arm staat open. Ik til haar op en bel de ambulance, voordat ik t weet zijn ze d'r al. Ik stap in de Ambulance naast Layla. Ze word niet wakker😭😭 Ze zijn haar aan t reanimeren. Omg geen hartslag IK GA ECCHT KAPOT. En ineens...

Einde.

Heeeyy dit was t weer❤️❤️ Heel erg bedankt voor de mensen die stemmen, k waardeer t echt😘

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu