18

5.7K 384 52
                                    

Hazal'dan:

Hızlıca dışarı çıktığım için soğuk beni titretti. Hızlıca montumu giydim. Bu oyun nereden çıkmıştı ya. Burak nasıl hala onu sevdiğimi düşünebilirdi. Yani o başka bir kızla birlikteyken ve beni öylece bırakmışken nasıl hala onu sevebilirdim? Çok saçma bir soru sormuştu. Ona başka birisini seviyorum dedim. Evet çünkü artık kesin eminim. Ben Berkay'ı seviyorum.

Burak'ı sevdiğimde de bu hisleri yaşamıştım. Ama bu daha farklı. Burak benim ilk sevgilimdi. Ve ben ilk sevgilim olduğu için ona pek yakın olamamıştım. Sonra da o Ayça gerizekalısına gitti işte. Bu arada sevdiğim kişiler neden hep B harfi ile başlıyor? Acaba birisini sevdiğimi söyleyince Berkay ne düşünmüştür? Berkay demişken Berkay geliyor. Hem de fena geliyor.

Hızlı hızlı yanıma gelip kolumdan tuttu. Bir evin arkasına götürdü. Durduğumuzda kolumu bıraktı. Bende kolumu ovuşturdum. Acıttı gavurun tohumu.

"Kim?"

"Ne kim?"

Ofladı. Ama ne soruyor anlamadım ki.

"Diyorum ki o sevdiğin piç kim?"

Gülmemek için yanaklarımı ısırdım. Kendine piç dedi.

"Gülme. Kim olduğunu söyle."

Gülmemek için kendimi tuttum ve konuştum.

"Bu seni neden ilgilendiriyor? İstediğim kişiyi severim. Sanane."

Saçlarını çekiştirdi. Ama böyle çok tatlı oluyor.

"Soruma soruyla karşılık verme. Cevap istiyorum."

"Öğrenince ne yapacaksın?"

"O piçi bulup bir güzel dövmeyi düşünüyorum."

Oha. Caniye bak. Bir insan nasıl kendini dövebilir. Hem o ne karışıyor. Böyle bir hakkı yok.

"Allah allah. Hem sen her kızın sevdiği kişiyi böyle döver misin?"

"Hayır. Aslında bunu hiç yapmam. Ama eğer sevdiğim kız ise başka."

"Nasıl yani? Ben ne alaka peki?"

Yine ofladı. Ben mi salağım yoksa o mu fazla şifreli konuşuyor? Bir bok anlamadım.

"Anlamadın herhalde. Seni seviyorum!"

Oha.

"S-sen gerçekten beni seviyor musun?"

"Evet. Çok seviyorum. Seni gördüğüm ilk gün biraz hoşlandım. Ama sonra seni tanıdıkça sana aşık oldum. Ama sen zaten birisini seviyormuşsun."

Kahkaha attım. Hala başkasını sevdiğimi düşünüyordu. Ben ise mutluluktan çıldırıyordum.

"Benim sevdiğim o kişi sendin. Deminden beri kendini nasıl döveceğin hakkında aklımda senaryolar üretip duruyorum. Çok tuhaf olurdu."

"Ne yani sevdiğin kişi ben miydim?"

Kafamla onaylayıp ona sıkıca sarıldım. O da beni sarıp sarmaladı. Üstümüze soğuk kar yağıyordu. Ama ben hissetmiyordum. Çünkü şu an ikimizde çok sıcaktık. Belki de yaşadığım en güzel gecelerden biriydi.

Masal'dan:

Hazal ve Berkay gittiği için herkes oynamayı bırakmıştı. Hocalar gelince biz de dağılmıştık. Şu an ise dördümüz bizim odadaydık. Pelin Su da yanımızdaydı. Aşağıdan kapı sesi geldi. Sonra kapı açılma ve kapanma sesi geldi. Merdivenden koşma sesleri ve odamızın açılma sesi geldi.

5 Kız Bin BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin