chapter-33-

397 24 0
                                    

(Pov Niall)

Ik word wakker in de armen van Liam. Ik open mijn ogen en kijk recht in zijn prachtige chocoladebruine ogen. "Hey babe." Zegt hij. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht waardoor hij ook glimlacht. "Ik wil iedere ochtend zo wakker worden." Zeg ik. "Dat kan toch. Kom bij mij wonen." Zegt Liam blij. "Meen je dat?!" Roep ik blij. Liam knikt lachend zijn hoofd. Ik spring uit bed en begin me aan te kleden. "Wat ga je doen?" Vraagt Liam en hij loopt naar me toe. "We gaan naar Harry en Louis!" Roep ik blij en ik ren naar beneden om te eten.

(Pov Harry)

Louis en ik zitten op de bank te zoenen als ineens de bel gaat. "Verwacht jij iemand?" Vraag ik. Louis schud zijn hoofd en ik loop naar de deur. Zodra ik de deur opendoe voel ik twee armen om heen. "Wow! Owke wie is dit?" Vraag ik aan de persoon die me vast heeft. De persoon laat me los en ik zie dar het Niall is. "He! Niall en Liam! Hoe gaat het?" Vraag ik blij. "Super en hier? Waar is Louis? Wat zei die gisteren? Zei die ja? Nou? Nou? Nou!" Ratelt Niall. "Niall. Rustig jongen. Ga zitten dan vertel ik alles."

We gaan zitten en Niall kijkt me afwachtend aan. "Niall, Liam. Louis en ik zijn verloofd!" Zeg ik blij. Niall springt op en Liam geeft ons allebei een knuffel. "Ik wist het! Wij hebben ook leuk nieuws toch Li?" Niall staat nog steeds te springen en Liam knikt met een grote glimlach op zijn gezicht. "Vertel jij maar." Zeggen ze tegelijk. "Oke tegelijk. 3,2,1. We gaan samenwonen!" Roepen Liam en Niall.

Nu is het onze beurt om om hun nek te vliegen. "Wat leuk!" Roept Louis blij. "We vonden dat jullie het als eerste mochten weten aangezien we door jullie samen zijn" zegt Niall. "Nou eigenlijk door Louis." Zeg ik.

"Kom we bellen Zayn!" Roept Louis ineens. We stemmen in en Louis pakt zijn mobiel. "Zet hem op luidspreker!" Roept Niall. Na 3 keer neemt Zayn op.

(Z:zayn n:niall h:harry l:louis li:liam lihnl: liam,harry,niall en louis)

Lihnl: HEY!

Z:What the f.

H: Hahahaha

L: Zayn! We hebben leuk nieuws!

Z: vertel op dan!

Li: Niall en ik gaan samenwonen

L: en Harry en ik zijn verloofd!

Aan de andere kant klinkt een doffe bonk.

Z:maken jullie een grapje?!

Lihnl :NEE!

Z: OMG ik ben zo blij voor Jullie wacht even ik kom eraan!

*piep piep*

5 minuten later gaat de deurbel. "GROEPSKNUFFEL!" roept Zayn zodra hij binnen is en hij trekt ons in een groepsknuffel.

"Ik ben echt blij voor jullie!" Zegt Zayn. "Oke wat gaan we doen?" Vraagt Liam. "Truth or Dare!" Roept Niall. We gaan zitten. "Ik begin. Harry truth or dare?" Zegt Zayn. "Dare." Zeg ik twijfelend. "Laat iemand een vlecht in je haar maken en hou die de rest van de dag in." Besluit hij uiteindelijk. "Louis!" Roep ik en ik ga tussen zijn benen zitten.

"Wow. Ik wist niet dat jij kon vlechten." Zeg ik zodra hij klaar is. "Ik heb 4 zusjes Hazza. Ik kan 14 verschillende vlechten." Zegt hij lachend. Louis' telefoon trilt en ik kijk op het scherm. "Je moeder? Hoe lang heb je haar al wel niet gesproken?" Vraag ik hem. "Geen idee. Een maand." Zegt hij en hij staat op. Louis neemt op en hij loopt naar de gang.

(Pov Louis)

Ik loop naar de gang en druk de telefoon tegen mijn oor.

(L:louis m: louis' moeder)

L: hey mam.

M: hey Lou. Sorry dat ik zo lang niet heb gebeld maar er is veel gebeurt. Hoe gaat het met je?

L: het gaat super! Hier is ook heel veel gebeurt.

M: vertel me alles lieverd!

L: nou uh. Harry en ik zijn samen... en verloofd.

M: WAT! Ow Louis dat is geweldig nieuws! Wanneer is de bruiloft?!

L: dat weten we nog niet. Maar wat is er daar allemaal gebeurt?

M: uhm nou. Louis ga maar even zitten.

L: wat. waarom?

M: doe nou maar gewoon.

Ik loop naar de woonkamer en ga naast Harry op de bank zitten

L: oke ik zit. Wat is er?

M: Je vader. Hij is... overleden.

Het is alsof mijn wereld instort. Ik laat mijn telefoon vallen en stort me in Harry's armen. "Wow. Lou wat is er?" Vraagt hij geschokt en hij slaat zijn armen om me heen. Niall pakt mijn telefoon en begint met mijn moeder te praten. "Ow wat erg. Gecondeleert. Ja ik zal het zeggen. Oke tot ziens. Sterkte." Zegt hij en hij hangt op

"Wat is er gebeurt?" Vraagt Harry aan Niall. "Zijn vader is overleden." Zegt Niall zacht en ik begin nog harder te huilen. "Ssh. Rustig maar." Fluisterd Harry me toe en hij aait over mijn haar. "Is er nog een crematie of iets?" Vraagt Harry. "Morgen om 12 uur." Antwoord Niall. "Wil je daar naartoe Louis?" Vraagt Harry. Ik kijk hem aan en knik langzaam.

*de volgende ochtend*

Ik stap uit bed en loop naar de kast. Ik pak een zwarte broek, een zwarte blouse, een zwarte blazer en mijn nette zwarte schoenen. Ik stap onder de douche en daarna kleed ik me aan.

"Hey." Zeg ik tegen Harry. Hij staat al klaar. "Het is 11 uur wil je al gaan?" Vraagt hij voorzichtig. Ik knik. Ee stappen in de auto en rijden naar mijn moeders huis.

We bellen aan en mijn moeder doet de deur open. "Hoi Louis kom binnen. Jij ook Harr... waarom heb je een vlecht in?" Vraagt mijn moeder. "Ow dat was nog van gisteren. Voordat... nou ja u weet wel." Zegt Harry verlegen. "Heb je hem ingehouden?" Vraag ik hem. "Tuurlijk. Maar het lijkt me handig om hem er nu uit te halen." Zegt hij . Ik knik en haal de vlecht uit zijn haar.

"Zullen we maar gaan?" Vraagt mijn moeder. Ik knik. "We volgen jullie wel." Zegt Harry. Mijn zusjes lopen naar beneden en volgen mijn moeder naar haar auto.

De ceremonie is afgelopen en nu zitten we met zijn allen in een grote zaal in het crematorium. Iedereen is net langs geweest om ons te condoleren en we maken ons klaar om weg te gaan.

Harry en ik komen thuis en ik loop meteen naar boven. Ik doe een jongingbroek aan en ga op bed liggen. "Ik weet dat het lastig is lou. Ga maar slapen. Ik kom zo ook." Zegt Harry en hij loopt de kamer uit.

I'm sorry for the sad ending. It will not heppen again. Het volgende hoofdstuk word spannender

Bye loves
X Delany

het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu