(Pov Harry)
Ik zit in de wachtkamer van het ziekenhuis. Louis word behandeld en ik weet niet hoe lang het al duurt. Er komt een dokter de wachtkamer inlopen. Ik kijk hem aan en heb het gevoel dat ik hem ergens van ken. "Familie van Louis William Tomlinson?" Vraagt hij. Ik sta ol en loop naar hem toe. "Wat ben je van hem?" Vraagt hij ernstig aan me. "Zijn vriendje." Antwoord ik. "Ik ben dokter Mire. Ik behandel Louis." Ik kijk hem aan met grote ogen. Dokter Mire. Hij heeft mij behandeld. "Dokter Mire? Ik ben het. Harry. Harry Styles." Zeg ik langzaam. "Harry! Dat is lang geleden! Hoe gaat het nu met jeweetwelwat?" Ik kijk naar de grond en bijt even op mijn lip. "Ik heb Louis gisteren per ongeluk gebeten." Zeg ik zacht en ik voel tranen branden in mijn ogen. "Ow. Uhm ja. Zullen we naar Louis gaan? Hij is net bijgekomen." Ik knik en volg dr. Mire naar Louis' kamer. "Louis!" Ik ren de kamer binnen en ga naast het bed zitten. Hij heeft allemaal draadjes op zijn lichaam en hij is lijkbleek. Ik pak zijn hand die ijskoud is. "Slaapt hij of ligt hij in..." Ik kon mijn zin niet afmaken. Ik kon het woord niet over mijn lippen krijgen. "Hij ligt helaas in een coma."De dokter loopt weg en ik blijf samen met Louis over.
(Pov Louis)
Ik voel Harry's warme hand de mijne pakken. "Slaapt hij of ligt hij in...?" Hoor ik hem zeggen. "Hij ligt helaas in een coma." Hoor ik een onbekende stem zeggen. Ik hoor voetstappen en ik neem aan dat ik nu alleen met Harry in deze kamer ben. "Lou, alsjeblieft word wakker. Ik kan niet zonder je. Ik kan je niet laten gaan. Nog niet. Ik hou van je." Hoor ik Harry zeggen en hij geeft een kus op mijn voorhoofd. Hij knijpt zaht in mijn hand. Ik wil terugknijpen als teken dat ik hem hoor maar het lukt niet. Mijn lichaam reageert niet. Opeens word mijn lichaam heel zwaar en hoor ik een hoge piep in mijn oren. Ik hoor mijn hart biet kloppen zoals ik dat net wel deed. Harry's hand zit niet meer om de mijne en ver weg hoor ik hem iemand roepen.
Ik voel een schok door mijn lichaam maar mijn lichaam reageert niet. Alweer een schok. Nog niets. "Harry er is geen andere keuze je moet het doen." Hoor ik dezelfde stem van net zeggen. "Ik kan het niet. Ik kan het hem gewoon niet aandoen." Hoor ik Harry zeggen. "Als je wil dat hij blijft leven moet je het wel doen. Je hebt niet veel tijd meer." Ik hoor een snik. "Het spijt me Louis." Fluisterd Harry in mijn oor. Ik voel een steek in mijn nek en realoseer me wat Harry heeft gedaan.
(Pov Harry)
Ik knik naar dr. Mire en buig naar Louis toe. "Het spijt me Louis." Fluister ik in zijn oor en ik bijt hem in zijn nek. Ik ga weer recht staan en kijk naar Louis. Even is er geen reactie maar dan begint Louis te schokken en pijnkreten uit te schreeuwen. "Ik kan dit niet aanzien." Zeg ik en ik loop de gang op. Na een halfuur kont dr. Mire de gang op. Hij legt een hand op mijn schouder. "Het is gebeurt Harry. Het is over. Hij leeft nog." Ik loop Louis' kamer weer in en meteen schieten tranen in mijn ogen. "Hazza!" Roept hij blij. Ik loop langzaam naar hem toe.
"Het spijt me zo!" Zeg ik en ik leg mijn hoofd op zijn borst. "Hazza, je hebt mijn leven gered. Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen. En ik hou ook van jou." Ik kijk op. "Wat?" Ik kijk hem vragend aan. "Toen ik in coma lag zei je dat je van me houd. Ik hou ook van jou." Ik glimlach. "Harry Styles." Ik kijk achterom. Dr. Mire staat in de deuropening. "Ik ben er zo weer." Ik loop naar de gang sameb net dr. Mire. "Wat is er?" Vraag ik hem. "Jij en Louis mogen zo naar huis. Pas goed op hem. Hij is goed voor je." Zegt hij en hij legt een hand op mijn schouder. Ik knik. "Ik bescherm hem met mijn leven." Zeg ik en ik loop naar Louis. "We mogen naar huis." Louis springt uit het bed en rent naar me toe.
Als we buiten zijn staat Louis ineens stil en lwgt hij zijn hand op de plek waar ik hem net heb gebeten. "Hazz, ben ik nu...?" Ik knik. "Anders had je het niet overleeft. Het spijt me Lou. Ik wou je niet kwijt." Hij knikt begrijpelijk. "Ik ben blij dat je deze keuze hebt gemaakt.
JE LEEST
het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanfic
FanfictionHarry en Louis zijn al een lange tijd verliefd op elkaar maar ze durven het allebei niet te zeggen, tevens heeft Harry een groot geheim wat alles kan verpesten tussen de band en Louis en Harry zelf