55

2K 142 183
                                    

Buse'den:

Ne olmuştu az önce? Şaşkınlıkla olanları sindirmeye çalışıyordum. Cidden böylesine ufak bir şey yüzünden az önce kavga mı etmişlerdi?

Pelin Su'nun ardından Masal da gidince  Seda ile Hazal'ı yatıştırmak üzere tek kalmıştık.

Hazal yatağına oturup derin bir soluk aldı. Ben ve Seda ne yapacağını izlerken yatağın üzerindeki ayıcığı bir anda fırlattı. Korkuyla gözümü kapattım. Duyduğum hıçkırık sesiyle gözlerimi açtığımda Hazal'ı ağlarken gördüm.

Seda elindekileri bırakıp makyaj masasındaki ıslak mendille elini sildi. Panik yapmıştı. Telaşla Hazal'ın yanına koştu. Ben de yerimden kalkıp Hazal'ın yanına gidip oturdum. Hazal ellerini yüzüne kapattı ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

"Ağlama lan! Ağlayacak bir şey olmadı ki. Sadece tartıştınız. Yarın barışırsınız ne olacak sanki."

Seda, Hazal'ı sakinleştirmeye çalışırken ben Hazal'a sarılarak destek vermeye çalışıyordum. Sarılmakta çok iyi olduğumu biliyor muydunuz?

"Bilmiyorum Seda. Moralim bu kutu olaylarından sonra çok bozuldu. Bir de üstüne Pelin'le tartıştık."

Kıkırdadım.

"Tartışmak mı? Saç baş birbirinize girdiniz be! Ediz abi ayırmasa soluğu hastanede alacaktık."

Seda ve Hazal bana göz devirerek tuhaf tuhaf bakınca susmak zorunda kaldım. Yok abicim bunlar doğru söze gelemiyor.

"Hazal bak her şey çözülecek. Buna kendim bile inanmamam ayrı mesele tabii ama böyle demem gerektiğinin farkındayım en azından. Eğer bir şeylerin düzeleceğini düşünürsek yaşamak daha kolay olur."

Kafamı sallayıp Seda'nın sözlerine devam ettim.

"Seda haklı. Ağlayarak ya da isyan ederek yaşayamayız. Bu şekilde hayat geçmez ki. En başta kendimiz inanmalıyız her şeyin düzeleceğine. Ancak o zaman kurtulabiliriz kötü şeylerden."

Bu kez sözlerime Seda devam etti.

"İyi olacaksın Hazal, iyi olacağız. Söz veriyorum bu şaka yaptığını sanan iti bulacağız. Yarın ilk işim Burak şerefsizini dövmek olmalı. Evet buna şu an karar verdim. Var mısın Buse?"

Seda bir anda gaza gelmişti. Biri bu kıza Burak'ın kendisinin 2 katı olduğunu hatırlatmalıydı.

"Seda'cım şimdi ne kadar realist bir insan olduğumu bilirsin. Ben d eisterim Burak'ı eşek sudan gelinceye kadar dövmek ama nihayetinde adam 2 katımız. Dövse dövse Kerem döver onu. Kasları bir işe yarar böylelikle. Ama yok ya sanmam Kerem'de o yürek yok. Berkay döver ama. Hiç sorgulamaz dalar direkt."

Hazal gözyaşlarını silip söylediğim şeye güldü.

"Cidden sorgulamaz bu arada. Burak'ı dövebilirsin dediğimiz an Burak'ın ağzıyla burnunun yerini değiştirir."

Hazal'ı keyiflendirebildiğim için mutlu olurken uzanıp kendime bir kola aldım. Kolayı açıp bir yudum alıp yüzümü buruşturdum. Fazla asitli.

Seda ve Hazal konuşmaya devam ederken muhabbet beni sarmamıştı. Telefonumu açıp Bulut salağına mesaj attım.

Sıkıldım.

Napim 😎

Geber.

Tmm

Nabün



Sevgilin gamer 😎

5 Kız Bin BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin