Biliyorum biliyorum bölümler geç geliyor. 1, 2 hafta yine bölüm gelemeyecek. 1 Mart'ta sınavlar başlıyor malum. Ciddi ciddi sınav yapacaklar.
Siz bölümü okurken ben gidip kimya çalışacağım. Bol bol yorum yapın da ders çalışmayı bitirdiğimde yorumlarınızı okuyup eğleneyim. Oy vermeyi de lütfen unutmayın. Sizi seviyorum.
İyi okumalar...
Masal'dan:
Hazal'lara gelmiştik. Neden bilmiyorum ama herkes bir şey söylemek istiyor gibiydi. Pelin Su daha gelmemişti. Onu bekliyorduk. Herkes sessizce düşünüyordu.
Zilin çalmasıyla Hazal hızlı adımlarla gidip kapıyı açtı. Biz de salondan çıktık. Pelin Su elinde siyah bir kutuyla bize bakıyordu. Hazal dışında herkes anlamsız bakıyordu. Hazal ise çok, çok şaşkın ve telaşlıydı.
"Odama çıkalım."
Hiçbir cevap vermeden sessizce üst kata çıktık. Hazal'ın odasına girdik ve Hazal ardımızdan kapıyı kilitledi.
"Abim birden dalar falan."
Hazal'ın yatağına oturacaktım ki yatakta Pelin Su'dakinin aynısından bir kutu gördüm. Pelin Su şaşkınca bir kucağındkai kutuya bir de yataktaki kutuya bakıyordu.
"Sen mi koydun kapıma bu kutuyu?"
Diye sordu Pelin Su.
"Ben de aynı şeyi sana soracaktım."
Hazal'ın dediği şeyle şaşkınlıkla ikisine baktım. Neler oluyordu?
"Ne oluyor abi. İki saattir bir şey anlamaya çalışıyorum. Ama anlamıyorum. Biri bana açıklasın lütfen."
Seda nihayet şaşkınlığını dile getiren kişi oldu.
"Bilmiyorum ne olduğunu. Biri kapıma bu kutuyu bırakmıştı."
"Benim de." Dedi Pelin Su. Yatağa oturup Hazal'ın kutusunu açtım.
Diğerleri de eğilip kutunun içine baktı. Ama hepimiz susmuştuk. Tek yapabildiğimiz şaşkın bakışlar atmaktı.
"Oha! Hazal bu saçlar senin değil mi? Nerede görsem tanırım bu saçları. 1 hafta konuşmamıştım saçını pembe yaptın diye."
Pelin'in sözleriyle yüzümüzde bir tebessüm oluştu. Pelin Su pembeden o kadar çok tiksiniyordu ki Hazal saç uçlarını pembe yaptı diye onunla konuşmamıştı. Hazal ise o sıralar Burak'la çıkıyordu. Burak Hazal'ın saçlarını çok sevdiğini söylüyordu hep. Hazal da bu yüzden saçlarına çok ilgi gösteriyordu.
"Evet benim saçlarım. Ama ben saçlarımı saklamamıştım ki. Biliyorsunuz Burak'tan ayrıldıktan sonra kestirmiştim saçlarımı."
"Hangi psikopat Hazal'ın saçlarını 1 yıl boyunca saklayıp sonra bunu Hazal'a yollar abi." Buse çok haklıydı. Bir insan neden böyle saçma bir şey yapardı ki? Ama şu an asıl önemli soru Pelin'in kutusunda ne olduğuydu.
"Pelin senin kutundan ne çıktı? Aç da bakalım."
Pelin Su bana kafasını sallayıp kutuyu Hazal'ınkinin yanına koydu. Kapağı kaldırmasıyla Seda'nın eli ağzına gitti. Hazal gözlerini kapatıp arkasını döndü. Buse ve ben ise kutudaki bebeği incelemeye başlamıştık.
Kızıl saçlı bir bebek. Muhtemelen Pelin Su'ya benzetmeye çalışmışlar. Karnına saplanan bir çakı ve kırmızı boya. Pelin Su'nun bıçaklandığı güne gönderme yapıyor olabilir.
"Bence seni bıçaklayan kişi ve bu kutuları gönderen aynı kişi. Bahse varım dolabımda bulduğumuz balkabağını da o koymuştur."
"Ama beni bıçaklayan kişi bizim okulun öğrencisi olamaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...