Ineens zagen we Achraf, de broer van Ilyas met Ebru ze zaten heel klef met elkaar. Uhm ik bedoel op elkaar. Ilyas werd kaulo boos en liep naar m toe. En ja hoor hij sloeg hem hyack hard, maaar is ie jaloers ofz of vind hij haar nog leuk is ie drm jaloers wtf of doet ie dit voor mij. Hij sloeg Achraf helemaal, hij lag op de grond. Ebru keek me dodelijk aan. En zain trok mij en Elif mee naar buiten. Het duurde best lang voordat Ilyas kwamen "WAAR IS ILYAS" riep ik. Zain zei "Hij komt vast zo chil" uhmm chil wat denkt deze. Ik wou net naar binnen maar viel in iemands armen, het was Ilyas. Ik keek m verdrietig aan.
Respectief Ilyas:
Ze keek me verdrietig aan. Hzo
Ik: "Wat is er prinsesje"
Layla: "V..oe...l jje nog w..at voor.. Ebru?"
Ik: "Tuurlijkkk niettt!! Hzo denk je dat?"
Layla: "Nou je sloeg je broer, omdat ie met Ebru aan t..."
Ik: "Babe dat komt omdat Ebru ervoor zorgde dat de pakketjes niet binnen kwamen bij de bezorgers"Ze zuchtte opgelucht en ik knuffelde haar strak. "Zij is niks is vergeleken met jou man" zei ik. Ze lachte lief en gaf me een kusje op me wang. We liepen met z'n vieren weer naar de auto. "GAAN WE SLAAPPARTY HOUDEN" riep Elif.
Perspectief Layla:
Elif komt vandaag met gekke ideeën, wel goeie. Ik knikte hevig ja. We gingen bij Elif, want haar ouders en zusje zijn bij hun oom en tante gaan logeren. Dus we reden eerst ff langs iedereens huis om pyjama's en kleding te pakken. Daarna gingen we naar Elif. We deden matrassen in de woonkamer en trokken onze pyjama's aan. ( ik deed dit aan👇🏼 )
We gingen eerst een film kijken. Ilyas lag tussen me benen en ik zat aan z'n haar. "Welke film gaan we kijken" riep ik. "HORROR" riepen Ilyas en Zain tegelijk. "Jadoei" zei Elif. Uiteindelijk keken we toch horror. K weet niet hoe ze ons overgehaald hebben maarja. Elke 5 minuten gilde ik en Elif. "STIL ISS EH MONGOOLTJES" zei Zain. Ilyas ging kapot hard lachen en ik sloeg hem op z'n hoofd.
Perspectief Ilyas:
Ze kneep kapot hard in me arm, omdat ze bang was. "Kan je iets zachter knijpen" zei ik
Layla: "Sorryyy"
Ik: "Ben je bang"
Layla: "Mhh jaa"
Ik: "Zolang ik bij je ben, hoef je nergens bang voor te zijn prinsesje"Zain en Elif riepen heel hard "OEHHHH" en Layla gooide een kussen tegen hun hoofd aan. En ja hoor we hadden met z'n alle kussengevecht hahahahha.
Perspectief Layla:
T was al 1:43 en we waren allemaal heel moe, we besloten om te gaan slapen. Elif en Zain ruimde alles op in de keuken wat we hadden gegeten. Ja Zain ging Elif weer helpen enz. Ik deed alle kussens goed waar we gingen slapen, ineens voelde ik twee armen om me middel heen. T was Ilyas, hij draaide me om en k kwam tegen m aan. Hij zoende me en we vielen naar achter. Natuurlijk viel ik op hem... ik stopte de zien en keek hem 5 seconde aan en toen... "GATVER DOE DAT ALSJEBLIEF NIET HIER" schreeuwde Elif. "Ilyas sinds wnr kan je zo geduldig zijn" zei Zain. Omg dat was echt niet leuk om te horen, hij had natuurlijk kapot veel exen enz....
————-
Ik werd wakker en zag Ilyas naast me. Ik wreef over zn gezicht en stond op. Ik ging douchen enz. Deed beetje make-up op en spoot parfum. Toen pakte ik me outfit die k gister ingepakt had. K had een chille Nike pak meegenomen. (👇🏼 )
Toen ging ik naar beneden. Elif was ook al helemaal aangekleed enz. Ze had dit aan👇🏼
We gingen ontbijtje maken, we legde alles neer op tafel en toen kwamen Zain en Ilyas. Ze waren omgekleed en alles. "Gaan we na t ontbijtje ff stad" zei Elif tegen mij. Ik wou net antwoordde maar toen zei Zain tegen Elif "Niet in die kleren" "PARDON?!" Zei Elif.
Zain: "Ja je hoorde me wel"
Elif: "Wie ben jij om te zeggen wat ik aan moet doen, je bent tenslotte gwn de vriend van mijn beste vriendin haar toekomstige man"Oehh die was hard. Zain keek beetje verdrietig en zei niks meer. "Laten we eten" zei Ilyas.
Perspectief Ilyas:
Ojoooo, gooide ze die echt HAHAHAH kapot erg. "Laten we eten" zei ik om t minder ongemakkelijk voor Zain te maken. Ik klopte op zn schouder en ging eten. T was tussen Elif en Zain kapot stil....
Einde.
Heeyy dit was t dan weerr, stem en reageer zou leuk zijn❤️
JE LEEST
Layla&Ilyas
RomanceLayla en ilyas leren elkaar kennen in een winkel, nadat ze ruzie gekregen hebben door een ongelukje. Wat blijkt dat ilyas goed bevriend is met layla's broer beginnen ze elkaar leuk te vinden. Hoe het afloopt met hun lees je in het verhaal!🤍