(Pov Harry)
Louis laat me langzaam los en kijkt me verward aan. "I-ik moet je ook wat vertellen." Zegt hij onzeker. Ik kijk hem verward aan. "Nou laten we dan maar naar binnen gaan. Dan mag jij beginnen want ik moet het ook aan Liam en Niall vertellen." Louis knikt en Zayn en ik stappen naar binnen.
"Dus wat wou je vertellen?" Vraag ik nieiwschierig. Louis kijkt even naar de grond en dan naar mij. "Je. Je vader was hier net." Hij kijkt weer naar de grond. "Wat?! Je hebt hem toch niet binnen gelaten?" Hij kijkt geschrokken op. "Nee! Nee! Ik heb hem gezegd dat je er niet was en toen heb ik de deur dicht gedaan." Ik zucht. "Gelukkig. Wat wou hij?" Louis kijkt me aan en schud met zijn hoofd. "Ik weet het niet. Dat heeft hij niet gezegd."
De bel gaat en ik loop naar de voordeur. Als ik hem opendoe staan Niall en Liam in de deuropening. "Hey, guys. Kom binnen." Ik stap opzij en sluit de deur zodra ze binnen zijn. "Harry, wat wou je vertellen waar ik Liam perse voor moest ophalen?" Vraagt Niall. Ik begin te vertellen. Alles. Van 5 jaar terug tot en met nu.
Als ik klaar ben is het stil. Ik weet niet hoe lang het duurt maar voor mijn gevoel veel te lang. "Hazz, waar denk je dat die Jason naartoe is gegaan?" Vraagt Louis uiteindelijk. "Ik weet het niet, maar we hebben geen last meer van hem, boo." Ik glimlach naar hem en hij glimlacht terug. "Dus, heeft verder iemand nog iets te vertellen? Aangezien het nogal laat is." Zegt Niall om de stilte te verbreken. Iedereen zegt nee en Niall,Zayn en Liam staan op om weg te gaan.
"Nu zijn we eindelijk alleen Hazza." Zegt Louis zachtjes. Ik knik en ik til hem op. "Wat doe je?!" Roept hij lachend. "Ik neem je mee naar boven." Zeg ik en ik ren de trap op met Louis in mijn armen. Ik leg hem op bed en begin hem te zoenen. De kus gaat van zacht en rustig naar ruw maar gepassioneerd. Ik voel 1 van zijn handen op mijn rug en de ander gaat door mijn haar. Ik leg mijn ene hand op zijn heup en de andere op zijn wang. Na een tijdje zoenen trek hij mijn shirt uit en ik trek zijn shirt uit. Ik voel zijn handen over mijn rug gaan. Mijn hand zoekt een weg naar zijn broek en ik probeer zijn knoop open te krijgen. Zodra die los is schopt Louis zijn broek uit en probeert hij de mijne uit te krijgen. Ik schop mijn broek uit en voor ik het weet liggen we naakt in bed elkaar te zoenen. Ik begin hem in zijn nek te zoenen. Hij kreunt zachtjes en ik glimlach in zijn nek. Ik ga steeds lager zoenen.
JE LEEST
het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanfic
FanfictionHarry en Louis zijn al een lange tijd verliefd op elkaar maar ze durven het allebei niet te zeggen, tevens heeft Harry een groot geheim wat alles kan verpesten tussen de band en Louis en Harry zelf