chapter-47-

292 19 1
                                    

(Pov Ella)

Ik word wakker door stemmen die i mijn oor fluisteren. "Ella, wakker worden. We gaan opzoek naar een school." Ik open mijn ogen en kijk in die van Louis. "Goedemorgen Ella." Ik glimlach en rek me uit. "Morgen pap." Ik zie Louis' ogen oplichten. "Kom je mee? Harry is al bezig met het ontbijt." Ik knik en sta op.

Ik volg Louis naar beneden en ga aan de eettafel zitten. "Morgen Ella. Lekker geslapen?" Vraagt Harry terwijl hij een bord voor mijn neus neerzet. "Ja heerlijk. En jullie?" Vraag ik geïntreseerd. "Super." Antwoorden Harry en Louis tegelijk.

-------

Harry, Louis en ik lopen een schoolgebouw in. "Hallo, hoe kan ik jullie helpen?" Vraagt de vrouw aan de balie. "We hadden een afspraak voor een rondleiding." Zegt Harry beleeft. De vrouw knikt. "Momentje, ik haal de directrice even." Zegt ze vriendelijk en ze loopt naar een kantoor

Even later komt de vrouw terug lopen met de directrice. "Amanda Goldman." Zegt ze en ze steekt haar hand uit. 1 voor 1 schudden we haar hand. "Oké! Zullen we beginnen met de rondleiding?" Vraagt ze enthousiast. We knikken en lopen achter de vrouw aan.

---------

"Nou Ella. Wat vind je van de school?" Vraagt Mv. Goldman na de rondleiding. "Het lijkt me echt een hele leuke school." Zeg ik eerlijk. "Dus hier zou je wel naar school willen gaan?" Vraagt Louis. "Absoluut." Antwoord ik zeker. "Nou dat is dan geregeld." Zegt Harry.

Nadat Harry en Louis wat papieren hebben ingevuld richt mv. Goldman zich tot mij. "Nou Ella, welkom op de school. Ik zal ervoor zorgen dat je een kluisje hebt met je boeken en rooster erin en dan kun je morgen naar je nieuwe klas." Ik knik blij en loop samen met Louis en Harry naar de uitgang.

------

Na een lange middag shoppen (niet dat ik klaag) komen we eindelijk weer thuis. "Hoe laat moet je morgen op school zijn El?" Vraagt Louis. "Om half 9." Antwoord ik. "Dan lijkt het me handig om alvast te gaan slapen omdat het 22.00 uur is. We maken je morgen wel wakker zodat je niet te laat komt." Ik knik. Ik geef Harry en Louis een knuffel en loop naar boven.

Ik kleed me om en ga op bed liggen. Na lang na te liggen denken val ik eindelijk in een droomloze slaap.

~de volgende ochtend~

"Ella... wakker worden slaapkop." Ik hoor gegiechel. "Zal ik het doen?" "Ja." Ik hoor zachte voetstappen en meer gegiechel. 2 handen worden in mijn zij gezet en beginnen me te kietelen. "Nee! Stop, stop! Ik kan niet tegen k-kietelen!" De handen verwijderen zich uit mijn zij en ik open mijn ogen. Louis en Harry liggen lachend op de grond.

"Kom op. Je moet zo naar school." Zegt Harry zodra hij is uitgelachen. Ik sta op en loop naar de kledingkast. Ik pak mijn kleding en loop naar de badkamer om me klaar te maken.

Na het ontbijt stap ik met Louis in de auto en rijden we naar de school. Ookal had ik ook kunnen lopen. Louis stopt voor de school en ik open de deur. "Veel plezier." Roept Louis nog voordat ik de deur dichtdoe en naar binnen loop.

"Oké klas. Leuk nieuws! Jullie hebben een nieuwe klasgenoot!" De lerares heeft haar handen op mijn schouders liggen en de klas kijkt me afwachtend aan. "Ik ben Ella." Zeg ik verlegen. "Aangezien Ella nieuw is, had ik het idee om een voorstel rondje te doen! Zet de tafels maar aan de kant en maak een kring met de stoelen."

Zodra de kring is gemaakt en ik een plekje heb gevonden(tussen 2 meisjes in) gaat de lerares staan. "Oké, iedereen stelt zich voor en verteld een grappig feitje over zichzelf! Ik begin en zo gaan we de hele kring rond! Ik ben mv. Silver en ik ben dol op dieren!"

Na een tijdje is het meisje naast me aan de beurt. "Ik ben sophia en ik ben op mijn hoofd gevallen als baby, daardoor ben ik gek." Zegt ze en de hele klas begint te lachen. O damn. Nu ben ik. "Ik ben Ella en ik heb 2 vaders." De hele klas word stil en kijkt me verward aan. 1 jongen steekt zijn vinger op. "Gabriel?" De jongen laat zijn vinger zakken en opent zijn mond. "Hoe kan het dat je 2 vaders hebt?" Vraagt hij.

"Ik ben geadopteerd." Zeg ik zacht. De jongen knikt en we gaan verder met het voorstel rondje.

Na de les loop ik snel het lokaal uit. "Ella! Wacht." Ik draai me om en zie Sophia op me af rennen. "Hey." Zegt ze zodra ze naast me loopt. "Hey." Het blijft even stil. "Weetje. Het lijkt me echt heel cool om 2 vaders te hebben." Zegt Sophia ineens. "Als je wil mag je na school wel met me mee?" Haar ogen worden groot. "Meen je dat?! Dat lijkt me super!"

De rest van de schooldag zitten Sophia en ik naast elkaar. Zodra de laatste bel gaat, staan we op en lopen we naar de kluisjes. We stoppen de boeken die we niet nodig hebben in onze kluisjes en lopen naar mijn huis.

Nog 1 hoofdstuk! Ik hoop dat jullie dit boek leuk vonden. Ik vond het heel leuk om te schrijven.

het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu