(Pov Louis)
*2 maanden later*
Ik lig samen met Harry op het bed. Ik kijk naar hem terwijl hij vredig ligt te slapen. "Staren is niet erg netjes." Zegt Harry waardoor ik schrik. "Weet ik, maar ik wil nog zo lang mogelijk van je genieten." Zeg ik met een pruillip. "Morgen kan ik helemaal niet naast je wakker worden." Zeg ik zodra ik Harry verward zie kijken.
"Ik weet het babe, maar ik mag je morgen pas bij de ceremonie zien." Ik knik zuchtend. Hoe zal ik vanavond ooit inslaap komen? Langzaam sta ik op en kleed ik me aan. Harry doet hetzelfde en hand in hand lopen we naar beneden.
Na het ontbijt gaat Harry naar Zayn en ik naar Liam. "Ik ga je missen, Hazz." Pruil ik. "Kom op, Lou. Je ziet me morgen weer." Ik knik. Harry geeft me een snelle zoen en loopt daarna richting Zayn. Ik draai me om en loop naar Liam en Niall.
(Pov Harry)
Ik klop aan bij Zayn. Na even wachten zwaait de deur open en staat Zayn met een grote glimlach in de deuropening. "Hey Harry! Kom binnen." Zegt hij vrolijk en hij stapt opzij. Ik loop naar binnen en glimlach zodra ik Caitlyn op de bank zie zitten. Zij en Zayn hebben sinds kort een relatie en ze passen echt goed bij elkaar.
"Hey Hazzer!" Roept ze blij en ze geeft me een knuffel. "Hey Cai. Hoe gaat het?" Vraag ik terwijl we op de bank gaan zitten. "Super! Met jou?" Vraagt Caitlyn vrolijk. "Zenuwachtig." Geef ik eerlijk toe. Zayn komt de kamer ingelopen met 3 glazen in zijn hand. "Daar gaan wij wat tegen doen." Zegt hij en hij zet een glas voor me neer. Bier. Tuurlijk. "Nee, Zayn. Ik wil niet dronken worden. Ik heb geen zin in een kater morgen."
"Niet dronken. Gewoon aangeschoten." Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan 'nee'? "Zayn je weet zelf dat ik mezelf niet kan stoppen." Zayn zucht en knikt begrijpend. Ik sta op en loop naar boven. Ik loop de logeerkamer binnen en zie mijn pak aan de kast hangen.
Ik ga ervoor staan. Zou Louis het wel mooi vinden? Ik haat het feit dat ik het pak niet mag laten zien. "Hij vind het vast wel mooi Harry. Maak je geen zorgen." Verschrikt draai ik me om en zie Caitlyn in de deuropening staan. "Weet je het zeker?" Vraag ik onzeker. "Harry, Louis zou je zelfs knap vinden in een vuilniszak." Antwoord Caitlyn en ze kijkt me doordringend aan.
Daar heeft ze gelijk. Ik glimlach dankbaar en ze loopt naar me toe. "Kom. Het eten is klaar." Zegt Caitlyn en ze trekt me mee naar beneden.
Na het eten loop ik naar boven. In de logeerkamer kleed ik me uit en ik ga op het bed liggen. Fantaserend over morgen val ik langzaam in slaap.
(Pov Louis)
Ik loop de woonkamer van Liam en Niall in en zucht. Zoenend zitten ze op de bank. Ik zucht nogeens en loop naar boven. Ik ga de logeerkamer in en ga op het bed liggen. Ik pak mijn mobiel en tik Harry's nummer in. Ik druk op het groene icoontje en laat de telefoon overgaan.
(Harry louis)
Hey babe
Hoor ik een slaperige Harry zeggen.Hey. Ik mis je.
Ik jou ook. Ik haat het dat ik je mijn pak niet kan laten zien.
Hoezo?
Omdat ik niet weet of je het wel mooi vind
Het staat je vast fantastisch.
Caitlyn zei al dat je dat zou zeggen
Duss. Wat doe jij op dit moment?
Op bed liggen en bellen met jou. Jij?
Same. Waarom ben je niet bij Zayn?
Geen idee. Niet zo'n zin. Waarom zit jij niet bij Liam en Niall?
Die zitten op de bank te zoenen. Dronken.
Ow. Poor baby. Ik moet gaan. Zayn en Caitlyn gaan slapen. Bye
Bye.
Zuchtend hang ik op. Ik sluit mijn ogen en val langzaam in een diepe, droomloze slaap.
Nieuw chapterrr. Binnekort alweer het laatste! Wat vinden jullie van het feit dat Eleanor en Louis uit elkaar zijn? Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje blij.
JE LEEST
het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanfic
FanfictionHarry en Louis zijn al een lange tijd verliefd op elkaar maar ze durven het allebei niet te zeggen, tevens heeft Harry een groot geheim wat alles kan verpesten tussen de band en Louis en Harry zelf