-chapter 44-

334 20 6
                                    

(Pov Louis)

"Louis, wakker worden." Ik draai me om in het bed. "Nog 5 minuutjes." Zeg ik slaperig. "Dat lijkt me niet zo handig. Of wil je te laat komen op je bruiloft?" Ik schiet overeind en kom met mijn hoofd tegen iets hards aan. "Oké. Geen goed idee dus." Zegt een gepijnigde stem. "Sorry." Zeg ik schuldbewust en ik kijk naar Niall die over zijn hoofd wrijft.

"Geeft niet. Kom sta op. Ga eten." Zegt hij en hij wijst naar het nachtkastje waar een dienblad met eten opstaat. Ik knik en begin te eten. Niall loopt naar de kast en haalt er een handdoek uit. "Hier. De badkamer is daar. We moeten over...1 uur bij de ceremonie zijn." Ik knik nogmaals en loop naar de badkamer.

Na een snelle douche droog ik mijn haar en loop ik terug naar de logeerkamer. Ik ga voor de kast staan en kijk naar mijn pak. Ik haal de zak eraf en laat mijn vingers over de zachte stof glijden.

Ik loop naar beneden en ga de woonkamer in. Niall draait zich om en zijn mond valt open. "Wow. Lou, als we single waren had ik je waarschijnlijk gezoend." Zegt hij waardoor ik moet lachen. Liam draait zich ook om en heeft bijna dezelfde reactie. "Zullen we gaan?" Vraag ik en Liam knikt. We lopen naar de auto en stappen in.

(Pov Harry)

Zenuwachtig sta ik voor het altaar. De ceremonie kan ieder moment beginnen en de gasten kijken me glimlachend aan. De muziek start en ik ga rechter staan. Eerst komen Liam en Niall. Zij gaan aan de rechter kant staan. Daarna komen Zayn en Gemma en die gaan links staan. De muziek verandert en iedereen gaat staan.

Mijn hart staat even stil zodra ik Louis zie. Hij heeft een glanzend grijs pak aan met een blauwe stropdas die perfect past bij mij blauwe strik. Een glimlach versprijd zich over mijn gezicht terwijl hij dichterbij komt. Zijn moeder geeft hem aan mij en ik pak zijn handen vast.

Na een lang verhaal van de trouwambtenaar mogen we eindelijk onze geloften uitspreken.

"Louis, vanaf het moment dat ik je zag wist ik dat je anders was. Hoe langer ik bij je was, hoe leuker ik je vond. Tijdens onze eerste kus, die niet helemaal eerlijk was, wist ik het zeker: met jou wil ik oud worden. We hebben veel Ups en Downs gehad en er zullen ook nog veel komen, maar ik weet zeker dat we ons erdoorheen kunnen slaan."

Ik zie tranen in de ogen van Louis. "Niet huilen. Dan moet ik ook huilen." Zeg ik terwijl ik de tranen al voel branden."Hoe moet ik daar ooit overheen komen?" Vraagt Louis waardoor iedereen moet lachen.

"Harry, dat ik hier nu met jou sta is als een droom. Een droom waar ik nooit wakker van wil worden. Ik wil niet weten waar we nu zouden zijn als ik jou niet had gekozen met jou dare. Als ik iets zou moeten overdoen dan was dat het. Je maakt me zo gelukkig. Ik wil je nooit meer kwijt."

Er klinken een paar "aww" 's bij de gasten en een traan van geluk verlaat mijn ooghoek. "Harry Edward Styles neemt u, Louis William Tomlinson als uw wettige echtgenoot?" Vraagt de priester me. "Ja. Zeker weten." Zeg ik met een grote glimlach. "Louis William Tomlinson neemt u, Harry Edward Styles als uw wettige echtgenoot?" Louis knikt. "Absoluut."

Ik schuif de ring om Louis' vinger en hij schuift de andere om de mijne. "Dan verklaar ik u nu tot Mr. en Mr. Harry Styles. U mag uw man kussen." Zegt de priester en ik leun naar voren. Het moment dat onze lippen elkaar raken is magisch. Ik leg mijn hand op Louis' rug en trek hem dichter naar me toe. Hij slaat zijn armen om mijn nek en lacht in de zoen. Voor heel even lijkt de wereld om ons heen te verdwijnen.

Louis trekt terug en kijkt me aan met pretoogjes. Samen lopen we weg van het altaar. Naar het park om foto's te maken.

Na de foto's gaan we naar de feestlokatie waar alle gasten al zijn. Zodra we naar binnen lopen klapt iedereen.

(Pov Louis)

Harry en ik lopen naar onze tafel en gaan zitten. Het buffet word geserveerd en iedereen begint te eten.

Er klinkt een *ting* en iedereen kijkt naar de bron van het geluid. Niall. Hij staat met een glas in zijn hand en hij kucht. "Uhm... hallo iedereen. Ik ben niet zo goed in speeches maar aangezien Louis mij als beste man heeft gekozen zal ik wel moeten." Begint hij en de zaal begint te lachen.

"Louis, Harry. Wanneer jullie bij elkaar zijn staat er altijd een glimlach op jullie gezichten. Dat is geweldig om te zien. Louis, je bent mijn beste vriend en ik ken je beter dan wie dan ook. Ik heb je gezien in goede en slechte tijden. Ik weet hoeveel je van Harry houd, dus Harry, breek zijn hart en ik breek jou." Zegt Niall lachend en hij gaat weer zitten. Ik schud lachend mijn hoofd en kijk naar Harry.

Hij geeft me een kusje op mijn neus en op mijn wang. Ik lach en druk mijn lippen op de zijne. "Uhm jongens. Mag ik even?" Vraagt Gemma ineens en ik zie dat ze staat.

"Harry, ik kan zien dat Louis je blij maakt. Als hij een grapje maakt, lach jij het hardst. Als hij lacht, lach jij. Maar als hij verdrietig is, ben jij dat ook. Ik kan zien hoe blij jullie met elkaar zijn." Zegt ze met een grote glimlach. "Nou hup! Snij die taart aan!" Voegt ze eraan toe en ze gaat weer zitten.

Ik sta op en vraag nog even de aandacht van iedereen.

"Ik weet dat het eigenlijk niet hoort, maar ik wou toch nog een soort kleine speech houden. Ten eerste wil ik Niall bedanken, niet alleen voor die prachtige speech *gasten lachen* maar ook voor het samenbrengen van Harry en mij. Zonder jou idee om truth or dare te doen waren we hier niet geweest. Dankjewel."

Niall staat op en buigt over de tafel om me een knufel te geven.

"Ten tweede wil ik iedereen hier bedanken voor het komen en voor het feit dat jullie ons steunen. En als laatste wil ik Harry bedanken voor alles wat hij voor me heeft gedaan. Ik hou van je Harry"

Harry staat op en legt zijn handen op mijn heupen. Ik geef hem een rustige, passionele zoen. "Kom laten we de taart aansnijden." Zegt Harry in de zoen. Ik trek terug en pak zijn hand. We lopen naar de taart en ik verbaas me erover hoe hij eruit ziet. Het is een witte taart met rozen in verschillende blauw-tinten, die zijn versprijd over de taart.

Ik pak het mes vast en Harry legt zijn hand op de mijne. Zodra het mes in de taart zit word ik verblind door flitsen van telefoons en camera's. We snijden 2 stukken en leggen die op de bordjes. Harry voert mij een stukje van zijn stuk. Ik pak mijn hele stuk vast en breng het naar Harry's gezicht. Op het moment dat hij een hap wil nemen druk ik het stuk taart in zijn gezicht.

"LOUIS!" Roept hij verontwaardigt. "Ja?" Vraag ik lachend en voordat ik het weet zit er taart in mijn gezicht. De mensen in de zaal beginnen te lachen. Ik haal de taart bij mijn ogen weg. Ik open mijn ogen en zie dat er taart op Harry's mond zit. Ik druk mijn lippen op die van hem en haal de taart weg.

Nadat iedereen zijn/haar stuk taart op heeft kondigt de dj aan dat het tijd word voor onze eerste dans als getrouwd koppel. Harry lijd me naar de dansvloer en plaatst zijn handen op mijn heupen. Ik leg mijn handen in zijn nek. We wachten tot de muziek begint en beginnen langzaam te dansen.

Ik leg mijn hoofd op Harry's shouder en voel hoe hij zijn hoofd op het mijne legt. Ik glimlach breed en kijk naar boven. Harry kijkt me blij aan en drukt een kusje op mijn lippen. "Ik hou van je." Zeg ik met een grote glimlach. "Ik ook van jou." Het nummer eindigt en de dj kondigt aan dat de rest van de gasten ook op de dansvloer mogen komen.

Na een tijdje lopen Harry en ik naar de dj en vragen we om de microfoon. "Dankjewel iedereen voor het komen. We hopen dat jullie veel plezier hadden met ons..." Begint Harry. Ik neem de microfoon uit zijn hand. "Maar nu gaan Harry en ik op huwelijksreis! Laterz!" Roep ik blij. Harry tilt me op en loopt met me naar de deur. Ondertussen worden er bloemetjes op ons gegooid.

Harry en ik stappen in de auto en worden naar het vliegveld gebracht door de chauffeur. Op naar ons tijdelijke privé eilandje!

Hey guys! Dit was het! Het laatste hoofdstuk! Er komt nog een epiloog! Dus niet gevreesd. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik in ieder geval wel. Bye bye!

het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu