Pelin Su'dan:
Şu lanet alarm sesiyle gözlerimi açtım. Gerizekalı Masal alarma ajdar koymuştu. Bu sesi sevmediğim için çabuk kalkarmışım. Ben de çok üşengeç bir insan olarak değiştirmemiştim.
Alarmı kapatıp yatağımdan kalktım. Annemin bugün çok önemli bir toplantısı olduğundan erkenden çıkmıştı.
Bana yemek hazırlayacak kimse yoksa evde ne bulursam yiyecektim. Ne? Yemek hazırlayamıyorum.
Banyoya gidip işlerimi hallettim. Banyodan çıktıktan sonra dolabımı açıp kıyafetlerime baktım.
Annem yine asla giymeyeceğim elbiselerle dolabımı doldurmuştu. Bir ara bizim kızlara verirdim artık. Anca onlar giyer böyle elbiseleri.
Annem bana gelinliğin nasıl olacak çok merak ediyorum derdi hep. Ama ben düğünümde gelinlik falan giymeyecektim. Gelinlik ne aq?
Hemen dolabımdan bir siyah pantolon çıkarttım. Üstüne de beyaz bir tişört ve siyah bir kapüşonlu aldım. Hemen giyindim. Siyah kısa botlarımı da giyince tamam olmuştum.
Hemen alt kata indim. Masada gördüğüm kahvaltıyla gözlerim büyüdü. Buzdolabının üstünde bir not kağıdı vardı. Üstündeki mıknatısı kenara itip kağıdı elime aldım.
"Kahvaltı hazırlayamayacağını bildiğimden hazırlayıp gittim. Yedikten sonra masayı toplamayı unutma."
Annemin yazmış olduğu kağıdı çöpe atıp masadakileri yemeye gittim. Öküz gibi yedim her şeyi.
Doyduğumda masadakileri toplayıp odama koştum. Dişlerimi fırçalayıp saçlarımı taradım.
Çantamı hazırlarken bizim kızlardan mesaj geldi. Hazırladığım çantamı omzuma taktım. Telefonumu ve anahtarımı da alıp hemen evden çıktım. Annemin ne zaman geleceğini bilemezdim.
Dışarı çıktığımda bizim kızların beni beklediğini gördüm. Hemen yanlarına gittim.
"Hele şükür."
Dedi Masal. Ona göz devirdim.
"Sen ne hakla bizi bekletirsin zottoroz kafalı paçaloz pislik!"
Seda'nın dediklerini umursamadım.
"Bugün neyle gidiyoruz?"
Diye sordum. Çünkü her gün okula farklı gidiyorduk.
"Bugün yürüyelim. Size anlatacağım şeyler var."
Masal'ın dediğiyle okula doğru yürümeye başladık.
"Ne anlatacaksın Masal hanım?"
Diye sordum kuşkuyla.
"Üstüne kuma getirdim aşkım."
Dedi Masal.
Hepimiz gözlerimizi pörtleterek ona bakıyorduk.
"Bana aşkım deme!"
Diye bağırdım.
"Şu an senin takıldığın nokta bu mu?"
Diye sordu Hazal.
"Hangi deli seni sever ki?"
Diye sordu Buse. Masal göz devirdi. Bende ise jeton yeni düşmüştü.
"Kim lan o piç?!"
Diye bağırdım bir anda. Kızlar bana şaşkınca bakmıştı.
"Tamam sakin olun. Anlatıyorum. Ama sakın sözümü kesmeyin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...