(Pov Louis)
Ik word wakker in de armen van Harry. "Goeiemorgen. Boo." Zegt hij met een hese ochtendstem. "Morgen." Zeg ik kortaf. "Wat is er?" Vraagt hij bezorgd. "Niks. Gewoon nog niet helemaal wakker." Antwoord ik. Waarom ziet hij altijd dat er iets is? Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik doe de deur op slot en kijk naar mijn polsen. Er zijn vaag littekens zichtbaar. Ik loop naar het kastje en haal er iets uit.
Het is een klein mesje. Ik zet het op mijn huid. Precies op het moment dat ik hem eroverheen wil halen word er op de deur geklopt. "Louis, wat doe je?" Roept Harry vanuit de slaapkamer. "N-niks ik ga zo gewoon douchen." Antwoord ik. Ik hoor dat Harry naar beneden loopt.
Werkt dit eigenlijk nog wel als je vampier bent? Ach maar 1 manier om daar achter te komen. Ik zet het mesje op mijn huid en haal het erover heen. Er verschijnt een snee waar bloed uit komt. Geen gewoon bloed. Dit is veel donkerder. Bijna zwart. Ik pak verband en wikkel het om mijn pols.
Ik doe mijn kleding aan en pak een zweetbandje. Ik doe het om mijn pols om het verband te verbergen en loop naar beneden. "Hey hazz." Zeg ik zodra ik de woonkamer binnenloop. "Hey lou. Heb je niet gedoucht?" Vraag hij. "N-nee toch niet zo'n zin in." Antwoord ik en ik ga naast hem zitten op de bank.
"Waarom heb je een zweetbandje om?" Vraagt Harry lachend. "G-gewoon. Ik dacht dat ziet er wel leuk uit." Zeg ik zonder hem aan te kijken. "Lou het ziet er stom uit. Doe dat ding af." Harry grijpt naar mijn pols maar ik trek hem snel weg. "Ik vind het niet stom." Zeg ik. Ik kijk Harry aan. Hij kijkt me ongelovig aan en pakt mijn pols.
"Louis, het ziet er stom uit en dat weet je zelf ook." Zegt Harry en hij haalt het zweetbandje af. Ik trek mijn hand weg en verstop hem in mijn mouw. "Wat was dat?" Vraagt Harry. "Wat?" "Dat witte om je pols?" Vraagt Harry weer. Hij pakt mijn arm en schuift mijn mouw omhoog. "Louis? Waarom heb je verband om je pols?" Vraagt Harry. Tranen staan in mijn ogen en ik heb moeite om ze niet te laten lopen.
"Snijd je jezelf weer?" Vraag Harry bezorgt. Ik geef geen antwoord. "Louis. Ik vroeg je wat." Zegt Harry. Ik geef weer geen antwoord en kijk weg. Harry haalt het verband weg en gaat met zijn vinger over de nieuwste snee. "Deze had je nog niet." Zegt hij zacht. "Waarom Louis?" Hij kijkt me aan en draait mijn hoofd naar zich toe. Ik draai weer weg. "Louis? Waarom doe je dit?" De tranen lopen nu over mijn wangen. Ik sta op en ren weg. Naar het bos, want wat Harry niet weet is dat ergens in het bos een boomhutje staat. Mijn boomhutje.
(Pov Harry)
Louis rent weg. Op het moment dat ik achter hem aan wil gaan gaat de bel. Ik ren naar de deur en verbaas me wie er staat. "Mam? Kom binnen. Ik... ik moet... ga zitten ik ben er straks weer." Besluit ik uiteindelijk en ik ren weg. Ik ren het bos in. Dieper en dieper. Uiteindelijk kom ik bij een boomhutje. Ik hoor gesnik. Ik loop naar binnen en zie een gedaante zitten. "Louis?" Hij draait zich om en kijkt me geschrokken aan. "Hoe heb je me gevonden?" Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.
"Waarom snijd je weer?" Vraag ik terwijl ik naast hem ga zitten. Louis begint harder te snikken en verbergt zijn gezicht in zijn knieën. Ik wrijf over Louis' rug. "I-ik h-heb mijn v-vader iets beloofd w-waar ik s-spijt van h-heb." Snikt hij. "Wat dan?" Vraag ik.
"I-ik heb mijn vader beloofd. Dat als hij zou sterven ik alles achter me zou laten en terug zou gaan naar Doncaster. Naar mijn moeder. Ik wil niet terug Harry. Ik wil hier blijven." Louis werpt zich in mijn armen en ik hou hem stevig vast. "Waarom heb je dat beloofd?" Vraag ik. Nieuwschierig voor de rest van het verhaal.
"I-ik was d-dronken. Mijn vader liet het me opschrijven. Zodat hij bewijs had." Ik had zoveel medelijden op dit moment. "Louis, het spijt me maar ik moet echt naar huis. Mijn moeder zit in de woonkamer. Als je wil mag je hier blijven maar blijf niet te lang weg oke?" Louis knikt en ik sta op. Op weg naar mijn moeder.
Ik ren de kamer in. Mijn moeder zkt er nog steeds en ik ga naast haar zitten. "Wat doe je hier?" Vraag ik haar. "Ik heb je hulp nodig."
Cliffhanger! Waarvoor heeft Harry's moeder zijn hulp nodig? En gaat Harry haar die geven?
JE LEEST
het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanfic
FanfictionHarry en Louis zijn al een lange tijd verliefd op elkaar maar ze durven het allebei niet te zeggen, tevens heeft Harry een groot geheim wat alles kan verpesten tussen de band en Louis en Harry zelf