Valizimin üstüne oturdum ve bastırmaya başladım. Şu an içi sonuna kadar dolu olan valizimi kapatma çabasındaydım. Kapanmıyor mübarek. Annem kıyafet konusunda abartmamam için bana göre epey küçük olan bir valiz vermişti ve büyük valizleri de saklamıştı. Ama küçük valiz bolca eşyaya engel değildi. Yani benim için.
Valizin üstündeyken valizin fermuarını çektim. Parmağım çok acıyordu. Her valiz kapatmaya çalıştığımda aynı şey oluyordu.
Valizimin üstünden inip valizimi yatağımdan indirdim. Sırt çantamı da valizimin üstüne koyup giymek için seçtiğim üstlerimi giydim.
Çantamı sırtıma takıp valizimi sürükledim. Merdivenlerin önünde durup valizimi kulpundan tutup aşağı kata indirdim. Birazdan kızlarla birlikte okula gidecektik. Okul otobüsleriyle de tatile gidecektik.
"Masal orada kendine çok dikkat et. Hastalanırsın falan bir de seninle uğraşamam." Dedi ve bana sarıldı canım annem.
Babamda geldi ve bana sarıldı. "Hocalarının sözünden çıkma."
Diye de tembih etti. Sanki ilk okul çocuğunu gönderiyorlardı. Toprak koşarak yanıma geldi. Ve bana sımsıkı sarıldı. Bir de uzanıp öpmeye çalıştı zor kurtuldum. Ne kadar yılışık bir çocuktu bu ya.
Ardından Öykü gelip bana göz devirdi. Kıskanç işte ne olacak.
"Keşke bizim okulda böyle geziler yapsa. Ama bizim müdür anca tarihi yerleri gezdirsin. Nerde 1 haftalık tatiller?"
Öykü mızmızlanırken kapı çaldı. Kızlar gelmişti. Annem gidip kapıyı açtı.
"Nasılsınız kızlar? Kız Buse sen kilo mu verdin? Ver kızım ver. Yoksa sonra veremezsin. Evde kalırsın. Dikkat et kendine. Bak şu Kerime'nin kızı 28 yaşına geldi hala bir talibi çıkmadı. Çünkü kız 87 kilo. Pelin Su sanki sende bir kıza mı benzemişsin? Ay yok yine aynısın. Vallaha annene acıyorum. Kadın senden ne çekti ayol. Biraz hanım hanımcık ol. Bak Ayla'nın kızı çok hanım. Bir sürü talibi var. Evlerine bir gidiyorum bir hizmet ediyor bir nazik davranıyor aklın durur. Seda senin boyun mu uzamış? Ay kız daha çok uzamasın. Yoksa bu Pelin Su gibi deve falan olursun. Sen böyle çok iyisin. Her şeyin fazlası zarar nasıl olsa. Ama çok da kısa olmayın. Çok uzun da olmayın. Çok kısa da olmayın. Çok kilo da almayın. Çok zayıfta olmayın. Ay Hazal sen..."
Annem konuşmasını bitiremeden hemen araya girdim.
"Anne rahat bırak kızları. Ne çok konuştun yaa. Bak senin yüzünden geç kalacağız. Hadi görüşürüz ben çıkıyorum."
Dedim ve botlarımı giyip evden çıktım. Kızlarla hemen evden uzaklaştık. Bu ne yaa. Kulaklarım kanıyor şu an.
"Ya Masal sen bu kadına nasıl tahammül edebiliyorsun? Kadın habire birilerini örnek gösteriyor. Valla beynim şu an error veriyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...