(Pov Liam)
~2 maanden later~
Ik zet de laatste doos in de gang neer. Niall en ik zijn de hele middag bezig geweest met verhuizen en we zijn eindelijk klaar. "LIAAAAAM!" Hoor ik vanuit de keuken. "Wat is er, babe?" Roep ik terug en ik loop naar de keuken. Zodra ik de keuken inloop ruik ik de heerlijke geur van verse pizza.
"Het eten is klaar." Roept Niall. Ik doe mijn handen over mijn oren en pak daarna zijn heupen. "Ow, je was er al." Zegt hij lachend en hij draait zich om. Ik geef hem een zoen en even blijven we zo staan. "Kom anders verbanden de pizza's." Zegt Niall en hij trekt terug.
Ik kijk hem pruilend aan en loop met hem mee naar de oven. Ik pak 2 pizzaborden en geef er 1 aan Niall. We pakken allebei een pizza en gaan aan de eettafel zitten. Ik pak een punt van mijn pizza en neem een hap. "Hmm, jij mag vaker pizza maken." Zeg ik lachend.
Na het eten ruimen we op en gaan verder met de spullen uitpakken. Na een tijdje vind ik een klein doosje waar privat op staat. "Ni, wat zit er in dit doosje?" Vraag ik aan Niall. Hij loopt naar me toe en kijkt even naar het doosje. "N-niks hoor." Zegt Niall en hij grist het doosje uit mijn handen. Ik kijk hem fronsend aan terwijl hij wegloopt. Heeft hij iets voor me te verbergen?
(Pov Louis)
Ik lig met hoofd op Harry's borst. "Ik heb zoveel zin in onze bruiloft." Zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Harry en ik zijn al bijna klaar met plannen. We hebben alleen nog een maar pakken en een locatie nodig. "Ik ook. Ik kan niet wachten." Zegt Harry blij en hij geeft me een kus op mij voorhoofd. "Nog 8 maanden. Dan is het eindelijk zo ver." Zeg ik blij en ik zucht.
We hebben besloten op 26 mei te trouwen. Ik kan haast niet wachten! Ik schrik op uit mijn gedachten door mijn telefoon. Nialler staat er op het scherm.
(N: Niall l:Louis.)
L: hey Niall. Whats up?
N: komen jullie morgen hier voor Liam's verjaardag? Ik wil een suprise party geven.
L: even overleggen met hazz... ja we komen. Hoe laat moeten we er zijn?
N: ik stuur Liam rond 12 uur naar de winkel dus rond 12.05 is denk ik het handigst.
L:we zullen er zijn!
Ik hang op en vertel alles aan Harry. "Echt zo lief van Niall." Zegt Harry zodra ik uitgesproken ben. "Ja echt wel. Zullen we gaan slapen het is 22.30." Zeg ik. Harry knikt en we lopen samen naar boven. Ik kleed me om en ga op bed liggen. Harry doet hetzelfde en gaat naast me liggen. Hij legt zijn arm om me heen en al snel val ik in een droomloze slaap.
(Pov Harry)
Ik word wakker naast Louis. Ik kijk hem even aan en ga zachtjes met mijn hand door zijn haar. Louis kreunt even en doet zijn ogen open. "Goodmorning boo." Zeg ik zacht. "Goeiemorgen Hazz." Antwoord Louis. Ik buig naar hem toe en geef hem een kus. "Misschien moeten we eruit. Het is 11.30." Zegt Louis zacht. Ik knik en stap uit bed.
"Ik ga even douchen." Zeg ik en ik loop naar de badkamer. "Water besparen?" Vraagt Louis met een ondeugende glimlach op zijn gezicht. Ik knik en Louis loopt met me mee de badkamer in.
Na een snelle douche kleden Louis en ik ons aan en lopen we naar beneden. Ik maak snel ontbijt(eigenlijk lunch) en we eten het snel op. Om 12 uur vertrekken we lopend naar Niall en kloppen aan om 12.05. "Hey kom snel binnen Liam kan elk moment terugkomen." Zegt Niall en hij trekt ons naar binnen.
Binnen staat Zayn in de woonkamer. We horen een sleutel die in een slot word gestoken. "Snel verstoppen. Dat is Liam!" Roept Niall. Hij doet de lamp uit en we verstoppen ons. "Niall waarom is het licht uit?" Horen we Liam vragen. Hij doet de lamp aan en iedereen(Louis, Niall, Zayn en ik) springt op. "VERRASSING!" Roepen we.
"Jongens, wat?!" Hij loopt de kamer in en geeft ons een knuffel en Niall en zoen. "Ik dacht dat iedereen mijn verjaardag was vergeten." Zegt hij verbaast. "Wat?! Tuurlijk niet! Dat zouden we nooit doen!" Roepen we in koor. Niall loopt naar de keuken en komt terug met drinken en taart.
(Pov Louis)
Na een uurtje staat Niall op en kucht. "Jongens ik wil wat zeggen. Of nouja eigenlijk vragen. Liam wil je even opstaan?" Liam kijkt me verbaast aan en ik haal mijn schouders op. Hij staat op en Niall pakt zijn handen vast.
"Liam je bent mijn alles. De laatste twee maanden waren zo geweldig. Ik hou van je met heel mijn hart en ik wil je echt nooit meer kwijt. Ik wil je voor eens en altijd de mijne kunnen noemen." Zegt Niall. Er staan tranen van geluk in Liam's ogen en Niall gaat op zijn knie zitten. Hij haalt een doosje uit zijn zak en opent het. Er zit een gouden ring met een klein steentje in.
"Liam James Payne, wil je met me trouwen?" Vraagt hij aan Liam. "Natuurlijk wil ik dat!" Roept Liam blij. Niall springt op en vliegt om Liam's nek. Niall schuift de ring om Liam's vinger en geeft hem een lange kus.Harry, Zayn en ik staan op en geven ze een knuffel. "Gefeliciteerd!" Roepen we blij.
Rond 6 uur gaan we weg. Ik spring op Harry's rug en sla op zijn kont. "Hup, paardje! Op naar huis!" Roep ik luid. Harry schud lachend zijn hoofd en begint te lopen.Zodra we thuis zijn maken we iets te eten en daarna gaan we slapen.
JE LEEST
het geheim van harry styles||een Larry Stylinson fanfic
FanfictionHarry en Louis zijn al een lange tijd verliefd op elkaar maar ze durven het allebei niet te zeggen, tevens heeft Harry een groot geheim wat alles kan verpesten tussen de band en Louis en Harry zelf