Voordat ik met dit hoofdstuk begin wil ik nog iets duidelijk maken: Harry gaat nog op jacht voor dierenbloed, het is gewoon heel vervelend om dat in een ander pov te schrijven en in Harry's pov is dat gewoon heel lastig.
(Pov Harry)
Wanneer ik thuiskom loop ik naar boven. Zodra ik de slaapkamer inloop zie ik Louis vredig slapen. Wat is hij toch schattig als hij slaapt. Ik kleed me om en ga naast hem liggen. Ik geef hem een kus op zijn achterhoofd en val in een droomloze slaap.
De volgende ochtend word ik wakker van de zon die in mijn ogen schijnt. Ik voel naast me dat Louis al naar beneden is. Ik sta langzaam op en loop ook naar beneden. Zodra ik beneden ben begroet de heerlijke geur van pannekoeken mijn neus. Ik loop naar de keuken ennga achter Louis staan. Ik sla mijn armen om hem heen en geef hem kleine kusjes in zijn nek. "Goedenorgen boo." Zeg ik tussen de kusjes door. "Goedemorgen, hazz." Zegt hij en hij draait zich om. Hij duwt zijn lippen op de mijne en kust me zachtjes. Ik ga mee en lik langs zijn lip. Hij opent zijn mond en onze tongen spelen een vurig spel. Na een tijdje trekt Louis terug.
We lopen naar de eettafel waar een grote stapel pannekoeken op ons staat te wachten. We gaan zitten en beginnen te eten. Zodra we klaar zijn ruimen we op. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik een bericht heb van zayn.
Hey harry
Komen jij en Louis vanavond naar de kroeg?
-----Zayn"Lou! Zullen we vanavond met Zayn naar de kroeg?" Roep ik naar de keuken. "Ga jij maar! Ik moet vanavond werken!" Roept hij terug. "Zeker? Het kan laat worden." Roep ik nog een keer. "Ja ga maar! Ik red me wel!" Ik haal mijn schouders op en pak mijn mobiel.
Ik kom .Louis moet werken. Tot vanavond
Harry.Ik druk op verzenden. "Ik ga even douchen!" Roep ik en ik loop naar boven.
-skipping to de avond-
(Pov Louis)
"Hazz, ik ga werken!" Roep ik vanuit de gang. "Wacht even, dan gaan we samen weg." Harry komt half struikelend de gang binnen terwijl hij zij schoenen aandoet. We lopen samen naar buiten. Ik stap in de auto en hij gaat te voet naar Zayn. "Dat vanavond, Lou." "Tot vanavond, Hazz." Ik zet de motor aan en rij naar het restaurant waar ik werk.
Eenmaal daar kan ik meteen beginnen. Ik loop naar de 'chillroom' en pak mijn schort, een notitieblokje en een pen. Ik loop naar een tafel en neem de bestelling op. Zo gaat het de hele avond door. Aan het eind van mijn werktijd loop ik weer naar de chillroom en ruim ik mijn spullen op. "Tot morgen!" Roep ik en ik zwaai even. Ik loop naar buiten en ga in de auto zitten. Il weg naar huis. Als ik thuis ben maak ik nog wat te eten en daarna ga ik naar bed.
(Pov Harry)
Ik loop langzaam naar huis nadat ik met zayn naar de kroeg ben geweest. Zodra ik voor het huis sta doe ik met moeite de deur open. Ik loop direct door naar boven. Naar de slaapkamer. Als ik de slaapkamer binnenkom zie ik Louis liggen. Ik loop naar hem toe en geef hem kusjes. Op zijn voorhoofd, zijn wang, in zijn nek. "Louis, wakker worden." Zeg ik lachend. Hij kreunt zachtjes. "Kom op, ik heb de hele avond niet van je kunnen genieten." Zeg ik en ik ga door met kusjes geven. "Hazz, ga slapen. Je bent dronken." Zegt Louis. Hij draait zich om en kijkt me slaperig aan. "Dat betekend toch niet dat ik niet van je hou." Zeg ik zachtjes. Hij bijt op zijn lip. Ik grinnik even. "Okay, omdat jij het bent." Zegt hij zachtjes. "Yes!" Zeg ik zacht. Ik begin hem te zoenen
(Pov Louis)
Harry zoent me. Hij is dronken maar ik laat het toe. Hij begint me te zoenen in mijn nek. Steeds ruiger. Opeens voel ik een stekende pijn in mijn nek. "HARRY!" Ik duw hem van me af en grijp naar mijn nek. Ik voel een bijtwond op de plek van mijn hand. "Wat moet dit voorstellen?!" Roep ik. "Een Lovebite." Antwoord Harry. "Harry dit is absoluut GEEN lovebite. Ben je gek geworden?!" Ik krijg geen reactie. Ik kijk naast me en zie dat hij in slaap is gevallen. "AAH!" Ik schreeuw van de pijn die ik in mijn nek voel.
Ik hoor voetstappen die trap op komen. "LOUIS!" Ik voel dat iemand naast me komt zitten. Nog steeds schreeuw ik het uit van de pijn. "Wat is er gebeurt?!" Ik probeer mijn ogen te openen. "W-wie ben j-jij." Zeg ik als het niet lukt. "Ik ben het. Zayn. Harry was zijn telefoon bij mij vergeten. Dus ik kwam hem even brengen. Wat is er gebeurt Louis." Gelukkig. Het is Zayn. "H-harry heeft me g-gebeten." Krijg ik er met moeite uit. Ik adem moeilijk en de pijn in mijn nek word erger en erger. "Wat?! Hoe? Waarom?" Vraagt Zayn geschokt. "Laat me je nek eens zien." Zegt hij. Langzaam haal ik mijn hand weg. Ik onderdruk een pijnkreet waardoor er een vreemd geluid uit mijn mond komt. "O mijn god. Louis. Ik wou dat ik wist wat ik moet doen. Maar dat weet ik niet." Rateld Zayn in paniek. "Ik wel." Zegt een vaag bekende vrouwenstem. "Wie ben jij?" Vraagt Zayn en ik viel dat hij opstaat. Een pijnscheut gaat door mijn lichaam en ik schreeuw luid.
"Dat zeg ik straks. We moeten hem nu eerst helpen." Zegt de vrouwenstem. Ik voel dat ze naast me gaat zitten. Ik weet dat het de vrouw is doordat ze lichter is dan Zayn. "Haal je hand van de wond." Beveeld ze me. Ik haal mijn hand weer weg en wacht op een reactie. "Jij daar. Duw me bij hem weg zodra hij een beetje afwezig gaat kijken. Ja?" Vraagt de vrouw aan Zayn. Ik hoor niks dus neem aan dat Zayn knikte als antwoord. "Oke niet schrikken. Dit kan vreemd aanvoelen." Zegt de vrouw. Ik voel iets bewegen op het bed en dan voel ik liplen vlakbij de bijtwond. Langzaam word de pijn minder en lukt het me om mijn ogen te openen. Ik zie Zayns gezicht vlak bij het mijne en hij kijkt me met grote ogen aan. "Uhm hij heeft zijn ogen open. Is dat wat je bedoelde?" De lippen verwijderen zich van mijn nek en de vrouw gaat rechtop zitten. "Ja. Dat bedoelde ik." Zegt ze en ze veegt wat bloed van haar mondhoeken. Mijn bloed.
"Jij?!" Roep ik verrast en ik kruip snel naar de hoek van het bed. "Rustig maar. Ik doe niks. Ik heb er net voor gezorgd dat je geen vampier word. Je moet me dankbaar zijn." Zegt ze. "Het spijt me. Ik..." ik kan mijn zin niet afmaken doordat ze me onderbreekt. "Ik snap het. Je bent bamg voor me. Door gisteren." Zegt ze. Ik knik en kijk beschaamd naar beneden. "Oké kan IEMAND me uitleggen wat er hier aan de hand is?!" Roept Zayn ineens. De vrouw verteld het verhaal en ik knik de hele tijd bevestigend. "Maar dat is het dus. Trouwens als ik jou was zou ik in een ander bed slapen voor de zekerheid." Zegt ze tegen mij. Ik knik en de vrouw loopt naar het raam. Ze opent het en springt eruit. "Wow." Hoor ik Zayn fluisteren. "Uhm. Ja ik ga ook maar eens." Zegt hij en hij loopt naar beneden. Ik loop naar mijn oude kamer en ga slapen.
JE LEEST
het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanfic
FanfictionHarry en Louis zijn al een lange tijd verliefd op elkaar maar ze durven het allebei niet te zeggen, tevens heeft Harry een groot geheim wat alles kan verpesten tussen de band en Louis en Harry zelf