16

6K 386 27
                                    

Seda'dan:

Masal uyumuştu. Buse ve ben hala uyumamıştık. Buse aşağı inip mutfaktan bulduğu çikolatayı yemekle meşguldü. Bir yandan da youtube videosu izliyordu. Genelde Masal en geç yatan kişi olurdu. Ama bu gün uyuyası tutmuştu.

Ben de sıkıntıdan patlayacaktım. Masal bir daha bizden önce yatmayacağı için bunu değerlendirmeliydim. Ve birden aklıma muhteşem bir fikir geldi.

"Buse, Masal'ın yüzüne saçma bir makyaj yapıp inatagramdan paylaşalım mı?"

Buse gözlerini kocaman açtı. Ve gülümsedi. Masal ile uğraşmayı çok seviyordu.

"Tamam. Yapalım. Ama tek bir hesaptan paylaşmayalım. Daha çok kişinin görebilmesi için üçümüzün de hesabından paylaşalım."

Dedi mutlu bir şekilde. Sinsi bir şekilde sırıttık. Buse gidip çantasını aldı. İçinden bir kaç makyaj malzemesi çıkardı. Oha. M.A.C'in çok güzel bir rujundan almıştı.

"Oha bunu ne zaman aldın?"

Dedim ruju elimde gösterirken. Kafasını makyaj malzemelerinden kaldırıp bana baktı. Ruju görünce güldü.

"Ya onu almak için sabah erkenden gitmem gerekti. Ve beleşti."

Güldü. Piss.

"Peki benim neden bundan haberim yok?"

Gözlerini kaçırdı.

"Çünkü ben ve Masal gizli bir şekilde gittik. Çünkü ilk sıraya girmeliydik."

Gözlerimi kısarak ona sinirli bakışlar attım. Yeni aldığı ruju elimden çekip çantasına geri koydu.

"Beleş bile olsa bu kaliteli ruju Masal'ın o iğrenç yüzüne süremem."

Güldüm. Bu kız maldı ama srviyordum.

"Bak bu ruj 2,5 tl. Bu yüzden bunu kullanacağım."

Buse kıkır kıkır güldü. Bu kız deli.

Rujun kapağını açtı. Masal'a yaklaştı ve Masal'ın uyanmaması için hafif hareketlerle ruju dudağından bayağı bir taşırarak sürdü. Şimdi bile çok çirkin olmuştu.

Ben de elime bir eyeliner alıp Masal'ın yüzüne bazı şeyler çizdim. Anlına ise Masalak diye yazdım. Bazen Masal'a Masalak diyorduk. Çünkü salak. Çok güzel bir açıklama yaptım.

Masal'ın yüzünü bayağı bir batırdık. Yani yarın zar zor çıkarırdı. Buse telefonunu aldı ve Masal'ın bir fotoğrafını çekti. Sonra ben de çektim. Masal'ın telefonu genelde yastığının altında olurdu.

Yastığının altından telefonunu aldım ve fotoğrafını çektim. Çok komik çıkmıştı. Buse ve ben hemen intagrama girdik. Ve fotoğrafını paylaştık. Birden bir sürü beğeni ve yorum yağmaya başladı. Sanırım Masal'ı ünlü yapacağız.

Masal'ın telefonu çaldı. Hazal arıyordu. Telefon daha fazla çalıp Masal'ı uyandırmadan telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Kanka instagramdaki bu fotoğraf ne? Benden çok takipçin oldu. Yani o tip ne? Pelin Su zaten pijamalı halini instagrama attın diye çıldırdı. Biliyorsun bu kıskançlık ve sinir karışımı hallerini. Sinirlendirmeyin şu malı."

Bana fırsat vermeden konuşmuştu. Daha Seda olduğumu bile söyleyememiştim.

"Hazal sakin ol. Fotoğrafı Buse ve ben Masal'dan gizli attık. O şuan uyuyor."

Buse kıkırdadı. Ben de ona gülümsedim.

"Masal sizi gebertecek. Bu arada o sürdüğünüz ruju tanıdım. Buse ile ucuza pazardan almıştık. O çok zor çıkıyor. Kırmızılık falan bırakıyor. Yani Masal ağzınıza sıçtı kanka."

5 Kız Bin BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin