Voor ik begin even 2 shoutouts
1. Naar XnataliaX00 ze schrijft echt super gave boeken dus kijk even en lees haar boek :broken and bruised
2. Zilviameijer haar boek is ook super cool en ze stemt altijd op mijn boek dus heel erg bedankt
En aangezien jullie graag mijn boek willen lezen ga ik nu maar verder met het hoofdstuk(Pov Louis)
*droom/flashback*
Ik lig op een ziekenhuisbed. Harry zit naast me met zijn hand in de mijne. Hij knijpt erin en ik wil terug knijpen maar het lukt niet. Langzaam val ik weg. In een duistere diepte. Ik voel 3 keer een schok en dan een steekende pijn in mijn nek. Harry laat me los en rent de kamer uit. Mijn ogen schieten maar ik knijp ze meteen weer dicht door de pijn die langzaam mijn hele lichaam vulde. Ik adem zwaar en af en toe schreeuw ik van de pijn.
*einde droom/flashback*"Louis! Lou word wakker!" Ik open mijn ogen. Harry is over me heen gebogen en kijkt me bezorgd aan. "Geen zorgen. Het was maar een nachtmerrie." Harry gaat weer liggen maar blijft me aankijken. "Waarover?" Vraagt hij. "Het was meer een flashback. Van in het ziekenhuis." Ik ga rechtop zitten en Harry volgt mijn voorbeeld. "Waarom ging je weg?" Ik kijk hem aan in zijn smaragd groene ogen. Harry kijkt naar zijn handen. "Ik kon het niet aan om je te zien pijnlijden. Het spijt me." Zegt hij en hij blijft naar zijn handen kijken. Ik knik. "Het geeft niet." Zeg ik. Ik buig naar hem toe en geef hem een gepassioneerde zoen. Na een paar minuten trek ik terug.
Harry glimlacht en gaat weer liggen. "Kom we gaan weer slapen." Zegt hij. Ik ga naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borst. Ik sla een arm om zijn middel en val in een droomloze slaap.
(Pov Harry)
Zodra ik wakker word merk ik dat mijn warmtebron weg is. Ik sta langzaam op en doe een jongingbroek aan. Ik loop naar beneden. Zodra ik beneden ben komt de heerlijke geur van pannekoeken me te gemoed. Ik loop zachtjes naar de keuken en ga zo stil mogelijk achter Louis staan. Hij merkt niet dat ik achter hem sta en zodra ik mijn armen om hem heen sla maakt hij een sprongetje. Ik grinnik en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Schrok je?" Fluiter ik in zijn oor.
Er verschijnt een glimlach op Louis' gezicht en hij knikt zacht. Hij legt een pannekoek op een bord en zet het fornuis uit. "Mag ik nog de pan wegzetten of hou je me voor altijd vast?" Vraagt hij lachend. "Ik hou je vast." Zeg ik lachend terug. Louis zet de pan neer en draait zich om. "Heb ik geen problemen mee." Zegt hij en hij geeft me een lange zoen. Ik kan het niet laten om midden in de zoen te glimlachen. "Ik hou van je, Louis Tomlinson." Zeg ik met een grote glimlach. "Ik ook van jou Harry."
Hij slaat zijn armen om me heen. "Kom we gaan eten. Straks zijn de pannekoeken koud." Zeg ik na een tijdje. Louis grinnikt. "Dat zijn ze al." Ik lach even en pak dan de borden. "Dat maakt ze niet minder lekker." Ik zet de borden neer en pak nog wat beleg.
Na het eten ruim ik op aangezien Louis heeft gebakken. Louis is nu aan het douchen. Na het opruimen loop ik zachtjes naar boven. Zodra ik boven ben hoor ik Louis' engelen stem vanuit de badkamer. Ik pak wat kleding uit de kast en een handdoek. Ik sluip zachtjes naar de badkamer en trek daar zo stil mogelijk mijn kleding uit. Ik sluip naar de douche en doe de kabine een klein stukje open zodat ik er nog net door kan. Louis staat met zijn rug naar me toe en merkt daardoor niet dit ik achter hem sta. Ik sluit de kabine en pak Louis' middel.
"HARRY! Ik schrik me rot! Dat is al de tweede keer vandaag en het is nog geen eens 12 uur!" Roept hij geschrokken en hij draait zih naar me toe. Ik glimlach en geef hem een klein kusje. "Ben je nu boos?" Vraag ik nep verdrietig. Louis knikt en probeert boos te kijken maar doordat ij pruil gaat het helemaal mis en klapt hij dubbel van het lachen. "Ik weet wel een manier om het goed te maken." Zeg ik zacht en ik bijt op mijn onderlip. "O ja? Hoe dan?" Vraagt Louis. "Zo." Is het enigste wat ik zeg en ik plant een zoen op zijn lippen.
Na even zo te staan gaat de bel. Grr waarom worden we altijd onderbroken. "Ik ga wel." Zeg ik. Ik stap de douche uit en doe snel mijn kleding aan. Ik ren naar de voordeur en doe hem open. Armando staat voor de deur. "Wat moet je Armando." Vraag ik bruusk. "Ik kom Louis halen." Zegf hij met een sirieus gezicht en hij doet een stap dichterbij. "Hij gaat niet." Zeg ik met mijn kaken op elkaar. "Hij heeft gisteren al iemand per ongeluk vermoord (a/n oke dat klinkt echt HEEL raar) en hij doet het niet nog eens." Ik kijk Armando boos aan en hij doet weer een stap naar achteren. "Dat betekend niet dat hij de andere tests heeft gedaan." Antwoord Armando en hij loopt naar me toe. Hij duwt mijn arm aan de kant en loopt naar boven.
(Pov Louis)
Ik ben net klaar met aankleden als ik voetstappen hoor. Ik kijk op de gang en zie Armando in de deuropening staan. Ik loop achterwaards naar een hoek van de kamer en blijf daar bang staan. "Ah, Louis. Hoe gaat het met je?" Vraagt hij kalm. "Blijf bij me uit de buurt." Zeg ik zacht. "Louis, het is voor je eigen bestwil geloof me." Zegt hij en ik zie bezorgdheid in zijn ogen. Hij stapt op me af. "Blijf bij me uit de buurt." Zeg ik nogmaals maar deze keer luider. Het helpt niets. Hij loopt op me af en pakt mijn polsen. "Armando! Blijf van hem af!" Armando draait zih om en we kijken allebei naar de deur.
Harry staat in de deuropening en hij kijkt boos. Wat zeg ik boos? Hij kijkt woedend. Armando zucht en laat me los. Ik wil naar Harry rennen maar Armando houd me tegen. "Harry, het is voor zijn eigen bestwil. Je weet niet wat er zal gebeuren als hij hier blijft." De bezorgdheid van net zie ik weer in Armando's ogen. "Jammer dan! Als hij niet wil gaan, gaat hij niet! En nu dit huis uit!" Roelt Harry. Ik word er bang van hoe boos hij is en ga weer in de hoek staan. "Best. Maar zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd. Ik zie je volgende maand." Zegt Armando half dreigend en hij loopt weg. Een minuut later slaat de deur dicht en zak ik op de grond.
Cliffhanger! Gaat alles wel goedkomen met Louis? En wat bedoelde Armando met ik zie je volgende maand? Lees het in het volgende hoofdstuk!
En kijk zeker nog bij: XnataliaX00 en zilviamrijer!!!
JE LEEST
het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanfic
FanfictionHarry en Louis zijn al een lange tijd verliefd op elkaar maar ze durven het allebei niet te zeggen, tevens heeft Harry een groot geheim wat alles kan verpesten tussen de band en Louis en Harry zelf