Masal'dan:
"Iyyyy. Bu ne kadar tuzlu olmuş böyle."
Seda makarna yapmadığımız için tavuklu pilavda kusur arıyordu. Yoksa tuzlu değildi.
"Sus be çoksel olmuş. Ellerime sağlık. Çok zeki olduğum için muhteşem yapmışım."
Evet. Bunu kesinlikle Buse demedi. Bunu söyleyen kişi sizin de çok iyi tanıdığınız Ego'ydu. Ego Buse'nin bedenini ele geçirdi.
"Buse'cim orada mısın? Seni kurtarıcam. O Ego gününü görecek."
Dedim ve içmekte olduğum soğuk suyu kafasından aşağı döktüm. Buse sinirli ve şaşkın bir şekilde bana baktı.
"Yaaa. Ne yaptın. Offf. Seni geberticem Masal. Dondum."
Dedi ve ayağa kalkıp buz dolabına doğru ilerledi. Buzluğu açıp içinden buz çıkardı.
"Don muydun. Ne zaman dondun. Şimdi atlet mi oldun. Ben bir fark göremiyorum. Kıskıskıs."
Diye soğuk bir espiri yaptı Seda. Bulut kahkaha atıp yumruğunu Seda ile tokuşturdu. Kerem gülümsedi. Rüzgar'a döndüğümde bize köylü görmüş uzaylı gibi bakıyordu.
Ne yani köylü şoka giriyor da uzaylı bime mi giriyor? Uzaylıya da yazık. O da ilk kez köylü görmüş.
Bulut ve Seda'nın el tokuşturmasına karşın Buse gözlerini devirdi. Sonra sinsice sırıtıp yanıma geldi. Ve birden kazağımın içine buz attı. Ben çığlık attım. Sırtım dondu.
Herkes kahkaha atıyordu. Demin çok ciddi olan Rüzgar bile gülüyordu.
"Eeee ne demişler. Akılsız başın cezasını kazak çekermiş. Nihaha kötülüq."
Dedi Seda. Ben ise ona gözlerimi kısarak baktım. Ve ayağa kalkıp mutfaktan çıktım.
O ise beni tınlamadan saçlarını savurdu. Koşarak yukarı çıktım.
Seda'dan:
Masal hızla yukarı çıktı. Herkes ve tabiki ben de gülüyorduk. Fakat Rüzgar gülmeyi kesmişti.
"Susun!"
Diye bağırdı. Ben sandalye de korkudan sıçradım. Ve tabii ki de bütün cesaretimle çirkefleşip cırladım.
"Ayol sen sus. Demin kikir kikir gülüyordun arkadaşıma. Şimdi niye bağırıyorsun bize? Ayol sinirlerim bozuldu. Yelloz, glukoz, paçaloz, kavanoz. Oh rahatladım be."
Bazen böyle saymak hoşuma gidiyordu. Çok eğlenceli ayol. Çünkü ben çok eğlenceliyim. Çünkü ben olmak.
"Demin söylediğin kelimeler acaba TDK tarafından onaylanmış kelimeler mi? Ve ben güldüm çünkü bir an komik geldi. Ama şimdi susun."
Ay haspam. TDK'den banane. Burada Seda Dil Kurumu var bir kere. Benim kelimelerim SDK'ye uygunsa sorun yok.
"Ya sana ne benim kelimelerimden acaba? Benim Türkçe hocam bile konuşmamı bu kadar yargılamıyor. Sen kimsin de karışıyorsun yelloz!"
Ayol sinirlerim bozuldu. Bu Rüzgar ne gıcık şey çıktı be.
"Tamam ben yellozum. Sen yeter ki sus. Karışmıyorum da. İstediğin gibi konuşabilirsin. Ama nolur az konuş."
Ayol bu bana geveze mi dedi? Evet evet geveze dedi. Sen şimdi görürsün zottoroz.
Ayağa kalktım ve Rüzgar'ın olduğu yere gittim. Saçlarıda tam Masal'ın sevdiği gibi bir uzunluktaymış. Masal bu tür saçları çekmeye bayılıyor. Zavallı Emre az çekmedi bu Masal'dan. Üzgünüm Masal ama senden önce ben çekmeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...