54

1.6K 127 56
                                    

Kitapvampiri3 adlı instagram hesabımı takip edip her şeyden ilk haberdar olun. Belki orada da bir grup kurar sohbet ederiz.

Bölümü oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın lütfen. Sizleri çok seviyorum.

İyi okumalar.

...

Tırnaklarımı dişlemeye başlamıştım. Hayır ya şaka yapıyor olmalıydı. Bu saatte üşenmeden kalkıp gelmiş olamazdı değil mi? Ne yapacaktım? Sıçmıştım...

Oturduğum yataktan kalktım. Kızlar beni hiç umursamıyordu. Buse ve Seda dedikodu yapıyordu. Hazal, Pelin Su'ya -zorla- makyaj yapıyordu.

Onlar beni takmazken ben yatağın üstündeki kapüşonumu giyip odanın kilidini açtım.

"Nereye?" Kilidin sesini duyan Pelin Su, Hazal'a saydırırken dikkatini bana vermişti.

"Şey, susadım..."

"Gitmişken bana da getir. Bir de mısır patlat."

"Bokumu ye."

Pelin Su, Hazal'ın makyaj fırçasını bana fırlatırken ben hızla odadan çıkıp kapıyı kapattım. Zor yırttım valla.

İçimde büyük bir korku ve heyecanla merdivenleri indim. Allah'ım sen beni ve Rüzgar salağını koru.

Kapının yanındaki anahtarlıktan Hazal'ların olduğunu düşündüğüm bir anahtarı aldım ve kapıyı açıp dışarı çıktım. Gecenin soğuğu vücudumu titretirken Rüzgar'ın arabanın önünde elleri cebinde beni izliyor oluşu kalbimi titretmişti.

Kızgın olmaya çalışarak yanına ilerledim.

"Sen tam bir aptalsın Rüzgar. Düşüncesiz, vurdumduymaz, her zaman bildiğini okuyan bir aptalsın."

"Sana da merhaba Masalcım. Evet ben de seni özledim."

"Rüzgar beni biraz ciddiye almanı tavsiye ederim. Ediz abi ya da babam ya da başka bir tanıdık bizi görürse hiç hoş şeyler olmayacak çünkü. Herkesin beni tanıdığı bir yerde bulunduğumuza göre epey tehlikedesin."

"Aynen Masal aynen."

"Gerizekalısın."

"Yo, değilim. Hem baban beni seviyor ki. Daha sabah instagramdan bana komikli video attı."

"Sana komikli video atıyor diye karanlıkta kızının yanında bir erkeği gördüğünde çok memnun olmasını bekleyemezsin. Ayrıca daha büyük bir tehlike altındasın. Ediz abi evde. Hazal, ya da kız kardeşi olarak gördüğü bizden birinin yanında bu saatte birini gördüğünde aldığı dövüş eğitimlerini çok güzel uygular."

"Keyfimi bok ettiğin için çok sağol Masal."

"Ben sadece realistim."

Dedim ve onuz silktim.

"Hayır sen bir karamsarsın. Her zaman olumsuz düşünüyorsun. Anın tadını çıkartmıyorsun."

"Evet çıkartamıyorum çünkü. Sürekli ilerisini düşünüyorum."

"Düşünme bir kere de."

Ellerimi tuttu. Ben biri görecek korkusuyla etrafa bakarken o soğuktan buz kesen ellerimi avucunun içine aldı.

Allah'ım al canımı ve kurtulayım bu stresten.

"Bu arada kendi evinde kaldığın bir gece var mı senin?"

Rüzgar'ın sorusuyla düşündüm. Gerçekten ya. Sürekli kızlarla partiliyorduk.

"Önemli konular konuşmamız gerekiyordu. Acil toplantı yaptık. En müsait yer burasıydı."

5 Kız Bin BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin