5

8.2K 539 186
                                    

"Vampir kesin Su." Dedim. Zaten çok sinsi duruyordu pislik.

"Ben de Su diyorum."

Diye beni onayladı Hazal.

"Bence de kesin Su."

Dedi Seda.

"E tabii ki de Su. Şu tipe bak. Kesin Su vampirdir."

Dedi Buse. E herkes Su dediğine göre kağıdını açacaktı. Ve biz köylüler olarak kazanıp ona ceza verecektik. Eğer Su vampir değilde köylüyse gerçek vampir biz köylülere ceza verecekti. Ama buna şu an ihtimal vermiyordum. Çünkü Pelin Su cidden vampir gibiydi. Yani öyle hissediyordum.

"Lan gerizekalılar. Ben değilim vampir. Kesin şu Buse vampir. Bakın şu an masum bir köylüyü öldürüyorsunuz. Gerçek vampir Buse diyorum. Kız geldi bana dedi ki 'Bak kesin Hazal vampir. Ben Hazal diyeceğim. Bence sen de Hazal de. Şu vampiri öldürelim.' ama pislik şimdi Pelin Su vampirdir diyor. Buse kesin vampir." Su böyle deyince içime bir kuşku düşmüştü.

"Ya Pelin Su oyun bozanlık yapma. Sensin işte. Aç kağıdını." Dedi Buse. Buse de zorladığına göre evet arkadaşlar hakkınızı helal edin.

Pelin Su bir küfür mırıldanıp kağıdı bize gösterdi. Sonra kağıdı yere atıp bize kapak çekti. Al işte ya. Dedim içimde bir kuşku var diye.

Birden Buse gülerek etrafta zıplamaya başladı. Pis vampir. Hepimizi oyuna getirmişti. Pissss.

"Ben dedim size Buse vampir diye. Ama beni dinlemediniz. Benim gibi zeki birini dinlemediniz. Sizin yüzünüzden ben de ceza alacağım."

Dedi Pelin Su. Ay haspam. Kırk yılın başında bir vampiri bulmuş. Onda da götü kalktı.

"Eveeet şimdi size cezanızı verme zamanı. Su ve Masal, Seda ve Hazal şeklinde grup olun. Önce Seda ve Hazal."

Of yaa. İnşallah çok zor şeyler vermez.

"Gidin şu 12. Sınıfların topunu kaçırın. Sonra topu çöpün yanına bırakıp gelin."

"Oha. Saçmalama Buse."
Dedi Seda.

"Bebeğim saç malanmaz, taranır."

Dedim. Ay çok espritüel bir insanım. Kızlar bana göz devirdi.

"Hadi gidin yapın. Topu çöpe atın demediğime dua edin siz." Dedi Buse.

İkisi birlikte mutsuz bir şekilde top oynayan çocukların yanına gittiler. Ardından Hazal topu kucaklayıp koşmaya başladı. Seda ile birlikte ayaklarını popolarına vurarak tam gaz koşuyorlardı.

Erkekler ise bizimkilerin peşinden koşuyordu. Kızlar çöpün yanına gidip topu tam bırakacakları esnada erkekler nerdeyse gelmişti. Hazal korkudan topu çöpe düşürdü. Sonra erkeklere yakalanmamak için hemen koşarak yanımıza geldiler.

Biz ise kahkaha atmaktan yerlere yapışmıştık. Gülmekten karnıma ağrılar girmişti.

"Lan top çöpe düştü. Bu 12. Sınıflar bizi gebertecek."

Dedi Seda. Aynen yaa. Biz bitmiştik. Erkekler topu çöpten çıkarttı. Sonra koşarak yanımıza geldiler. İşte şimdi sıçtık.

5 Kız Bin BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin