chapter-3-

768 31 3
                                    

Hoi allemaal! Ik hoop dat jullie het verhaal nog steeds leuk vinden, ik doe echt heel erg mijn best om het te laten gebeuren als ik het in mijn hoofd heb. Genoeg gebabbel jullie zijn hier voor het verhaal

(Pov Louis)

"Ik..uhm ik ga even naar boven" ik voel dat mijn hoofd rood word. "Louis wacht nou even. Wat is er nou ineens?" Roept Harry me na maar ik kan niet antwoorden. Ik wil gewoon even alleen zijn. Ik loop naar boven, naar mijn kamer en ik doe de deur op slot. "Louis kom op doe open!" Harry bonkt op mijn deur. "Nee Harry! Laat me gewoon even alleen!" Ik weet dat ik eigenlijk met hem moet praten maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

(Pov Harry)

Waarom moest ik nou ook weer zo laat op jacht gaan? Waarom niet gewoon toen ik het voelde opkomen? Als ik dat had gedaan zou Louis nu niet alleen op zijn kamer zitten." Lou open de deur alsjeblieft! Ik moet echt met je praten." Ik wacht even maar krijg geen antwoord. "Goed dan. Als je niet wil praten dan zie ik je morgen wel." Ik leg mijn hand nog even op zijn deur en loop dan langzaam weg. Naar mijn eigen kamer.

De volgende ochtend.

Ik word wakker met een vreemd gevoel in mijn maag. Wat was er gisteravond ook al weer gebeurt? O ja! Louis kwam erachter dat ik een vampier ben. Ik doe een wijd shirt aan en loop naar beneden. Halverwege de trap ruik ik de heerlijke geur van zelfgemaakte pannekoeken.

(Pov Louis)

Ik hoor de trap kraken. Harry is wakker. Ik kijk richting de deur en wacht tot die opengaat. "Goeie morgen Hazz!" Ik zie hem mijn kant op kijken. Gelukkig zijn ogen zijn weer die prach- wacht wat? Nee niet prachtig ik bedoel de normale kleur groen! Ja dat klinkt veel beter!

"Goeie morgen Lou!" Roept Harry enthousiast terug. Zou hij vergeten zijn wat er gisteravond is gebeurt? Vast niet hij begrijpt me vast. Ja dat zal het zijn! "Ik heb pannekoeken voor je gemaakt!" Ik zie Harry blij kijken zodra ik dat zeg. "Ik hou van jou..." maakt hij nou opzettelijk zijn zin niet af? Ik kijk hem fronsend aan. "Euh Pannekoeken! Ik hou van jou pannekoeken!"

(Pov Harry)

Harry sukkel! Hoe kon je nou zeggen dat je van hem houd! Ik zie Louis me nog een beetje raar aankijken maar dan draait hij zich om en haalt een bord met pannekoeken voor me op.

Niet heel spannend ik weet het maar ik vond het wel leuk om te schrijven! Morgen weer een nieuw hoofdstuk! Blijf vooral lezen en reageren!!!

Xx Delany

het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu