#27❤️

151 3 0
                                    

Ik sta op #50 voor verliefd, dank jullie wel Wollah! Love❤️❤️❤️

Ik sta op #50 voor verliefd, dank jullie wel Wollah! Love❤️❤️❤️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


We keken elkaar diep in de ogen

Perspectief Layla:

Die dag was er dus niks gebeurt tis nogsteeds hetzelfde tussen mij en Ilyas, uit elkaar en we moeten trouwen, Maar na wat er allemaal gebeurt is is het verschoven. We moeten nog een datum prikken. Pff aan de ene kant wil k gwn dat t snel gebeurt is zodat ik er niet hele tijd aan hoef te denken. We vertrokken vandaag met z'n alle terug naar Nederland. Ik bedankte de boys nog voor het redden van me leven enz nouja eig had Ilyas me gered maar alsnog. Ebru is die dat niet meer gezien. Vgm is ze gevlucht voor Ilyas, maar ik ben nog steeds elke dag bang om haar te zien ergens. Ik pakte me spullen weer in met Elif en Zaineb naast me. We lachen en praten wat en ohja dit had ik btw aan👇🏼

 We lachen en praten wat en ohja dit had ik btw aan👇🏼

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


En Elif had dit aan👇🏼

En Zaineb's outfit is dit👇🏼

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En Zaineb's outfit is dit👇🏼

We liepen met de koffers naar buiten en zagen Ilyas, Safouane, Zain en Sayf staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We liepen met de koffers naar buiten en zagen Ilyas, Safouane, Zain en Sayf staan. We liepen met z'n 7en naar het vliegveld. We hadden toch wat tijd dus gingen we eerst wat eten enz. Nadat we gegeten hadden liepen we het vliegtuig in. Je had 3 stoelen naast elkaar steeds bij het raam zat een oude man, hij leek echt op een pedo. Maarja ik moest daar weer zitten en naast mij zat Ilyas. Achter ons zaten Safouane en Zaineb en naast Safouane zat een meisje. En voor ons zaten Elif en Zain en daarnaast gwn een oude vrouw. En Sayf zat aan de andere kant bij Elif en Zain bij de andere rij. Ik zat steeds een beetje tegen Ilyas aan wantja K wil niet met me lichaam tegen die gekke man aanzitten. Ik botste weer met me heupen tegen Ilyas aan.

Ilyas: "Lukt het?"
Ik: "Uhm ja sorry maar ehm"

En k wees met me pupillen naar die man zodat hij het begreep.

Perspectief Ilyas:

Hahaa ze wilt gwn niet naast die pedo zitten snap k wel maar ja.

Ik: "Je wilt gwn tegen me aan zitten he"

Zei ik kapot hard. Ik voelde gelijk Safouane z'n ogen op ons gericht hhh.

Layla: "Stop je bent echt niet grappig"

Ik vond zielig meskina, dus ik zette me armen over dr heen en liet haar tegen me aan liggen. Ik weet niet wat Zain probeerde maar hij deed hetzelfde maar auw Elif sloeg hem kaulo hard HAHAHAHA. Ik en Layla moesten echt hard lachen en Safouane en Zaineb ook. We hoorde dat we gordels op moeten doen omdat we gaan landen pff k ben baaaaaang voor landen. We gingen al naar beneden en zonder dat ik het door had kneep ik in Ilyas z'n handen. Hij moest lachen. Toen we weer op de grond stonden liet k gelijk los en haalde ff diep adem. We liepen eruit en Safouane pakte me tas ff. Want k was m al vergeten kapot dom. Ik Elif en Zaineb liepen voorop met de koffers.

Ik: "Elif je bent op Zain..."
Zaineb: "Hahahaha jaaa k zag dat ook"
Elif: "Uhm k weet niet man"
Ik: "Gwn op je gevoel af gaan"
Elif: "En hoe zit t nu tussen jou en Ilyas"

Voordat k kon antwoorden kwam Ilyas en zette zn armen over mij en Elif heen.

Ilyas: "Hoorde k hier me naam?"
Ik: "Neehoor zo bijzonder ben je niet"
Ilyas: "Nou... K snap wel dat jullie t over mij hebben k ben natuurlijk hier de knapste"
Elif: "Hahaha mooi niet!"
Ilyas: "Ohw sorry jij vind Zain natuurlijk leuk"

Elif werd heel rood en duwde Ilyas aan de kant. Hahaha kapot akward wr stapte de taxi in. Eindelijk naar huis. Ik had t zo koud pff Nederlands he. Toen k thuis aangekomen was met Safouane en Sayf deed me moeder de deur open. Ze rende letterlijk in ons en knuffelde ons dood. Me pa kwam er bij en zo stonden we dus met z'n 5en voor de deur. "Gaan we nog naar binnen?" Zei ik. "Jajaa kom kom" riep me pa. Toen we binnen waren vroeg me ma "Willen jullie wat eten of drinken?" "Nee mama ik ga ff eerst douchen enz" en ik gaf haar een kus. Safouane rende achter me aan want hij wou natuurlijk eerst douchen. Hahaha mooi niet ik rende naar me kamer pakte me spullen en sprong in de douch. Yes k ben eerste!! Ik legde alles klaar en deed wat muziek op en zong hard mee. Ik zat er al 40 minuten in. "KAN HET WAT SNELLER PFF" riep Safouane en klopte op de deur. Haha. ik stopte met douchen en ging weer naar me kamer.

Einde.

Vergeet niet te stemmen mensen. Dankje voor mensen die stemmen❤️😘

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu