Masal Duman:
Çok tuhaf bir kız. Grubun en ciddi kızı olarak bilinir. Ama dışına yansıttığı yaramaz kız bu ciddiyeti gizliyor. Duygusal bir yapısı var. Bazen olayları aklında fazla büyütüyor. İki canavar kardeşiyle başı belada. Dört tane birbirinden deli kızı da unutmamak lazım. Kitap okumayı çok sever. Kitap okumak onun için bir hobinin ötesinde bir şey. Okuyarak nefes alır o. Çoğu zaman arkadaşlarını çıldırtsada çok iyi yürekli bir kızdır o.
Buse Demir:
Yemek yemeyi çok sever. Tavuklu pilava deli olur. İnek öğrencidir. Derslerini çok önemser. En sevdiği ders kesinlikle matematiktir. Çok egoisttir. Kendine bayılır. Masal ile çok tartışsalarda ortak yönleri çok fazladır. Umursamazdır. Hayattaki tek derdi matematik sınavlarından tam not almak ve karnını doyurmak.
Seda Aral:
Çok sempatik bir kızdır. Aynı zamanda çok delidir. Sinirlenince çok korkunç olur. Gevezeliği ile tanınır. Birbirinden yaratıcı hakaretleri ise ayrı bir konu. Buse ile aşk yaşarlar. Birbirlerini karı koca ilan etmişlerdir. Seda çok geveze olsada onunla dedikodu yapmak mükemmeldir. İyi bir kızdır. İnatçı olması dışında.
Pelin Su Sancar:
Çok rahat bir kızdır. Giysilerine pek önem vermez. Çok agresif bir kızdır. Çabuk sinirlenir. Pembeden nefret eder. Kavga etmeyi ise çok sever. Masal onu çok sinirlendirir. Habire küfür eden bir kızdır. Gerçi kız diyebilir miyiz bilmiyorum. Erkek gibi kızdır. Bizim kızların abisi gibidir. Korumacı bir kız olsada iyi bir kızdır.
Hazal Güngör:
Grubun en süslü kızıdır. Makyaj yapmayı çok sever. Giysilerini de özenle seçer. Bu Pelin Su'yu çıldırtsada o hep böyledir. Kitap okumayı sever. Dedikodu yapmayı çok sever. Bazen çok inatçı bir kız olabilir. Bazen grubun sessiz kızıyken bazen en konuşkanıdır. Sosyal medyada çok takılır. Sosyal medyada ne kadar coolsa normalde o kadar rezil bir insan. Belki de 4 salak arkadaşı olduğundan rezildir.
Diğer karakterlerin tanıtımı ayrı bir bölümde gelecek. Vote vermeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...