Seda'dan:
İnananıyorum. Odamı darmadağın etmişler ayol. Tabi ben de biraz dağıtmış olabilirim(!)
Kötülük değil mi? Her şeyi yaparım. Sırf kızlar evi toplasın diye onları saat 07:09 da uyandırmıştım. Kıs kıs kıs.
Herkes mızmız ederken yatağıma kurulmuş olan Masal'ı uyandırmaya çalışıyordum. Kız uyanmıyor ayol.
Sen misin uyanmayan? Hemen mutfağa inip buz dolabından soğuk su çıkarttım. Odama çıkıp bir litre soğuk suyu kafasına döktüm.
Masal neye uğradığını şaşırmış bir şekilde su yüzüne temas ettiği an uyanmıştı. Ama ben durur muyum? Suyu şişe bitene kadar dökmeye devam ettim. Su bittiğinde masal sırılsıklam ve nefes nefeseydi. Belki ipin ucunu biraz kaçırmış olabilirim. Aman neyse ya ölmedi sonuçta.
Ve Masal'ın tiz çığlığı evin içinde yankılandı. Geç bile kalmıştı. Soğuk suyun şokunu anca atlatmıştır bebeğim.
"Sedaaaaaaaaa!"
Eyvah! Ben bu kızın ani çıkışlarını hesaba katmamıştım. Şimdi ödeşmek için her şeyi denerdi bu habeşistan maymunu kılıklı.
Koşarak odadan çıktım. Masal ile evde kovalamaca oynuyorduk adeta. Ben çığlık atıyordum o ise sinirli sinirli koşuyordu.
En sonunda nefesim kesildi ve havuz başında biraz soluklanmaya başladım. Bir anda arkamdan gelen kuvvetle havuzu boyladım.
Yüzeye çıktığımda saçımı geriye attım. Masal kahkaha atarak beni izliyordu.
Şam şeytanına bak ya. Ben ona az bir şey su dökeyim o beni pijamayla havuza atsın. Yelloz seni.
🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀
Buse'den:
Seda ve Masal'ın koşuşturmasıyla uyanmış ve sıkıntıyla aşağı inmiştim. Bahçede Seda ve Masal ıslak bir şekilde kavga ediyordu. En son Masal ıslanmıştı Seda ne ara ıslandı? Islak köpeklere dönmüşler.
Kendi düşünceme kahkaha atmaya başladım bir anda. Seda ve Masal sesimi duyup bana döndü.
"Niye domuz gibi sesler çıkartıyor bu mal?" Diye sordu Seda. Ben ise gülmemi durduramıyırdum. Neden güldüğümü de unutmuştum.
"Gülecek bir şey mi var birader? Varsa söyle biz de gülelim."
Kahkahalarla başımı salladım. Onlar da kavgalarına devam ettiler. Pelin Su mutfaktan cips paketi ile çıkıp kavgayı izlemeye başladı. Heh kavga gördün durma izle.
Hazal nerede diye bakındığımda koltuğun içinde küçük bedeniyle adeta kaybolmuş Hazal'ı gördüm. Uzanmış ve telefona bakıyordu.
"Abi yeter ya kedi köpek gibi kavga etmeyin. Sen de bırak şu elindekini. Ya da ver bana ben yerim. Sen kilo alma. Siz evi toplayın kahvaltıyı hazırlayın. Ablanız acıktı."
Pelin'in elinden cips paketini çektim ve kendim yemeye başladım. Oh oh mis.
Herkes bana dönüp göz devirdi. Seda ve Masal üst kata ıslak üstlerini çıkarmaya gitti. Pelin ise bana birkaç kötü bakış atıp elini yıkamaya gitti. Hazal ise nihayet gömüldüğü koltuktan kalkabilmişti.
"Hadi evi toplayalım. Evi bir gecede harabeye döndürmüşüz. Eşek olsa durmaz." Dediği şeyle gülmeme engel olamadım. Niye bu kadar çok gülüyorum ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...