"Seni gerizekalı. Çok sakarsın. Üstümü
Mahvettin."Pelin Su çok sinirli görünüyordu. Erkekler ise şaşırmış bir şekilde bize bakıyordu.
"Pardon ama karşıma sen çıktın. Yani bu benim değil senin suçun."
"Hayır sen önüne bakmıyorsun. Eğer önüne baksaydın beni görürdün."
"Üzgünüm koca seni fark edemedim."
"Ya şuna bak ya hem suçlu hem güçlü."
Sütlü çikolata kahvesi renginde gözleri olan bir erkek konuşmaya dahil oldu.
"Eee erkeğiz tabi güçlü olacağız."
İşte buna dayanamazdım.
"Erkek olmanız güçlü olduğunuz anlamına gelmez. Fiziksel olarak güçlü olabilirsiniz. Ama zekamızla biz sizden hep öndeyiz."
Bu söylediklerime sinirlenmiş görünüyordu.
"Madem siz daha zekisiniz. O zaman bir yarış yapalım. Bakalım fiziksel güç mü daha önemli yoksa zihinsel güç mü?"
"Kabul. Öyleyse yarından itibaren yarış başlıyor."
"Tamam. Tam 4 iddia. 2 iddiayı siz 2 iddiayı biz belirleyeceğiz. Kazanan daha güçlüdür."
Hepimiz kabul ettik.
"O zaman yarın ilk teneffüs okulun arka bahçesine gelin. İlk iddiayı biz belirleyeceğiz."
"Tamam. Kabul. Öyleyse yarın görüşürüz. Güçlü olan kazansın."
"Güçlü olan kazansın."
Diye tekrar ettik.
🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕
Saat 23:58'di. İki dakika sonra yeni yıla giriyorduk. Hep birlikte dışarı çıktık.
Kızlar ile yan yana durduk. Birazdan havai fişekler patlayacaktı.
Geri sayım başladı. "10, 9,8..."
Yeni yılda sağlıklı, mutlu ve huzurlu olmayı diliyorum.
"3, 2, 1."
Ve havai fişekler patladı. Yeni yıla girmiştik. Yıl başlarını çok severdim. O iki yılın arasında ki boşluk çok güzeldi.
Tertemiz bir sayfa açılıyordu. Yepyeni umutlarla doluyorduk. Her yıl düşüncelerimiz değişiyordu. Yeni bir yılla birlikte yeni düşünceler ediniyorduk.
Kızlar ile birbirimize sarıldık.
"Ya kızlar her yıl tertemiz bir sayfa açıyorum. Ama daha yıl bitmeden o sayfa simsiyah oluyor. Ve defterimin her yeri simsiyah bir şekilde bitiyor."
Pelin Su'nun bu konuşmasının ardından hemen Hazal konuşmaya başladı.
"O zaman yeni defter al."
Kızlarla güldük. Pelin Su ise bize gıcık olmuştu.
Dışarısı soğuk olduğu için içeri girdik. Kızlar ile biraz daha sohbet ettikten sonra babamı aradım.
Babam gelene kadar burada bekleyecektik.
"Kızlar e-okula hoca matematik sınav sonuçlarını girmiş. Ben 90 almışım siz."
Bu Seda hiç e-okuldan çıkmaz mıydı?
"Ben 100 almışım. Her zaman ki gibi."
Diye konuştu Buse. Yoksa egosu mu konuştu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...