44

4.2K 295 147
                                    

3 gün sonra:


Seda'dan:

Neden ben hep hastanedeyim? Neden hep bekliyorum? Bıktım beklemekten.

Masal 3 gündür uyanmıyor. Bu süre zarfında sınıf arkadaşlarımızdan gelip gidenler oldu. Şu an ise Beril ve Beren burada. Beren şuan Masal'ın yanında. Beril ise yanımda gevezelik yapıyor.

"Bu Masal da amma inatçı çıktı canım. Uyan, biz de rahatlayalım sen de. Habire insanların yanına gelip gevezelik yapması çok mu güzel?"

"Of Beril kes sesini."

Dedi Hazal. Beril ofladı.

"Ben Beren'in yanına gideyim bari."

"Defol Beril."

Diye bağırdım. Beril bana masumca bir bakış atıp Masal'ın kaldığı odanın kapısını açtı.

Karşı koltukta oturan Rüzgar'a takıldı gözlerim. Bu pis paçaloz 3 gündür doğru dürüst uyumuyordu. Göz altları mosmor olmuş ayol. Gözler de kan çanağı zaten. Kerem ne kadar uyuması için ısrar etsede uyuyamadığını söylüyor.

Bu arada Masal'ın anne ve babası da çok perişan oldu. Öykü ve Toprak bile çok kötü oldu. Toprak Masal'ı zaten çok seviyor. Beni asıl şaşırtan Öykü'nün ağlayışı oldu. O ikisini zar zor okula gönderiyoruz.

Şu an Öykü ve Toprak'ın çıkış saati. Birazdan gelirler yani.

Rüzgar, Masal'ın ailesinin yanında da böyle olduğundan ailesi anlamak üzere. Ay benim annem ve babam biliyor zaten. Onlara söylemiştim. Zaten hayatının yarısını sap geçiren bir ben sevgilisi olunca anında annesine yumurtlar. Anne ise kızı gibi dedikoducu olup babaya söyler.

Annem ve babam Kerem ile tanıştıktan sonra çocuğu elimden aldılar. Keremciğimin yüzünü göremez oldum. Annem ve babam çocuğu alıp sohbet ediyor. Sanki Kerem'in sevgilisi onlar. Sizce şu an Kerem nerede? Hadi tahmin edin. Çok da zor değil canım.

Annem ve babam ile kantinde. Ayrılmaz üçlü oldular be. Harry Potter bile Ron ve Hermoine ile bu kadar bir arada değildir. Beni dışlıyor pislikler.

Ediz abi de bir kaç kez geldi buraya. Ama Berkay ile kavga edip durdular. Hazal'ın dediğine göre başta daha iyi anlaşıyorlarmış. Birbirlerini tanıdıkça nefret etmişler. Bir ara Hazal'ın bir kolundan Ediz abi, bir kolundan Berkay tutup çekiştirdiler. Hazal en sonunda cart diye ikiye ayrılacaktı.

Aslında hepimizin ailesi günlerinin çoğunu burada geçirmişti. Gökhan ve Toprak ilk kez oyun oynamak yerine uslu uslu oturmuştu. Annelerimiz Sinem teyzeyi çok teselli etmişti. Sinem teyze gerçekten de kötü bir durumdaydı. Telefonumun titreşimiyle ekrana baktım. Keremciğim mesaj atmış.

Keremcimcimcimcimcim...😘:

Seni özledim. Annen ve baban kesintisiz konuşuyor. Kime çektiğin belli oldu.

Pis paçaloz Kerem. Sen nasıl bana geveze dersin.

Geber!

Diye bir mesaj attım. Oh canıma değsin.

Buse'den:

Gerizekalı Masal hala uyanmamıştı. Bu kız beni gıcık ediyor. Bulut yanımda oturmuş telefonuyla oynuyordu. Ben ise onun saçlarıyla oynuyordum.

Sinem teyze koridorda bir o yana bir bu yana gidip başımı döndürüyordu.

"Ablam uyandı mı?"

5 Kız Bin BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin