chapter-5- truth or dare.

641 24 3
                                    

(Pov Harry)

We lopen allemaal naar de woonkamer en we gaan zitten. Zayn, Liam en Niall gaan op de ene bank zitten en Louis en ik samen op de andere. "Wat gaan we doen?" Vraagt Louis. "Truth or dare?" Stelt Niall voor. We stemmen allemaal in en Niall pakt een fles omdat we anders maar aan 1 iemand de vragen stellen. "Ik begin!" Roept Niall. Hij draait de fles en die komt uit bij Liam. "Liam, truth or dare?" We kijken zijn kant op en wachten op antwoord. "Ik ga voor dare." Antwoord hij. "Jij moet...." Niall kijkt even rond." Een tulp opeten!" Roept hij dan." Een hele tulp?!" Vraagt Liam geschokt. "Nee alleen de top." Antwoord Niall. Liam zucht en pakt een tulp uit de vaas. Hij haalt er een blaadje af en stopt die in zijn mond. Hij kauwt even en zegt dan." Hmm. Niet slecht. Beetje zoet." We barsten in lachen. Als we klaar zijn met lachen pakt Liam de fles en draait hem.

Als de fles stopt komt hij uit bij mij. "Truth or dare." Vraagt Liam. "Truth." Zeg ik zelfverzekerd. Ik ga echt geen opdracht doen! Straks moet ik ook een tulp opeten. "Oke. Wat is je grootste geheim?" Mijn grootste geheim? Ik heb er 2! Ik kijk even naar Louis en hij kijkt terug. Hij weet mijn geheim. Ik wil het wel zeggen maar ik ben bang voor de reacties. Ik schrik wakker uit mijn gedachten en antwoord "mijn grootste geheim is dat ik nog met een teddybeer slaap." Ik kijk weer naar Louis en knipoog naar hem. Hij knipoogt terug.

(Pov Louis)

Het is Harry's beurt om te draaien. Hij draait de fles en die komt uit bij mij. "Louis, truth or dare." "Ik kies dare!" De anderen fluiten en ik kijk naar Harry. "Ik daag je uit om iemand hier een kus te geven. Je mag zelf weten wie." Zegt hij uitdagend. Oei! Wie moet ik nu kiezen! Ik wil heel graag Harry een kus geven maar wat nou als hij denkt dat ik gay ben. Ach fack it ik doe het gewoon! "Nou wie kies je?!" Roept Niall opgewonden. Ik loop naar hem toe en fluister het in zijn oor. Ik zie hem glimlachen van oor tot oor. Ik loop terug naar Harry en ga weer zitten. "Ik kies jou!" Zeg ik uitdagend.

(Pov Harry)

Wacht! Wat? Hij kiest mij?! Dat was niet de bedoeling! Maar het is al te laat. Ik zie Louis twijfelend naar voren buigen. Er zit nog maar een centimer tussen onze lippen. Opeens voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Vlinders vliegen rond in mijn buik. Hield dit moment maar nooit op! Ik twijfel zal ik laten zien dat ik van hem hou. Maar helaas ik ben te laat. Hij trekt zich al terug. Nu pas hoor ik de andere jongens fluiten. Ik open mijn ogen en zie Louis' gezicht vlak bij het mijne. Ik begin te blozen en zie Louis' gezicht iets kleiner worden. "Uhm i-ik ga even drinken halen." Zeg ik . Ik sta op en loop naar de keuken. Ik glimlach even. Ik hoor Louis iets monpelen en toen stond hij naast me. Hij bloost ook een beetje. Ik kijk hem aan en zie zijn prachtige ogen recht in de mijne kijken. Ik krijg weer vlinders in mijn buik. Ik leun naar voren.

(Pov Louis)

"Ik ga Harry even helpen." Zeg ik. Ik loop naar de keuken en zie hem daar staan met zijn perfecte krulletjes. Ik ga naast hem staan en begin te blozen. Hij kijkt naar mij en leunt naar voren. Gebeurt dit echt? Gaat hij me zoenen? Ik voel zijn lippen op de mijne. Ik glimlach in de zoen. Ik pak zijn gezicht met 1 hand vast en de andere leg ik op zijn heup. We zoenen nog even totdat we worden onderbroken door Niall. "Hé, jongens! Waarom duurt het zo la...". Verschrikt kijken we om. Ik zie Niall glimlachen. Ik laat Harry los en doe een snap achteruit.

Ooh! Wat gaat er nu gebeuren??. Lees het in het volgende hoofdstuk. Hopelijk bevalt het verhaal jullie. Ik hoop het echt. Als je suggesties hebt laat ze dan achter in de reacties. Ik maak zo snel mogelijk het nieuwe hoofdstuk!

Xx Delany

het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu