29

4K 321 70
                                    

Masal'dan:

Arda ve Pelin Su ne yapıyor diye bakmak için üst kata çıktım. Saatlerdir sesleri çıkmıyordu. Umarım kapıyı açtığımda uygunsuz bir görüntüyle karşılaşmazdım.

Kafamdaki senaryoları bir kenara fırlatıp kapıyı açtım. Karşımdaki görüntüyle gülümsedim. Birbirlerine sarılmış bir vaziyette uyuyorlardı. Çikolata paketlerini etrafa saçılmış bir vaziyette görünce içim acıdı. Ben onları ne zorluklarla Pelin Su'dan saklamıştım. Eylül teyze sonradan görmüştü. Ben de o Pelin Su'ya sormadan durumu açıklamıştım. Bana çok gülmüş ama sırtımı saklayacağına dair söz vermişti. Gerçi şimdi ortada sır mır kalmamıştı.

Birden kötülüğüm tuttu. Şunları bir güzel utandırmalıydım. Ama önce şu tatlış hallerini ölümsüzleştirmem gerekliydi. Önce kendi telefonumla bir kaç poz çektim. Sonra yatağın yanında duran komidinden Pelin Su'nun telefonuyla çektim. Çektiğim fotoğrafı ekran fotoğrafı yaptım. Arda'nın telefonuna da aynı işlemi yaptım.

Sonra birden çığlık attım. Arda ve Pelin Su şaşkın bir şekilde gözlerini açarken merdivenden ayak sesleri de gelmeye başlamıştı. Arda ve Pelin Su, bana ve içeri giren bizimkilere köylü görmüş uzaylı gibi bakıyorlardı. Bizim çocuklar da aynı şekilde.

"Ne oluyoruz lan?"

Dedi Rüzgar.

"Oğlum bunlar işi pişirdiler galiba. Amca mı olucam lan ben?"

Diyen Berkay'a herkes sinirli bir şekilde baktı. Pelin Su çok sinirliydi. Biraz da utanmıştı galiba.

"Kimsenin Amca olduğu falan yok."

Dedi Pelin Su.

"Ama olmayacak diye bir şey de yok."

Diyen Arda'ya herkes gözlerini büyülttü. Bunlar sevgili miydi lan?

"Siz sevgili misiniz lan?"

Diyen Rüzgar'la dışımdan konuştuğumu sandım. Ama neyseki içimden söylemişim.

"Evet. Pelin Su aşkım ve ben sevgiliyiz."

Pelin Su, Arda'yı yataktan itince Arda yere düştü. Poposunu ovuştururken bebekçe bir şekilde konuştu.

"Acıdı."

"Acısın diye ittim zaten gerizekalı."

"Ya nasıl yani şimdi siz sevgili misiniz?"

Diye sordu Seda.

Pelin Su başıyla onayladı.

"Ne ara lan?"

Diye sordum.

"Ben Pelin Su aşkımın yanına geldiğimde konuştuk ve sonra birbirimize hislerimizi söyledik. Pelin Su aşkım beni deliler gibi sevdiğini söyledi. Sevgili olmamız için yalvardı. Ben de kabul ettim Masal kankacım."

Bu söyledikleri kimseye inandırıcı gelmemişti. Pelin Su ise Arda'ya öldürecek gibi bakıyordu.

"Ulan bu söylediğine kendin inanıyor musun? Kim seninle sevgili olabilmek için yalvarır piç?"

5 Kız Bin BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin