48

2.1K 223 51
                                    

Masal'dan:

"Beni daha ne kadar görmezden geleceksin? Beni görmezden gelmen her şeyin daha kötü olmasına neden olacak."

Gördüğüm mesajla sinirden gözlerim doldu. Uzun zamandır sürekli bilmediğim birinden mesajlar alıyordum. Başta mesajları Arda ve Pelin Su gönderiyor sanmıştım ama onlar bir şakayı bu kadar uzun sürdürmezdi.

Mesajları atan kişi tam bir manyaktı. Psikopat her şeyimi biliyordu. Bana her gün mesaj atıyordu ve bu durmuyordu.

Mesajlara cevap vermiyordum çünkü korkuyordum. Kimseye mesajlardan bahsetmemiştim çünkü olay büyüsün istemiyordum. Belki zamanla bu salak psikopat mesaj atmayı bırakırdı.

"Anlat bakalım nasıl geçti Rüzgar'ın ailesiyle yemek."

Seda'nın sesiyle telefonumu kapatıp kafamı kaldırdım. Ders müzikti ve hocanın işi olduğu için ders boştu.

"Ne bileyim."

Cevabımla Hazal kaşlarını çattı.

"Anlat anlat."

"Kesin rezil etti kendini bu salak."

Pelin Su'ya dil çıkarttım.

"Hiçte bilene. Çok güzel geçti. Başta çok endişeliydim ama Rüzgar'ın annesi Sevim teyze çok tatlı ve samimi. Ve beni de çok sevdi kıskanın hadi."

"Çok kıskandım şu an Masal."

Buse'ye göz devirdim.

"Ve ayrıca yemeklerimi övüp durdu. Ve bana çok güzel olmuşsun dedi. Bana bana."

"He he sen üzülme diye demiştir onu."

Pelin Su'ya el hareketi çekip anlatmaya devam ettim.

"Çok güzeldim kıskanma. Seda gördü zaten ne kadar güzel olduğumu."

Herkesin bakışları Seda'ya döndü.

"Eh Masal'ı ben hazırladım. Benim gibi mükemmel bir kankası olduğu için çok şanslı."

"Ne giymişti ki?" Dedi Hazal.

"Siyah sade bir elbiseydi işte."

Diye geçiştirdi Seda.

"Masal'a kalsa kesin gelinlik giyerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Masal'a kalsa kesin gelinlik giyerdi."

Buse'nin söylediğiyle hepsi kahkaha attı.

"Abartma Buse ya."

"Ne abartması. Masal o kadar stresliydi ki az kalsın dayısının düğününde giydiği elbiseyi giyecekti."

Seda'nın sözleriyle hepsi kahkahalara boğulurken ben sinirle yerimden kalktım. Arda kankam sınıfın bir köşesinde oturmuş tıkınıyordu. Bulut'a koklatmıyordu bile.

5 Kız Bin BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin