(Pov Liam)
Ik voel me zo schuldig over wat er is gebeurt dat ik besluit om naar Niall te gaan.
Als ik bij zijn huis ben klop ik op de deur. "Momentje!" Hoor ik van boven komen. Na een minuut te wachten word de deur opengedaan door een verbaasde Niall. "Liam? Wat doe jij hier?" Vraagt hij met een zenuwachtige ondertoon in zijn stem. "Ik wou zeggen dat het me spijt. En vragen of je me kunt vergeven." Ik kijk hem onzeker aan maar dan verschijnt er een grote glimlach op zijn gezicht." Ja natuurlijk vergeef ik je! Je wil niet weten hoe kapot ik hiervan was! Kom! We gaan naar Harry en Louis om te vertellen dat het weer goed is!" Hij pakt me bij mijn arm en trekt me mee naar hun huis.
Eenmaal daar kloppen we op de deur. We wachten even maar niemand doet open. "Dat is vreemd, net waren ze er nog." Zegt Niall en hij klopt nog eens aan. "Zullen we ze anders bellen? Misschien zijn ze boven." Niall knikt instemmend. "Jij Harry, ik Louis?" Vraagt hij. Ik knik en pak mijn telefoon. Ik bel Harry en laat de telefoon overgaan. Shit! Voicemail! Boos stop ik mijn mobiel weer in mijn zak. "Hij neemt niet op!" Zeg ik "Louis ook niet." Zegt Niall teleurgesteld.
Opeens bedenk ik me dat er een reserve sleutel onder de deurmat ligt. Ik buk me en pak de sleutel. Als de deur open is gaan we naar binnen. "Harry? Louis? Is er iemand thuis?" Ik loop naar boven en Niall naar de woonkamer. Ik klop op de deuren en open ze maar ze zijn in geen enkele kamer.
(Pov Niall)
Ik loop de woonkamer in. "Harry? Louis?" Waar kunnen ze toch zijn? Ik hoor Liam naar beneden komen. "Boven zijn ze ook niet." Zegt hij. Ik zie twee telefoons liggen. "Liam." "Wat is er?" Vraagt hij. "Kijk daar." Ik wijs naar de telefoons. "Die zouden ze alleen laten liggen als ze opgeladen moeten worden. Maar er is daar geen eens een stopcontact..." "Dat kan niet goed zijn." Ik kijk nog even rond en merk dan dat de achterdeur open staat. "Liam! De achterdeur!"
Een kort hoofdstuk. I know maar de voldende word leuk i promise. Nou ja leuk, eerder spannend
Xx Delany
JE LEEST
het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanfic
FanfictionHarry en Louis zijn al een lange tijd verliefd op elkaar maar ze durven het allebei niet te zeggen, tevens heeft Harry een groot geheim wat alles kan verpesten tussen de band en Louis en Harry zelf