#32❤️

147 6 1
                                    

Perspectief Ilyas:

Ik was al weer binnen en Nassim stond op en ging richting wc wazebi gaat ie naar Layla. Is ze nogsteeds niet terug k ga zo ff kijken eerst met Youssra dansen gwn beetje hoofd leeg maken. K ben niet serieus met r hoor gwn beetje dollen ze s echt een kech. Er kwam zo'n slowly nummer dus Youssra had dr handen zo over me heen en ik om dr heupen. "je bent focking lekker" zei Youssra fluisterend in me oor en ze beet op dr lip. "Jij ook man" zei k gwn "Wil je me x dan doen dan pas zie je me specialiteit" ik kreeg beetje warm ze is gwn wel knap ineens zoende ik dr zonder na te denken en ze zoende weer volop mee.

Perspectief Layla:

Elif knuffelde me nog en toen klopte er iemand op de deur en kwam Nassim binnen. Wel lief dat ie komt.

Nassim: "Gaat het Layla?
Ik: "Ja thnx"
Nassim: "Geen problemen Ilyas heeft r spijt van kom laat je avond niet verpesten en ga feest vieren je bestf is met je broer aan t trouwen hè"

Ik lachte en Elif ook we gingen met z'n drieën de zaal terug in lachend. En wie zag ik op de dansvloer... het was Ilyas die aan t dansen was met Youssra en Omg HIJ ZOENDE HAAR WEER toenijp dat zag viel ik ff neer tegen een stoel. Nassim pakte me op en ik huilde het uit. Hij knuffelde me en Elif ook ze pakte me strak vast en draaide me hoofd om dus weg van Ilyas en Youssra.

Perspectief Ilyas:

Nadat k klaar was met dr te zoenen had ik gelijk spijt ik keek naar links en zag Layla en Nassim knuffelen wtf gebeurt daar. Ik stapte boos op ze af  "WAT DOE JE NASSIM" riep ik

Nassim: "Wollah schande bro ga ga naar Youssra"
Ik: "Kifesh wat zeg jij?"
Layla: "GA WEG NU GA MAAR LEKKER VERDER ZOENEN MET JE VRIENDIN OPROTTEN KOWED VAN MIJ!!"
Ik: "Was spelletje toch"
Layla: "JA EN NET MET DR DANSEN EN DR WEER ZOENEN HÈ HÈ BEN JE ALWEER VERGETEN GA MAAR DOM DOEN EN DOEN ALSOF NE VAN NIKS WEER M WORD GEK VAN JOU KOWWWED NUUUU"

Shit ze heeft me gezien net Tfoe man ik pakte haar bij dr schouder "Wollah sorry Layla"

Layla: "RAAK ME NIET AAN OPROTTEN MET DIE HANDEN WAARMEE JE DIE KEHBA NET AANGERAAKT HEBT"

Heel de zaal hoorde het bijna gelukkig stond de muziek aan dus gwn paar mensen zagen het gebeuren.

Nassim: "Ga weg man niet haar aanraken kowrd"

Ik stapte boos op Nassim af hij moet echt niet mengen tggh ik pakte hem bij z'n kraag

Ilyas: "Jij moet al helemaal je bek houden eh opstokertje"
Elif: "Ilyas ga gwn weg"

Layla stapte boos op me af en sloeg me drie maal in me gezicht en spuugde vervolgens op me. Ik pakte haar vast en duwde haar tegen die stoel aan. FUCK WAT DOE IK. Ik ging naar dr toe en hielp haar overeind "sorry prinsesje sorry gaat het" zei ik ze sloeg me 10x in me borst naar achter en rende vervolgens weg

Nassim: "Pff jeh schaamtelijk ga je meisje slaan"
Ilyas: "Niet hyack doen k sloeg r niet en bemoei je er focking niet mee blij uit haar buurt of je krijgt problemen met mij en me boys"

Gelijk was hij stil lekker voor m Elif ging mij met zo'n enge blik aankijken en ging naar Layla toe. Pff k heb het zo verpest eleyema kon n de tijd maar verdraaien. Youssra kwam naar me toe

Youssra: "Gaat het schatje"

Ik duwde haar van me af

Ik: "Kowed eh kehba"

Ze keek me boos aan en liep weg, Tfoe k ben sws niet de eerste die t zei zebi wat moet k nu doen"

Perspectief Layla:

Zo agressief heb ik Ilyas nog nooit gezien. Nu komt het nooit meer goed tussen ons hij heeft alles verpest en ik eig ook. K hoef m nooit meer te zien of te spreken.

Einde.

Iets korter deeltje weer maar er komt snel weer nieuwe. Vergeet btw niet te stemmen❤️🥰

Layla&IlyasWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu