Masal'dan:
Çıkış zili çalmıştı. Kızlarla ayaklandık. Çantalarımızı toplarken bir yandan da konuşuyorduk.
"Kızlar bu gün matematik kursuna kalacağım." Dedi Buse.
"Aynen. Bende kalacağım."
Buse ile matematik kursuna kalmayı çok seviyorduk.
"Iyk! Kesinlikle kalmam."
Dedi Hazal. Seda ve Pelin Su da kalmak istemedi. O üçü gitti. Ben ve Buse öğretmen masasının hemen önündeki masaya kurulduk. Kurslarda hep burayı kapardık. Buradan dersi dinlemek daha keyifli oluyor.
Henüz ders zili çalmadığı için sınıfta pek fazla kişi yoktu. Arda ve Berkay birbirleriyle tartışa tartışa sınıftan çıktı. Demek onlar da kursa kalmayacak. Kerem zaten bizim kızlar çıkınca hemen peşlerinden çıkmıştı.
Rüzgar ve Bulut bizim yan sıraya oturdu. Demek kursa kalıyorlardı. Sınıftan sadece 6 kişi kursa kalıyordu. İlk dört belli zaten. Bir de gizemli kız Gizem ve Tunç kalıyordu. Gerçi Gizem kalsa da kalmasada bir şey değişmez. Tunç zaten anca boş yapıyor.
Ders zili çaldı. Buse ile kraker yemeye devam ediyorduk. Hoca içeri girince kraker boğazıma takıldı. Deli gibi öksürüyordum. Buse o öküz gücüyle sırtıma vurdu.
Ama Buse'de şaşırmış görünüyordu. Tabii şaşırırdık.
"Kurslara Burcu hoca girmiyor muydu?"
Diye sordu Tunç.
"Artık ben gireceğim. Burcu hoca hamile olduğundan dolayı ayrıldı. Bu arada Masal ve Buse siz de bayağı bir büyümüşsünüz."
Sınıf şaşırırken ben ve Buse kıkırdadık. Özkan hoca bizim ortaokulda matematik kurslarımıza giriyordu. Bir tane liseden geliyordu. Ama bu lise değil. Bir devlet lisesi.
"Hocam siz de çok büyümüşsünüz."
Bu dediğime karşılık herkes güldü.
"Ben siz ortaokuldayken de büyüktüm. Siz büyümüşsünüz dedim ama hala çok şakacısın."
Gülümsedim. Buse ve ben bu hocayı çok severdik. İkimiz de bu hoca olduğu için çok mutluyduk.
"Bakalım seviyeniz ne durumda."
Hoca bunları söyledikten sonra fotokopi test dağıttı. Herkes çözmekle meşgulken hoca tahtadan çözdüğümüz testi açıyordu.
Testi 20 dakikada bitirdik. Tahtada kalkıp sırayla çözmeye başlamıştık. Buse ile tahtaya çıkabilmek için birbirimizi yoluyorduk.
Rüzgar ve Bulut bize gülüyordu. Hah çok komik.
"Ya bu 3. Çıkışın olacak." Diye cırladım.
"Seninde öyle." Diye karşılık verdi.
"Siz kavganıza devam edin ben Rüzgar'ı çıkartıyorum."
Buse ve ben birbirimize bıraktık. Gözlerimi kısarak Rüzgar'a baktım. Tahtaya çıkıp soruyu çözdü.
Hoca da çıkıp onu doğruladı. Bir kaç şey daha anlattıktan sonra diğer soruya geçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...