Rüzgar Demirel:Erkeklerde en sakin -Kerem'den sonra-olan o. Genelde onu en çok Arda sinirlendiriyor. Arda'yı çok sever ama hiç belli etmez ve onu çok döver. Berkay ile ikisi çok iyi anlaşır. Aslında Kerem ile de çok iyi anlaşır ama Kerem'in romantikliklerinden çok sıkılıyor. Genelde çok öküz olan Rüzgar bazen de çok romantik bir öküz olabiliyor. Basketbol ve futbol fanatiği olsa da çok belli etmez.
Kerem Göktürk:
Grubun en anlayışlı kişisi Kerem'dir. Her zaman çok sessiz, sakin bir çocuk olmuştur. Bu anlayışlı çocuk aşkta da çok romantiktir. Sevdiği kadının ne istediğini bilir. E bu kadar romantik bir insan biraz da çapkın oluyor. Çapkın bir kişiliği olsa da bir kızı sevdiğinde ona bağlanır ve diğer kızlar onun için biter. Çok anlayışlı da olsa arada öküzlüğü tutabilir. Bazen çok kıskanç olabilen bu çocuk o tatlı çocuğu yok ediyor. Müzik dinlemeyi ve şarkı söylemeyi de çok sever.
Berkay Sayer:
Erkeklerin en asabi kişisidir. Çok çabuk sinirlenebilir. Ayrıca grupta en odun odur. Odundur ama çok da kıskançtır. Sevdiği şey sadece onun olsun ister. Bencildir ama sevdiği kişi için. Çok sık küfür eder. Eğer her ettiği küfür için bir günah yazılıyorsa Berkay cehennemin en çok yanan yerinde olacak. Rüzgar ile çok iyi anlaşır. Onu en iyi onun anladığını düşünüyor. Ayrıca o da Rüzgar gibi bir futbol fanatiği.
Arda Keskin:
Erkeklerin en şebek kişisidir. Her şeyi dalgaya almayı çok iyi bilir. Çok saf bir kalbi vardır. Çok masumdur ama gıcıklık yapmayı çok iyi bilir. Genelde insanları gıcık eder. Yemek yemek onun için bir sanattır. Genelde yemek seçmez. Yemek yapmaktan hiç anlamasa da yemek yeme sanatını çok iyi bilir. O her zaman yiyicidir. Çok eğlenceli ve şebek olsa da derinlerde çok kırık bir çocuk saklıyor. O acı çeken çocuğu bu şebek halleri ile bastırıyor.
Bulut Şen:
Grubun en uykucu kişisidir. Arda ne kadar yemek yemeyi seviyorsa o da o kadar uyumayı seviyor. Ayrıca matematik dersi de onun için çok önemlidir. En sevdiği ders matematik yani. Bulut, Arda gibi biraz şebektir ama çok uykucu olduğundan sesi çok çıkmaz. Her yerde uyuma potansiyeli vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...