Hazal'dan:Berkay beni çok sinirlendirmişti. Ona biraz trip atabilirdim.
Sınıfa çıkıp yerime oturdum. Berkay koşarak peşimden gelmişti. Birden kolumdan çekiştirdi.
"Berkay ne yapıyorsun?"
"Hazal gel işte."
Berkay ile sınıftan çıktım. Beni koridorun sonuna kadar götürdü. Sonra duvara yaslayıp konuştu.
"Hazal lütfen trip atma. Şu an söyleyeceğim şeyi iyi dinle. Bir daha zor duyarsın. Sen çok güzelsin. Diğer hiçbir kız umurumda değil. Sanki sadece sen varmışsın gibi. Senin her şeyine aşığım. Saçına, sesine, kokuna, her şeyine deli oluyorum. Ben çok rahat bir insanken senin yanında geriliyorum. Kalbim kafasına göre bir hızda çarpmaya başlıyor. Çünkü ben seni deli gibi seviyorum."
Kendimi tutamayıp kollarımı Berkay'ın boynuna doladım. Öküz ama çok tatlı.
***
Masal'dan:
Son dersteydik. Dersimiz ise sabah olduğu gibi yine Edebiyattı. Bu programı kim hazırlamış bilmiyorum ama bir gün içerisinde 3 defa Edebiyat bence mükemmel bir şey.
"Çocuklar konularımızın çoğunu bitirdik. Bu yüzden sizlere bir proje vermek istiyorum. Ama bireysel çalışmayacaksınız. 2 kişi bir grup olup birlikte yapacaksınız. Her grup bir şair seçip onun hayat hikayesini anlatacak. Şiirlerinin de hikayelerini anlatırsanız çok iyi olur. Bu proje sayesinde bildiğimiz şairlerin hayat hikayelerini öğrenmiş olacağız."
Hocayı duyan herkes kendi arasında konuşmaya başlamıştı. Böyle projeler yapmayı çok severdim.
"Hocam, projelerimizi ne zaman sunacağız?"
Diye sordu Seda.
"Aslında bir günde hepiniz sunamazsınız. Yarın da tek dersimiz var. 1-2 grup anca anlatır. Bu yüzden şimdi siz gruplarınıza karar verin. Sonra ben yarın anlatacakları seçeyim."
Birden sınıfta bir uğultu başlamıştı. Kiminle grup olabilirdim ki?
"Biz Bulut ile olacağız."
Dedi Buse. Tabii sevgilisi olunca böyle bir derde düşmez.
"Ben Keremcimcimle grubum."
Seda da gitti.
"Sormanıza bile gerek yok. Tabii ki Berkay ile yapacağım." Diyen Hazal ile göz devirdim. Salak mısın Cemile?
Pelin Su ile zaten olmazdım. Onun gibi edebiyat yoksunu bir insan ve ben. Hayatta olmaz. Arda kankamla da olmam. O Pelin Su'dan beter.
"Ben Pelin Su ile olacağım."
Dedi Arda. Pelin Su da zaten başka birini bulamadı. Ben boşta kalmıştım.
"Masal ikimiz grup olalım mı?"
Rüzgar'ın sorusu beni şaşırtmıştı. Ama arkadaş sayılabileceğimizden dolayı bu soruyu sorduğunu düşünüyordum.
"Olur."
Dedim.
"Masal, kızım sen çabuk hazırlarsın. Sen ve arkadaşın bize yarın sunumunuzu yapın. Buse kızım sen de yarın sun."
Buse ve ben bakıştık. Hoca ikimizin arasındaki rekabeti biliyordu. Aslında bütün sınıf ve hocalar biliyordu. Çok yakın olsak da rakiptik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...