chapter-30-

382 22 0
                                    

(Pov Louis)

Ik word wakker door de zon die in mijn ogen schijnt. "Goedemorgen Ha... ow ja." Zeg ik zodra ik me realiseer dat ik niet thuis ben. Ik sta op en kleed me langzaam aan. Er word op de deur geklopt en niet veel later word er een rode envelop onderdoor geschoven.

Kom naar de hal om 3 uur precies.

Is het enige wat in de brief staat. Fijn. Geen Harry. Geen vrienden. Niemand. Ik ga voor het raam zitten en wacht tot het kwart voor 3 is.

Om kwart voor 3 loop ik mijn kamer uit en ga ik op zoek naar de hal. "Ah Louis! Hoe gaat het?" Roept Armando blij zodra ik in de hal kom. "Gaat wel. Ik bedoel ik ben niet bij Harry en ik kan zijn brieven niet beantwoorden maar voor de rest gaat het goed." Antwoord ik. "Hoezo kun je zijn brieven niet beantwoorden?" Vraagt Armando verbaast. "Dat mag niet. Dat weet ik van Harry." Zeg ik en ik loop naar Armando.

"Ow! Ja. Ik snap het al. Toen Harry hier was mocht dat inderdaad niet. Maar we hebben gemerkt dat iedereen daar alleen maar depresief van werd dus hebben we gezegd dat je 1 brief per week mag versturen." Mijn hart maakt een sprongetje. Ik mag Harry en de jongens een brief sturen! "Owke! Maar waarom moest ik komen?" Vraag ik na een vreugde sprongetje. "Voor de eerste test!" Roept Armando en hij leid me naar een deur. "Er zijn 3 dieren buiten deze deur. Jij moet ervoor zorgen dat je ze alle 3 vind en dood binnen een uur. Veel succes!" Roept Armando nog en hij duwt me door de deur.

Na de eerste test loop ik weer naar de deur. Ik had alle 3 de dieren al binnen een half uur gevonden. "Louis! Wow. Dit is nog nooit iemand gelukt!" Roept Armando verrast en hij trekt me de hal in. "Hier heb je papier, een envelop, inkt, een veer en een uil. Schrijf je brief, maak hem vast aan de uil en laat de uil vrij door het raam. Ze weet je vrienden zelf te vinden." Zegt hij en hij stuurt me terug naar mijn kamer.

(Pov Harry)

Ik zit samen met Zayn, Liam en Niall een film te kijken. We hebben besloten dat ze hier blijven totdat Louis terug is. Opeens hoor ik de brievenbus open en dicht gaan. "Ik kijk wel." Zeg ik. Ik sta op en loop naar de deur. Er ligt een ongeadresseerde brief op de mat. Ik pak hem op en scheur hem open. Mijn ogen worden groot zodra ik het handschrift lees. "Jongens! Een brief van Louis!" Roep ik blij. "Wat?!" Hoor ik drie keer vanuit de woonkamer. Ik ren naar de woonkamer en begin voor te lezen.

Hey Hazzabear, Nialler, Zaynerd en li.

Bedankt voor de brieven ze zijn echt geweldig. Ik hoop jullie ook snel weer te zien. Deze brief stuur ik niet voor niets. Er zijn namelijk een paar dingen die ik wil zeggen.

1. Niall, of ik je vergeef? Tuurlijk vergeef ik je! Je bent mijn beste vriend! Hoe dacht je dat mijn reactie was bij Hazza de volgende ochtend? Ik hoop je snel weer te zien.
2. HET IS HIER ZO SAAI! Ik zit de hele dag alleen op een kamer zonder ook maar iets te doen behalve jullie brieven lezen(wat ik al 21 keer heb gedaan. Per stuk.)
3. Ik heb vanochtend mijn eerste test gehad. Armando zei dat niemand het zo snel heeft gedaan. Ik weet niet of dat goed is of slecht.
4. Ik wil naar huis! Ik mis jullie!

-lou/ Loubear

Ik spring op van blijheid. Niall kijkt met open mond voor zich uit. "Hij heeft me vergeven. Hij heeft me gewoon vergeven zelfs na wat ik heb gezegd!" Roept hij blij. We geven elkaar een knuffel terwijl ik de brievenbus voor de tweede keer hoor kletteren.

(Pov Louis)

Het is nu de 5de dag dat ik hier ben. Ik heb geen nieuwe brieven gekregen en er waren geen tests. Alleen een spuit. Armando zei dat die ervoor zorgt dat ik mijn krachten beter onder controle heb. Het is nu avond en ik maak me klaar om naar bed te gaan. Ik ga liggen en val in een droomloze slaap.

Ik word wakker en voel een arm om me heen. Ik draai me om en zie Harry naast me liggen. Wacht! Wat?! "Harry?!" Hij opent zijn ogen en glimlacht naar me. "Goodmorning boo." Zegt hij zacht. "Droom ik?" Vraag ik verward. Harry schud met zijn hoofd. Ik ga rechtop zitten en Harry doet hetzelfde. "Zeker?" Vraag ik voor de zekerheid. Harry knikt. Ik steek mijn arm uit en Harry begrijpt me meteen. Hij knijpt me en ik trek mijn arm terug. "Auw! Harry dat doet... HARRY!" Roep ik blij en ik vlieg hem om zijn nek.

"Louis. Je plet me. Alweer." Zegt hij lachend. Ik laat hem los en schud lachend mijn hoofd. Ik druk mijn lippen op die van hem en leg mijn handen op zijn kin. Na een tijdje trekt hij terug. Ik kijk hem niet begrijpend aan. "De anderen zijn er ook." Zegt hij zodra hij mijn blik ziet. "NIET!" Roep ik blij en ik ren naar de deur. "Uhm. Louis. Wil je niet eerst wat kleding aandoen? Ik bedoel ik vind het niet erg om je in je boxer te zien. In tegendeel. Maar ik weet niet of de rest het wel zo leuk vind." Ik kijk naar beneden en zie dat ik echt alleen een boxer aanheb. Ik kleed me snel aan en ren dan naar de hal waar de rest op me staat te wachten.

"LOUIS!" Roept Niall en hij geeft me een Horan Hug. Vlak daarna voel ik dat Zayn en Liam zich ook in de knuffel voegen. "Ik heb jullie zo gemist!" Zeg ik blij. De jongens knikken en ik geef ze 1 voor 1 nog weer een knuffel. "Louis kan ik je even spreken?" Vraagt Armando uit het niets. Ik had niet eens gemerkt dat hij in de hal stond. Ik knik en loop met hem mee.

"Louis, je vrienden waren hier niet voor niets. Het was een test om te kijken of je er klaar voor was om weer naar huis te gaan. Het is, toen je ze knuffelde, niet 1 keer in je op gekomen om ze te bijten. Dus. Gefeliciteerd! Je mag naar huis!" Zegt Armando. Ik spring op en ren naar Harry. Ik spring en sla mijn armen en benen om hem heen.(a/n hehe Horan hug.) "Louis wa..." "Ik mag naar huis." Fluister ik in zijn oor. "WAT! DAT MEEN JE NIET! DAT IS GEWELDIG!" Roept Harry blij." Wat is geweldig?" Vraagt Niall.

"Louis mag naar huis! Hij is geslaagd!" Roept Harry blij. "Harry ik hoef biet doof te worden." Zeg ik lachend. De jongens voegen zich in onze knuffel en we blijven zo staan voor een aantal minuten. "Kom we gaan naar huis." Zegt Harry blij.

Eenmaal thuis is het donker buiten en besluiten Harry en ik te gaan slapen. We kleden ons om en vallen in een diepe droomloze slaap.

Volgende hoofdstuk word super romantisch! Ow jeah. Romance!
Zal ik een q and a doen? Zo ja comment je vragen!

X Delany!

het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu