chapter-31-

437 22 2
                                    

Wtf over de 550 reads Omfg HEEL ERG BEDANKT

(Pov Louis)

Ik word wakker en voel een arm om me heen. Ik draai me om en zie dat Harry snel zijn ogen dicht doet. "Ik weet dat je wakker bent." Zeg ik en ik geef hem een kus. "Dammit ik wou je laten schrikken." Zegt hij en hij zet een pruillip op. "Sorry babe. Zal ik een ontbijtje maken om het goed te maken?" Vraag ik. Harry knikt blij en ik sta op.

"Hazz, ontbijt is klaar!" Roep ik naar boven. "Ik kom!" Roept hij terug en hij komt de trap af gerent. We lopen de kamer in en gaan aan tafel zitten. "Het is heerlijk boo." Zegt hij. "Alles voor jou. Hazza."

Zodra we klaar zijn begint Harry met opruimen. Ik sta op om te helpen maar Harry drukt me terug op de stoel. "Jij hebt ontbijt gemaakt, ik ruim op." Zegt hij. Hij drukt een kus op mijn wang en loopt naar de keuken.

Ik hoor een toeter. "Dat is Niall. Tot vanmiddag boobear." Zegt Harry en hij loopt naar de voordeur. Ik loop achter hem aan en geef hem nog snel een kus voordat hij weggaat. Ik bel Liam om te vragen of hij wil komen en wacht tot hij er is.

(Pov Harry)

Ik zit bij Niall in de auto. "Waar wil je eerst naartoe?" Vraagt hij. "De juwelier. Daarna moeten we naar een kleding winkel want ik heb gezegd dat jij kleding nodig had." Zeg ik. "Zenuwachtig?" Vraagt Niall en hij kijkt naar mijn trillende been. Ik knik. "Ik ben gewoon bang dat we ze tegen komen en dat de verassing word verpest." Antwoord ik. Niall legt een hand op mijn been en gaat op de parkeerplaats staan. "Harry, het komt goed oké. Ze gaan vast niet naar de stad en als ze dat wel doen. Hoe groot is de kans dat ze de juwelier ingaan?" Ik knik en stap uit. "Dankje Niall."

We lopen naar de balie waar een aardig uitziende vrouw staat. "Hoe kan ik u helpen?" Vraagt ze beleefd. "Ik wil een verlovingsring kopen." Zeg ik rustig. De vrouw knikt. "Voor een man of vrouw?" Vraagt ze vriendelijk. "Een man." Zeg ik trots. De vrouw knikt en loopt naar achteren. Ze komt terug met een aantal dozen. "Weet u misschien de maat?" Vraagt ze glimlachend.

Ik schjd mijn hoofd. "Nee, maar ik heb wel een ring van hem." Ik haal de ring uit mijn zak en geef hem aan de vrouw. "Heeft Louis een ring?" Vraagt Niall zacht. Ik knik. "Hij heeft hem bijna nooit om." Zeg ik. De vrouw geeft de ring terug en brengt 3 van de 4 dozen terug.

"Dit zij de modellen waar u uit kunt kiezen." Zegt de vrouw en ze wijst naar de doos. 1 ring valt me op. Het is een zilveren ring met aan de buitenkant een donker streepje en 1 klein steentje erin. "Deze." Zeg ik en ik wijs de ring aan. "Wilt u er nog iets in laten graveren?" Vraagt de vrouw. "Kost dat veel meer?" Vraag ik. De vrouw schud haar hoofd. "Een 10tje en het is met 5 minuten klaar." Zegt ze alsof ze mijn gedachten kan lezen. Ik knik. "Dan zou ik er graag iets in laten graveren." Zeg ik. De vrouw knikt. "Wat word het?" Vraagt ze blij. Ik denk even na. "My love." Zeg ik dan

De vrouw loopt naar achteren en na 5 minuten komt ze terug. Ze stopt de ring in een doosje en ik betaal. "Dankuwel." Zeg ik als ze me een tasje geeft. Niall en ik lopen de winkel uit. We lopen richting starbucks en ik verstijf zodra ik 2 bekenden zie zitten.

(Pov Louis)

Ik kijk wat rond als ik met Liam bij starbucks zit. Mijn blik blijft hangen op 2 jongens. Haha ze lijken op Niall en Harry. Wacht eens! Dat zijn Niall en Harry! Ik zwaai naar ze en gebaar dat ze hier moeten komen.

"Hey Niall. Hey Hazza!" Zeg ik blij zodra ze bij ons tafeltje zijn. "Hey Lou." Zegt Harry zenuwachtig. Vreemd. "Waar zijn jullie geweest?" Vraag ik en ik kijk naar het tasje in Harry's hand. "N-nergens." Zegt Harry stotterend. "Is er iets babe?" Vraag ik en ik probeer Harry aan te kijken. "Waaat? Nee joh. Er is niets. Waarom zou er iets zijn?" Ratelt hij. Ik haal mijn schouders op. Het zal wel. "Wij gaan nog even naar de kledingwinkel." Zegt Harry en hij loopt weg met Niall.

het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu